|
Post by khkkrille on Feb 14, 2015 16:34:56 GMT 1
Så ni menar att Jensen aldrig varit i skottlinjen? För mej är det då mycket märkligt att han får spela BP i Rögle och att han fick spela det här också. Vad tror ni det beror på? Att hans tränare begriper hockey bättre än er, eller är det nåt annat? Påstår du att Jensen spelar uppoffrande nu också? Har du någonsin åsikter som inte stämmer överens med tränaren? Kan man ha det? Man kan avfärda allt med orden "tränaren gör så och han vet bättre än dig" fast riktigt så enkelt är det förstås inte även om du tycks tro det.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 14, 2015 16:37:12 GMT 1
Reflekterat över att de ligger 12a i bpstatistiken? Jensen kanske spelar men verkar ju inte va grymt bra där...
|
|
|
Post by Sverker on Feb 14, 2015 18:03:36 GMT 1
Så ni menar att Jensen aldrig varit i skottlinjen? För mej är det då mycket märkligt att han får spela BP i Rögle och att han fick spela det här också. Vad tror ni det beror på? Att hans tränare begriper hockey bättre än er, eller är det nåt annat? Påstår du att Jensen spelar uppoffrande nu också? Har du någonsin åsikter som inte stämmer överens med tränaren? Kan man ha det? Man kan avfärda allt med orden "tränaren gör så och han vet bättre än dig" fast riktigt så enkelt är det förstås inte även om du tycks tro det. Var har jag påstått att Jensen spelar uppoffrande? Och ja, jag har större förtroende för hans tränare än dina åsikter.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 14, 2015 18:08:19 GMT 1
Vem har jämfört dom båda? Du har gjort det mer eller mindre medvetet. Så sluta tjafsa hela tiden, du gör dig bara dryg. Läs det inlägget igen och försök förstå vad jag skrivit, så kanske du fattar vad jag skrivet! Kanske enklare för dig när man jämför snickare?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 14, 2015 18:12:54 GMT 1
Påstår du att Jensen spelar uppoffrande nu också? Har du någonsin åsikter som inte stämmer överens med tränaren? Kan man ha det? Man kan avfärda allt med orden "tränaren gör så och han vet bättre än dig" fast riktigt så enkelt är det förstås inte även om du tycks tro det. Var har jag påstått att Jensen spelar uppoffrande? Och ja, jag har större förtroende för hans tränare än dina åsikter. Det får du såklart göra,statistiken talar dock till min fördel..
|
|
|
Post by Sverker on Feb 14, 2015 18:30:00 GMT 1
Vem har jämfört dom båda? Du har gjort det mer eller mindre medvetet. Så sluta tjafsa hela tiden, du gör dig bara dryg. Du och alla andra här behöver inte bekymra er över min dryghet längre! Kommer att fortsätta läsa här, men detta blir mitt sista inlägg på ett tag. Hoppas du kan bidra med några intressanta inlägg framöver, för hittills har jag inte läst något intressant som du skrivit. Ha det nu bra och snickra på!
|
|
|
Post by veteran on Feb 14, 2015 18:52:36 GMT 1
Du har gjort det mer eller mindre medvetet. Så sluta tjafsa hela tiden, du gör dig bara dryg. Läs det inlägget igen och försök förstå vad jag skrivit, så kanske du fattar vad jag skrivet! Kanske enklare för dig när man jämför snickare? Ska du jämföra iq har du hittat fel. Du är tamejfan pissdryg på riktigt.
|
|
|
Post by noll1 on Feb 23, 2015 13:01:48 GMT 1
3/4 av serien avverkad och en stigande formkurva ska den öka under sista 1/4? 1/4 spelade KHK hem 20p. 2/4 spelade KHK hem 23p. 3/4 spelade KHK hem 26p. Imponerande. 4/4 hittills 25p med 3 matcher kvar att spela (om inte jag räknat fel).
|
|
|
Post by veteran on Feb 23, 2015 17:03:20 GMT 1
3/4 av serien avverkad och en stigande formkurva ska den öka under sista 1/4? 1/4 spelade KHK hem 20p. 2/4 spelade KHK hem 23p. 3/4 spelade KHK hem 26p. Imponerande. 4/4 hittills 25p med 3 matcher kvar att spela (om inte jag räknat fel). Någonstans är det 2p för mycket. Vi har "bara" 92p sammanlagt.
|
|
|
Post by aloviak on Feb 23, 2015 18:35:27 GMT 1
4/4 hittills 25p med 3 matcher kvar att spela (om inte jag räknat fel). Någonstans är det 2p för mycket. Vi har "bara" 92p sammanlagt. Har bara spelat in 23p hittills
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 23, 2015 19:00:38 GMT 1
Någonstans är det 2p för mycket. Vi har "bara" 92p sammanlagt. Har bara spelat in 23p hittills Bara??
|
|
|
Post by noll1 on Feb 23, 2015 21:39:09 GMT 1
4/4 hittills 25p med 3 matcher kvar att spela (om inte jag räknat fel). Någonstans är det 2p för mycket. Vi har "bara" 92p sammanlagt. Oops, borde kontrollräknat.
|
|
|
Post by aloviak on Feb 24, 2015 9:13:03 GMT 1
Har bara spelat in 23p hittills Bara?? Ja,lite dålig, borde tagit lövet hemma med ? Fast sjukt är det, tänk alla spelare Mif, Vik o Bandy klubben har lastat in och vi spelar med knappt fullt lag riktigt sjukt är det man bara ryser ?
|
|
|
Post by noll1 on Feb 24, 2015 12:55:17 GMT 1
Jag försöker räkna lite till på poäng, kanske tom får det rätt denna gången.
Om MIF tar 2p mot VIK idag så behöver vi ta 4p till för att hamna tvåa på målskillnad. Om MIF tar 1p mot VIK idag så behöver vi ta 5p till för att hamna tvåa. Om MIF tar 3p mot VIK idag så behöver vi ta 3p till för att hamna tvåa på målskillnad. Om MIF tar 0p mot VIK idag så behöver vi ta 4p till för att hamna tvåa.
Detta förutsätter att både VIK och MIF tar full pott på de sista två matcherna och att inte målskillnaden förändras väldigt mycket.
Det bästa vore så klart om vi tar två vinster, då är det klart oavsett vad som händer.
|
|
|
Post by chriande on Mar 1, 2015 11:07:31 GMT 1
En sakta men stigande formkurva under hela säsongen, hoppas den håller i sig ända in i kaklet.
1/4 spelade KHK hem 20p. 2/4 spelade KHK hem 23p. 3/4 spelade KHK hem 26p. 4/4 spelade KHK hem 27p. TOTALT 96.p
|
|