|
Post by khkkrille on Apr 26, 2014 7:38:10 GMT 1
Ytterst tveksam , vad vill KHK egentligen? Enda jag kan komma på som förklaring är att det är en budgetlösning.. Kempevarning på detta med ungefär samma meritlista. Äh, Bengtzen vet vad han vill ha tror jag, Budgetlösning? Meritlista? Som att jämföra Jimmy Andersson med Hannes Hyvönen... Tycker deras karriärer påminner om varandra..bra div1 tränare men lyckas inte på allsvensk nivå. Känns som att SB kom ganska långt ner på listan innan han fick napp..
|
|
|
Post by GermanBastard on Apr 26, 2014 7:46:19 GMT 1
Tänker man så finns det ingen chans för utveckling!
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 26, 2014 12:18:58 GMT 1
Tänker man så finns det ingen chans för utveckling! För att? Hånberg är väl inte så ny i gamet?
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Apr 26, 2014 15:23:44 GMT 1
Och hur många spelare har du pratat med ?
|
|
conny
Ungdomslirare
|
Post by conny on Apr 26, 2014 15:25:19 GMT 1
Otroligt populär tränare ? Vad bygger du det på ? Ett år i varje klubb ! Genom att fråga spelare som haft honom. Och hur många spelare har du pratat med ?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 26, 2014 15:43:06 GMT 1
Så hellre div 3 än allsvenskan bara allt är på +? absolut, kan vi inte driva en klubb med + så måste vi till den division som passar oss bäst, jag tror nog att div 1 klarar vi ekonomsikt.
|
|
|
Post by oikforever on Apr 26, 2014 16:10:14 GMT 1
absolut, kan vi inte driva en klubb med + så måste vi till den division som passar oss bäst, jag tror nog att div 1 klarar vi ekonomsikt. Alltså, vi tar ju gärna emot er i ettan, men allvarligt talat, är ni helt dumma i huvudet? Ni spelar för fan i allsvenskan och ingen begär väl ner sig därifrån frivilligt utan kämpar väl som fan för att hålla sig kvar. Det är ju näst högsta serien. Alltså, vi har ju inga höga tankar om er härborta, men den här diskussionen är ju mer korkad än vad vi kunnat hitta på för att mobba er;-) Väx upp, sluta gnälla och stöd er klubb för fan!!!!!
|
|
|
Post by oikforever on Apr 26, 2014 16:13:35 GMT 1
KHKKrille, vad är det för jävla mesig varningsgrad du har, 50%. Kom igen när du har 99% då jävlar;)
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 26, 2014 16:28:09 GMT 1
KHKKrille, vad är det för jävla mesig varningsgrad du har, 50%. Kom igen när du har 99% då jävlar;) Haha ja snart läge att höja den lite
|
|
|
Post by time on Apr 27, 2014 18:05:13 GMT 1
Välkommen Pelle!
|
|
|
Post by Zäta on May 6, 2014 12:20:16 GMT 1
Är det klart att Tobbe ska fortsätta son ass tränare?
|
|
|
Post by time on May 12, 2014 18:09:59 GMT 1
En härlig kille Pelle.
Så här twittrade han nyss
"Tänk om vi kunde tänka och fokusera på det positiva, uppmuntra andra, tro att saker är möjligt! Livet blir roligare! "
|
|
|
Post by khkkrille on May 12, 2014 18:24:42 GMT 1
En härlig kille Pelle. Så här twittrade han nyss "Tänk om vi kunde tänka och fokusera på det positiva, uppmuntra andra, tro att saker är möjligt! Livet blir roligare! " Var det därför han var med i Livets ord som förutspår jordens undergång titt som tätt?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 12, 2014 21:44:54 GMT 1
En härlig kille Pelle. Så här twittrade han nyss "Tänk om vi kunde tänka och fokusera på det positiva, uppmuntra andra, tro att saker är möjligt! Livet blir roligare! " Var det därför han var med i Livets ord som förutspår jordens undergång titt som tätt? Vet inte riktigt vad det har med saken att göra.. Men var kanske inte lika roligt att tänka till lite istället för att skriva inlägg efter inlägg om hur dåligt allting är.
|
|
|
Post by khkkrille on May 13, 2014 5:41:10 GMT 1
Var det därför han var med i Livets ord som förutspår jordens undergång titt som tätt? Vet inte riktigt vad det har med saken att göra.. Men var kanske inte lika roligt att tänka till lite istället för att skriva inlägg efter inlägg om hur dåligt allting är. För att jag tycker mycket är dåligt? Är väl upp till honom och klubben att bevisa mej fel?
|
|