|
Post by khkkrille on Oct 11, 2014 17:53:34 GMT 1
Nja där är vi inte ense..
|
|
|
Post by matse on Nov 2, 2014 21:42:17 GMT 1
Han verkar göra ett riktigt bra jobb. Klockren rekrytering av klubben. Det är väl ingen som saknar Janne eller Kempe längre?
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 2, 2014 22:20:59 GMT 1
Kempe har väl ingen saknat nångång? Janne hade jag hellre sett i båset visserligen men visst gör Hånberg ett riktigt bra jobb!
|
|
|
Post by aloviak on Nov 2, 2014 22:51:45 GMT 1
Han e så djäkla sympatisk, stort gilla på det
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Nov 2, 2014 23:42:57 GMT 1
Han e så djäkla sympatisk, stort gilla på det Håller med. Tycker han visar att man kan coacha ett lag bra i en positiv anda, förser ingen motståndare med onödigt extrabränsle
|
|
|
Post by Back to Front on Nov 3, 2014 8:40:59 GMT 1
Saknar dock Kempes nycklar.....
|
|
|
Post by time on Nov 3, 2014 9:43:38 GMT 1
Ytterst tveksam , vad vill KHK egentligen? Enda jag kan komma på som förklaring är att det är en budgetlösning.. Kempevarning på detta med ungefär samma meritlista.
|
|
|
Post by gloriel64 on Nov 3, 2014 9:53:17 GMT 1
Otroligt populär tränare, underskattad tror jag, har wikegård som referens, gillar offensiv hockey, så jävligt långt ifrån kempe hockey. Bra att du är nöjd..vi får se om du är det efter halva säsongen också. KHK visar sin ambition tydligt och klart Nu har ju inte vi spelat halva ännu, men jag är mycket nöjd med Hånberg.
|
|
|
Post by Zäta on Nov 3, 2014 9:53:24 GMT 1
Jag måste erkänna att jag inte trodde jättemycket på Hånberg. Fan fel jag hade. Pelle har gjort ett fantastiskt arbete!! Verkar dessutom vara en superkille!!
|
|
|
Post by khkmarcus on Nov 3, 2014 9:53:53 GMT 1
Helt perfekt , Tycker att han är bättre än Janne ,
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 3, 2014 10:12:07 GMT 1
Framför allt kommer han inte med "vi spelar vårt spel", som vissa andra. Han läser på motståndet och det var någon match han själv sa att han läst sönder någons spel. Janne sa i stort sett att de får spela som de vill...
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 3, 2014 10:21:38 GMT 1
Ytterst tveksam , vad vill KHK egentligen? Enda jag kan komma på som förklaring är att det är en budgetlösning.. Kempevarning på detta med ungefär samma meritlista. Gör en pudel på den och erkänner att jag hade fel men nog har spelet ändrat sej en aning eller ser jag fel? I början var det väldigt försiktigt så fort motståndarna tog pucken medan vi nu kliver fram likt förra säsongen..kul att se på är de hursomhelst
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 3, 2014 10:22:22 GMT 1
Helt perfekt , Tycker att han är bättre än Janne , På vilket vis?
|
|
|
Post by gloriel64 on Nov 3, 2014 11:02:52 GMT 1
Helt perfekt , Tycker att han är bättre än Janne , På vilket vis? På många sätt tycker jag, han läser på sina motståndare på ett bättre sätt och går det åt fanders så tar han på sig det helt enkelt. Jag tyckte att han i början lärde sig KHK och de nya zoonerna på ett bra sätt, hade en mjuk framtoning i laget, känns så iallafall, jag upplever det också som att han är mycket bättre att få våra spelare att må jävligt bra, har aldrig sett vår trupp ha så jäkla kul. När man ser SSK spela idag så känns det tråkigt och trögt, med tanke på de spelarna man har så borde man vara topp tre.
|
|
|
Post by khkmarcus on Nov 3, 2014 11:14:36 GMT 1
Helt perfekt , Tycker att han är bättre än Janne , På vilket vis? Jag tycker han har tillfört massvis med spelglädje bland annat, Mycket mer sympatisk än Janne Karlsson. Jag bara gissar att spelarna tycker detsamma .
|
|