khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Oct 3, 2006 15:21:27 GMT 1
Det står på sport sidan till och med en bild på Tobbe.Karlsson står typ i mitten tror det stod sportnotiser om hur bra biljett försäljningen gick
|
|
|
Post by pILLY on Oct 3, 2006 15:32:48 GMT 1
det står att det är ett falskt rykte eftersom biljettförsäljningen inte har börjat än ?!
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Oct 3, 2006 16:12:33 GMT 1
oki då har vi redat ut de =)
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 3, 2006 17:47:29 GMT 1
Gamla trötta KRIF vs Nya Fräscha KHK
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2006 7:09:40 GMT 1
På forwardsidan kan ni inte ens jämföra er med oss. Jag säger bara Uffe Pettersson, 34 år debuterade i Krif som 16-åring och hållt ordinarie plats i alla lag han varit i sedan dess. Hög div-klass. Petter Henning, 26 år debuterade i a-lagssammanhang som 15-åring. Flera säsonger i superallsvenskan och allsvenskan som tongivande spelare. Fredrik Persson, 32 år. Spelat i allsvenskan och ett flertal säsonger i div 1.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 10, 2006 7:12:05 GMT 1
Ja bara 2 backar som håller i tvåan. Sen får newman säga vad han vill Hur vågar du vara så fun Man kan få äta upp det dubbelt upp.... Kom ihåg att vi är nykomlingar o krif har spelat i tvåan lääänge.... Tror fun hade rätt eller hur newman
|
|
|
Post by newman on Oct 10, 2006 16:42:20 GMT 1
har serien börjat.... du milde.. finns ingen hatt som är liten nog om........
|
|
|
Post by HF on Oct 10, 2006 16:57:02 GMT 1
Hur vågar du vara så fun Man kan få äta upp det dubbelt upp.... Kom ihåg att vi är nykomlingar o krif har spelat i tvåan lääänge.... Tror fun hade rätt eller hur newman Var det inte du som sa att träningsmatcher inte betyder något alls när jag sa att när vi möter Krif så blir det en värdemätare om hur khk står sig.
|
|
|
Post by newman on Oct 10, 2006 17:53:54 GMT 1
WORD!
|
|
|
Post by Les Paul on Oct 10, 2006 21:35:22 GMT 1
Tror fun hade rätt eller hur newman Var det inte du som sa att träningsmatcher inte betyder något alls när jag sa att när vi möter Krif så blir det en värdemätare om hur khk står sig. Det bero på vilket håll vinden blåser.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 11, 2006 7:24:28 GMT 1
Var det inte du som sa att träningsmatcher inte betyder något alls när jag sa att när vi möter Krif så blir det en värdemätare om hur khk står sig. Det bero på vilket håll vinden blåser. Ja högervindarna håller på att mojna tack vare alla nya ministrar med Stegö o Borelius i spetsen
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 11, 2006 7:26:02 GMT 1
Tror fun hade rätt eller hur newman Var det inte du som sa att träningsmatcher inte betyder något alls när jag sa att när vi möter Krif så blir det en värdemätare om hur khk står sig. Var det inte du som tillmätte dem ganska stor betydelse ? ;D
|
|
|
Post by HF on Oct 11, 2006 10:04:33 GMT 1
Var det inte du som sa att träningsmatcher inte betyder något alls när jag sa att när vi möter Krif så blir det en värdemätare om hur khk står sig. Var det inte du som tillmätte dem ganska stor betydelse ? ;D stor och stor, att det var en värdemätare....
|
|
|
Post by HF on Oct 11, 2006 10:05:31 GMT 1
Det bero på vilket håll vinden blåser. Ja högervindarna håller på att mojna tack vare alla nya ministrar med Stegö o Borelius i spetsen du skryter lite var stans på forumet att du snackar hockey i hockeytrådarna....hur ska du ha det?
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 11, 2006 10:06:08 GMT 1
Var det inte du som tillmätte dem ganska stor betydelse ? ;D stor och stor, att det var en värdemätare.... Självklart är det viktigt att vinna träningsmatcherna mot KRIF, det ger ett psykologiskt övertag inför seriematcherna. Speciellt när det har varit spel mot ett mål...
|
|