|
Post by HF on Oct 11, 2006 10:06:22 GMT 1
Var det inte du som sa att träningsmatcher inte betyder något alls när jag sa att när vi möter Krif så blir det en värdemätare om hur khk står sig. Var det inte du som tillmätte dem ganska stor betydelse ? ;D Klarade du inte av frågan, var du tvungen att snacka bort den nu när du förstod vad du själv skrivit...?
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 11, 2006 11:12:44 GMT 1
Var det inte du som tillmätte dem ganska stor betydelse ? ;D Klarade du inte av frågan, var du tvungen att snacka bort den nu när du förstod vad du själv skrivit...? precis som du gör ...
|
|
|
Post by Les Paul on Oct 11, 2006 12:07:37 GMT 1
Får man be om lite substans i hockeytrådarna.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 11, 2006 12:09:03 GMT 1
Får man be om lite substans i hockeytrådarna. word
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 11, 2006 12:30:31 GMT 1
Får man be om lite substans i hockeytrådarna. Nej...
|
|
|
Post by newman on Oct 11, 2006 14:45:08 GMT 1
Som Hall.. Hockey när den är som mest glödhet!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 8, 2006 12:57:22 GMT 1
KRIF har höjt sig en del på backsidan iom omskolninen av nyförvörvet fr Vimmerby samt värvningen av "Boarding" Honkkanen. Men fortfarande är KHK's back o mv-sida bättre. På forw-sidan jämnt skägg
|
|
|
Post by Jason on Nov 8, 2006 14:12:21 GMT 1
KRIF verkar ju ha tagit ner en back från Tingsryd. Hur bra han är eller inte är lämnar jag till någon annan att bedömma. Konstigt att man inte hört något om detta innan. www.taif.nu/forum/viewtopic.php?t=15089
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 8, 2006 15:18:15 GMT 1
KRIF verkar ju ha tagit ner en back från Tingsryd. Hur bra han är eller inte är lämnar jag till någon annan att bedömma. Konstigt att man inte hört något om detta innan. www.taif.nu/forum/viewtopic.php?t=15089Känner inte till han mer än att det är en egen junior man gav chansen i A-laget. tydligen tog han inte den eftersom man nu tar in en tryoutback fr Lakers o skickar den aktuella backen till Kallinge. Men mycket möjligt att han tar en plats i KRIF's svaga lagdel.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 10:01:35 GMT 1
På forwardsidan kan ni inte ens jämföra er med oss. Jag säger bara Uffe Pettersson, 34 år debuterade i Krif som 16-åring och hållt ordinarie plats i alla lag han varit i sedan dess. Hög div-klass. Petter Henning, 26 år debuterade i a-lagssammanhang som 15-åring. Flera säsonger i superallsvenskan och allsvenskan som tongivande spelare. Fredrik Persson, 32 år. Spelat i allsvenskan och ett flertal säsonger i div 1. Tycker inte KRIF var såååå enormt överlägsna på forwardssidan hittills
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 10:06:38 GMT 1
Kanske de fattar att sånt drar folk.....MYCKET smarta...och kan de lägga spelet i anfallszom behövs inte så vasst försvar.... Anfall är bästa försvar... Exakt Cal. Nu när de ordnat in en kanadick... publikdragare!! Verkar inte som Adam drar så mycket folk. Ren förlustaffär för KRIF Bra att inte KHK tar hit medelmåttor bara för att de har ett amerkanskt namn
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 10:13:09 GMT 1
I dagsläget helt klart. Men KRIF lär ju bli tvungna att skaffa ett pra bra backar annars får man problem Snack, KRIF har mycket mer rutin än KHK och är klara favoriter i första derbyt. Kom ihåg att KHK knappt orkade slå vissa div III-lag med uddamålet...... ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 10:17:03 GMT 1
Ok...ska ge ett kort svar....tror ABSOLUT inte vi kommer bland de sex första...så fruktansvärt föstärkta är vi inte....men hade vi haft kvar det gamla laget med Andersson, Räihä, Valko...PLUS de nya kanske...
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 10:19:23 GMT 1
Tycker snarare att 10 forw. är i överkant! ;D På forwardssidan räknar jag in 12 st utan att vara blåögd. Vi är klart bäst rustade i hela serien på forwardssidan!!! kul för er
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2006 10:32:28 GMT 1
Bra analys, det borde betyda att vi är ett bättre lag än KRIS! ;D I dagsläget helt klart. Men KRIF lär ju bli tvungna att skaffa ett pra bra backar annars får man problem Nu har man skaffat 2 nya backar och omskolat en forward. Så nu ser det bättre ut på backsidan Hoppas fler håller med mig nu än i innan säsongen
|
|