|
Post by HF on Sept 26, 2006 17:34:46 GMT 1
nä just det, det är ju samma personer....
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 26, 2006 17:41:56 GMT 1
Jag undrar vem som är forumets i särklass mest självgoda skribent... Jag vet vem du syftar på. MEB efter ALLA SÅGNINGAR av mina analyser av nyförvärven så anser jag mig ah rätten att påpeka att jag var rätt ute. Har inte sett någon av de som höll i sågen som i efterhand sagt att de var fel ute. Tvärtom så sprider de nu sina hyllningar till dessa nyförvärv
|
|
|
Post by HF on Sept 26, 2006 18:07:32 GMT 1
Jag undrar vem som är forumets i särklass mest självgoda skribent... Jag vet vem du syftar på. MEB efter ALLA SÅGNINGAR av mina analyser av nyförvärven så anser jag mig ah rätten att påpeka att jag var rätt ute. Har inte sett någon av de som höll i sågen som i efterhand sagt att de var fel ute. Tvärtom så sprider de nu sina hyllningar till dessa nyförvärv Men är det inte härligt att folk kan ändra uppfattning, så vitt jag kan tolka många inlägg så är det som att " vi tror det när vi ser det" och det kanske är rätt inställning. Sen har serien inte startat än, man ska prestera när det gäller!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 26, 2006 18:12:03 GMT 1
Jag vet vem du syftar på. MEB efter ALLA SÅGNINGAR av mina analyser av nyförvärven så anser jag mig ah rätten att påpeka att jag var rätt ute. Har inte sett någon av de som höll i sågen som i efterhand sagt att de var fel ute. Tvärtom så sprider de nu sina hyllningar till dessa nyförvärv Men är det inte härligt att folk kan ändra uppfattning, så vitt jag kan tolka många inlägg så är det som att " vi tror det när vi ser det" och det kanske är rätt inställning. Sen har serien inte startat än, man ska prestera när det gäller! Jo det är bra ! Men varför såga mig när jag gör samma analys innan dessa sett dem i KHK-tröjor ? (När min analys stämde förra året så kan den ju göra det i år också) Jag har ju sett dem i andra lags tröjor (undantag Norberg/Häggström)
|
|
|
Post by newman on Sept 26, 2006 19:23:10 GMT 1
Tänk om vi får dyngspö mot krif då , då faller din analys ihop likt ett korthus..
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 26, 2006 19:43:05 GMT 1
Tänk om vi får dyngspö mot krif då , då faller din analys ihop likt ett korthus.. Varför det ? Nyförvärven kan vara bra ändå och ibland kan alla ha en dålig dag. När det gäller LAGET har jag sagt 5-6:e plats
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 27, 2006 14:51:44 GMT 1
Jag vet vem du syftar på. MEB efter ALLA SÅGNINGAR av mina analyser av nyförvärven så anser jag mig ah rätten att påpeka att jag var rätt ute. Har inte sett någon av de som höll i sågen som i efterhand sagt att de var fel ute. Tvärtom så sprider de nu sina hyllningar till dessa nyförvärv Men är det inte härligt att folk kan ändra uppfattning, så vitt jag kan tolka många inlägg så är det som att " vi tror det när vi ser det" och det kanske är rätt inställning. Sen har serien inte startat än, man ska prestera när det gäller! Precis...sjukt att geniförklara sig själv...minst lika sjukt som att kuta runt och skrika att "Jag hade fel"!! Som HF säger har jag inte sett någon som sågat...utan bara analyserat kritiskt...och misstrott.... Varken jag eller någon annan har väl sagt att "han ÄR oduglig"!?
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 28, 2006 15:16:40 GMT 1
Men är det inte härligt att folk kan ändra uppfattning, så vitt jag kan tolka många inlägg så är det som att " vi tror det när vi ser det" och det kanske är rätt inställning. Sen har serien inte startat än, man ska prestera när det gäller! Precis...sjukt att geniförklara sig själv...minst lika sjukt som att kuta runt och skrika att "Jag hade fel"!! Som HF säger har jag inte sett någon som sågat...utan bara analyserat kritiskt...och misstrott.... Varken jag eller någon annan har väl sagt att "han ÄR oduglig"!? kanske inte sågat nyförvärven. MEN sågat de som varit så oförskämda att analysera nyförvärven (man sett spela i andra lag) INNAN de visat sig i KHK-dressen.
|
|
|
Post by HF on Sept 30, 2006 14:02:20 GMT 1
Usch det var en riktigt trevlig rackare, han krifaren som jag var ute och spelade med i torsdag. Nu vet man i alla fall lite hur det funkar i den föreningen.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 30, 2006 14:28:17 GMT 1
Usch det var en riktigt trevlig rackare, han krifaren som jag var ute och spelade med i torsdag. Nu vet man i alla fall lite hur det funkar i den föreningen. och nu skall alla bli nyfikna när du säger A ;D
|
|
|
Post by newman on Sept 30, 2006 15:23:32 GMT 1
Finns inget att ta lärdom av
|
|
|
Post by pirre on Sept 30, 2006 19:23:53 GMT 1
Usch det var en riktigt trevlig rackare, han krifaren som jag var ute och spelade med i torsdag. Nu vet man i alla fall lite hur det funkar i den föreningen. Ja det gick ju fort!! ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 30, 2006 23:23:10 GMT 1
Usch det var en riktigt trevlig rackare, han krifaren som jag var ute och spelade med i torsdag. Nu vet man i alla fall lite hur det funkar i den föreningen. Finns inga trevliga KRISare!
|
|
khk
Ungdomslirare
|
Post by khk on Oct 3, 2006 14:11:32 GMT 1
Enligt sydöstran så ska de vara 2000 biljetter sålda redan mot krif. Men dom hade inte släppt biljetter :S nån som vet om man kan förbeställa?? =)
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 3, 2006 14:21:53 GMT 1
Enligt sydöstran så ska de vara 2000 biljetter sålda redan mot krif. Men dom hade inte släppt biljetter :S nån som vet om man kan förbeställa?? =) Var i Sydöstran kan man läsa detta ?
|
|