|
Post by dragskott on May 17, 2007 17:54:45 GMT 1
Nej , det är kloka ord.
|
|
|
Post by HF on May 17, 2007 18:46:20 GMT 1
Rasist och nazist har jag redan blivit kallad av Hts då jag inte tyckte om ett av våra nyförvärv för ett par år sedan....
|
|
|
Post by crosschecking on May 17, 2007 18:58:00 GMT 1
O fan.. där ser man. starka ord i dessa tider.
|
|
|
Post by charlie on May 17, 2007 19:46:01 GMT 1
Rasist och nazist har jag redan blivit kallad av Hts då jag inte tyckte om ett av våra nyförvärv för ett par år sedan.... Ja, visst är sånt obegåvat lågt?
|
|
|
Post by crosschecking on May 17, 2007 20:23:31 GMT 1
Nu ligger all fakta på khk.se
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 17, 2007 22:15:06 GMT 1
Ja nu finns allt svart på vitt på hemsidan! Helt ok priser enligt mig. Här finns alternativ om nån tycker det är för dyrt på sittplats. Detta kanske lockar fler till ståplats vilket kommer ge mer tryck i hallen!! 300 för ett säsongskort ungdom, 21:-/match! Bra med en undre åldersgräns också!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 18, 2007 7:51:57 GMT 1
Ja nu finns allt svart på vitt på hemsidan! Helt ok priser enligt mig. Här finns alternativ om nån tycker det är för dyrt på sittplats. Detta kanske lockar fler till ståplats vilket kommer ge mer tryck i hallen!! 300 för ett säsongskort ungdom, 21:-/match! Bra med en undre åldersgräns också! Håller med. Bra priser!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 18, 2007 8:47:27 GMT 1
Ser bra ut....MÖJLIGEN är 60 spänn för en "meningslös" träningmatch i saftigaste laget.... Tur att det är så bra lag som kommer...
|
|
|
Post by Teddybear on May 18, 2007 10:13:31 GMT 1
Helt klart vettiga priser! Tror inte 20 kronor mer får folk att stanna hemma...
|
|
|
Post by unbreakable on May 18, 2007 12:32:47 GMT 1
Schyssta priser
|
|
|
Post by Sardaukar on May 18, 2007 13:11:24 GMT 1
Bra att man håller en normal nivå på priserna även kommande säsong. Det var ju inte så att man bortsett från derbyt fyllde arenan varje hemmamatch. När arenan är fullsatt nästan varje match, då kan man börja fundera på att höja priserna (eller bygga ut).
|
|
|
Post by HF on May 18, 2007 19:36:15 GMT 1
Ser bra ut....MÖJLIGEN är 60 spänn för en "meningslös" träningmatch i saftigaste laget.... Tur att det är så bra lag som kommer... Tycker träningsmatcherna är värda dessa pengar, då är det ju bra lag som kommer hit.
|
|
|
Post by unbreakable on May 18, 2007 20:02:16 GMT 1
Callahan, du är sanslös, detta är ju jättebra. Priserna är helt OK. Vi får se mång bra träningsmatcher och ettan går till kvalserie och varje match mot mindre lag är jätteviktig eftersom man inte får missa en enda poäng, det blir ett Chelsea och Man u drama. Förutom att KHK inte går upp utan att spela så kan man inte klaga på något. Ser bra ut....MÖJLIGEN är 60 spänn för en "meningslös" träningmatch i saftigaste laget.... Tur att det är så bra lag som kommer...
|
|
|
Post by charlie on May 19, 2007 7:38:32 GMT 1
Ser bra ut....MÖJLIGEN är 60 spänn för en "meningslös" träningmatch i saftigaste laget.... Tur att det är så bra lag som kommer... Hittade något litet att gnissla om... Fantastiskt! Men det är definitivt inte tur att det är så bra lag som kommer på träningsmatcher. Det var inget lotteri. Någon jäkel - troligen Tobbe - måste ju har ringt och bokat dom. Det min bäste Callahan kallas skicklighet.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 19, 2007 17:17:46 GMT 1
Suck....snacka om gnäll...man kan för jävulen inte kommentera någonting här längre....charlie skriver en roman till varenda jävel som har en anmärkning....och inte lovprisar allt i klubben... Kan lika gärna prata med kompisarna utanför forumet...där vi för en nyanserad, KRITISK dialog... Charlie kan ju fortsätta terra andra...kanske kan han köra bort fler...det finns ju ett antal som inte tycker till 100% som han...
|
|