|
Post by HF on Sept 20, 2007 6:06:37 GMT 1
Förstår ni ingenting?? Polle sitter ju givetvis i knät på båda. En skinka på ragulins vänsterlåt och en skinka på brutus högerlår och en hand på bådas.......knä... Bör stämma! Hogan bör veta. Brutus sitter ju nedanför honom. (inte allt för långt från Polles högra skinka m.a.o.) ;D Japp jag har brutus på högerlåret och Ragulin på vänsterlåret...................de är rätt småväxta......men brutus böjar bli lite tung i gumpen
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 20, 2007 6:42:07 GMT 1
Bör stämma! Hogan bör veta. Brutus sitter ju nedanför honom. (inte allt för långt från Polles högra skinka m.a.o.) ;D Japp jag har brutus på högerlåret och Ragulin på vänsterlåret...................de är rätt småväxta......men brutus böjar bli lite tung i gumpen Så frågan jag ställer mig är varför vi köper varsitt säsongskort när vi igentligen bara sitter på en stol allihopa?
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 20, 2007 8:08:36 GMT 1
Japp jag har brutus på högerlåret och Ragulin på vänsterlåret...................de är rätt småväxta......men brutus böjar bli lite tung i gumpen Så frågan jag ställer mig är varför vi köper varsitt säsongskort när vi igentligen bara sitter på en stol allihopa? Och framförallt, var sitter Yoda. Eller är han inte anträffbar Polle? Har han kanske tratten runt nacken som Brutus nämnde ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Sept 20, 2007 9:10:34 GMT 1
Så frågan jag ställer mig är varför vi köper varsitt säsongskort när vi igentligen bara sitter på en stol allihopa? Och framförallt, var sitter Yoda. Eller är han inte anträffbar Polle? Har han kanske tratten runt nacken som Brutus nämnde ;D ;D Är Yoda samma som Bollibumpa? Klart vi köper flera säsongskort, vi måste ju komma in i hallen och förbi den ENORMT trevlige skäggfarbrorn i trappan.
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 20, 2007 9:20:51 GMT 1
Och framförallt, var sitter Yoda. Eller är han inte anträffbar Polle? Har han kanske tratten runt nacken som Brutus nämnde ;D ;D Är Yoda samma som Bollibumpa? Klart vi köper flera säsongskort, vi måste ju komma in i hallen och förbi den ENORMT trevlige skäggfarbrorn i trappan. Vem Yoda är får du snart veta HF Skäggfarbrorn; hmm han med spelemans skägget menar du ;D
|
|
|
Post by charlie on Sept 22, 2007 11:38:38 GMT 1
Bara ett exempel på våra djupa intelleks utsvävningar... Du går från klarhet till klarhet. Jag börjar fan i mig bli impregnerad! ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2007 11:57:33 GMT 1
Bara ett exempel på våra djupa intelleks utsvävningar... Du går från klarhet till klarhet. Jag börjar fan i mig bli impregnerad! ;D ;D Tja...mig veterligen, är jag inte riktigt klok....men jag lämnar detta till betraktaren att avgöra...
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 23, 2007 13:51:18 GMT 1
Du går från klarhet till klarhet. Jag börjar fan i mig bli impregnerad! ;D ;D Tja...mig veterligen, är jag inte riktigt klok....men jag lämnar detta till betraktaren att avgöra... Så är det väl med alla genier, att dom inte är riktigt som man ska vara.
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 24, 2007 8:00:40 GMT 1
1253 på läktarna igår. Dvs lika många som bokat o betalat sin plats i KHK's samtliga hemmamatcher i serien. MÄKTIGT !
|
|