|
Post by lawless on Aug 31, 2007 22:26:59 GMT 1
Men va e det folk vill ha då? Guldklocka för lång o trogen tjänst?
|
|
|
Post by HF on Aug 31, 2007 22:50:15 GMT 1
Men va e det folk vill ha då? Guldklocka för lång o trogen tjänst? haha
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 1, 2007 7:02:42 GMT 1
Men va e det folk vill ha då? Guldklocka för lång o trogen tjänst? en keps "trogen gäst sedan 2001"
|
|
|
Post by charlie on Sept 1, 2007 13:38:43 GMT 1
Om du menar mig så är det inte så, alla även de som vill se KHK förlora är viktiga i publiken, det ger pengar. Om du läser JJB´s och mitt inlägg så är vi emot de som klappar sig för bröstet!!! Jag menar dom som sitter här o tycker att dom är mer supporters än andra... Tar du åt dig så e det upp till dig... Är så jävla trött på tävlandet om vem som sett flest matcher o om vem som minsan har suttit o kollat på sunkig sophockey, för då är man en riktig supporter. Ska man dra det till det yttersta så är väl YB o vi andra som lägger ner en jävla massa tid i BB, isf att bara gnälla om att det va minsan bättre förr, dom största o mest engagerade supporterna, men det e inget som jag söker beröm för iaf..... Jag e själv en relativt ny ishockeytittare är det okej om jag kallar mig för supporter då?? Tveksamt - hur många gånger ropar du KHK på en match? ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 1, 2007 20:59:41 GMT 1
Självklart har jag inga synpunkter på nya supportrar som inte varit på hockey tidigare.... Det enda som stör mig, är de som kommer när det går bra och sedan försvinner så fort det går dåligt... Har annars naturligtvis inga synpunkter på om man är gammal eller ung...självklart har många med uppsvinget nu, hittat till hallen för första gången...DE kallar jag inte medgångssupportrar...
|
|
|
Post by malte on Sept 1, 2007 21:08:07 GMT 1
Just därför kommer jag bla inte till TAR. Vill inte bli kallad för medgångssupporter.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 1, 2007 21:34:48 GMT 1
Haha...på grund av ditt förflutna, så slipper du bli kallad det....OM du skyndar dig dit nu.. Du har väl varit med under svåra stunder också...även om du många ggr sagt "aldrig mer"... ;D
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 1, 2007 21:41:11 GMT 1
Haha...på grund av ditt förflutna, så slipper du bli kallad det....OM du skyndar dig dit nu.. Du har väl varit med under svåra stunder också...även om du många ggr sagt "aldrig mer"... ;D Jag håller en plats på NNÖ till den "store" Malte för hans återkomst
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 2, 2007 10:05:04 GMT 1
Just därför kommer jag bla inte till TAR. Vill inte bli kallad för medgångssupporter. Låter som en ganska barnslig ursäkt...
|
|
|
Post by lawless on Sept 2, 2007 10:51:21 GMT 1
Jag menar dom som sitter här o tycker att dom är mer supporters än andra... Tar du åt dig så e det upp till dig... Är så jävla trött på tävlandet om vem som sett flest matcher o om vem som minsan har suttit o kollat på sunkig sophockey, för då är man en riktig supporter. Ska man dra det till det yttersta så är väl YB o vi andra som lägger ner en jävla massa tid i BB, isf att bara gnälla om att det va minsan bättre förr, dom största o mest engagerade supporterna, men det e inget som jag söker beröm för iaf..... Jag e själv en relativt ny ishockeytittare är det okej om jag kallar mig för supporter då?? Tveksamt - hur många gånger ropar du KHK på en match? ;D hehe... kan inte du stå bredvid mig o räkna någon gång...
|
|
|
Post by malte on Sept 2, 2007 22:45:29 GMT 1
Just därför kommer jag bla inte till TAR. Vill inte bli kallad för medgångssupporter. Låter som en ganska barnslig ursäkt... Är bara barnet
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 4, 2007 16:32:42 GMT 1
Låter som en ganska barnslig ursäkt... Är bara barnet Ja, då kan jag köpa det...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 4, 2007 18:37:21 GMT 1
Ja, då kan jag köpa det... Haha...."barn"?? Sure....
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 4, 2007 19:04:00 GMT 1
Ja, då kan jag köpa det... Haha...."barn"?? Sure.... Snarare kortväxt vuxen ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 4, 2007 20:35:46 GMT 1
Haha...."barn"?? Sure.... Snarare kortväxt vuxen ;D Skulle det vara nåt roligt med kortväxta?
|
|