|
Post by kraftwerk on Sept 11, 2007 11:59:32 GMT 1
Otroligt bra. Tur att så många redan köpt säsongskort med tanke på sågningarna i detta forum Sågningar...får man inte analysera vad som händer i en match utan att bli påhoppad. Träningsmatch eller ej. Tror du Micke/Tobbe inte analyserar matcherna bara för att det är träningsmatcher? Påhopp Här tar man i ... Jo men drar inte så långtgående slutsatser kanske
|
|
|
Post by HF on Sept 11, 2007 19:27:21 GMT 1
Sågningar...får man inte analysera vad som händer i en match utan att bli påhoppad. Träningsmatch eller ej. Tror du Micke/Tobbe inte analyserar matcherna bara för att det är träningsmatcher? Påhopp Här tar man i ... Jo men drar inte så långtgående slutsatser kanske Har inte skrivit nåt om att säsongen inte skulle bli lyckad till slut men jag lever i nuet...
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 11, 2007 19:37:03 GMT 1
Påhopp Här tar man i ... Jo men drar inte så långtgående slutsatser kanske Har inte skrivit nåt om att säsongen inte skulle bli lyckad till slut men jag lever i nuet... OK
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 14, 2007 5:52:48 GMT 1
Går ni andra omkring och tycker att det är sanslöst mäktigt att KHK kränkt iväg 1250 säsongskort?? Jag gör det iallafall! Fortfarande hör man bland folk att det ska köpa säsongskort och oftast säger de att de ska inte bara köpa ett utan flera så att hela familjen kan följa med!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 14, 2007 7:11:33 GMT 1
Går ni andra omkring och tycker att det är sanslöst mäktigt att KHK kränkt iväg 1250 säsongskort?? Jag gör det iallafall! Fortfarande hör man bland folk att det ska köpa säsongskort och oftast säger de att de ska inte bara köpa ett utan flera så att hela familjen kan följa med!
|
|
|
Post by oneandonly on Sept 14, 2007 14:32:17 GMT 1
Jag skulle köpt 1 säsongskort till igår, men det gick inte.
Var bara "Tobbe" där och han ehärskar inte nya systemet.
Först på måndag kan man handla säsongskort igen.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 19, 2007 14:58:05 GMT 1
En förfrågan till sandviksgänget för att lätta min hjärna:
Hur kan Polle påstå sig sitta mellan Ragulin och Brutus när Ragulin påstår sig sitta bredvid Brutus. ;D
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 19, 2007 15:07:57 GMT 1
En förfrågan till sandviksgänget för att lätta min hjärna: Hur kan Polle påstå sig sitta mellan Ragulin och Brutus när Ragulin påstår sig sitta bredvid Brutus. ;D Bra fråga! Man har antagligen lite svårt att släppa den gamla "ladan" och de väl insketna reviren där ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 19, 2007 15:08:51 GMT 1
En förfrågan till sandviksgänget för att lätta min hjärna: Hur kan Polle påstå sig sitta mellan Ragulin och Brutus när Ragulin påstår sig sitta bredvid Brutus. ;D Här har du en fråga för de lärde i Lund att diskutera
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 19, 2007 16:10:15 GMT 1
Vi har diskuterat ämnet "off forum"...men inte blandat in... Utdrag från msn....:
"om polle är liten nog...kan man kanske fortfarande betrakta de båda andra som sittandes bredvid varandra...eller...slutar man att sitta bredvid varandra...för att något finns emellan...? Luften finns ju också emellan"
"mjo...men Polle finns ju"
"gör inte luften det?"
"men Ragulin som känner Polle borde räkna honom som mer än luft "
"hm, finns något beroende på betraktarens kärlek till föremålet i fråga?"
"Ragulin pökar Brutus brutalt menar du ?"
"har väl inte med MIN fråga att göra? Det handlade ju om existens"
"till viss del"
"du har inte tagit upp det på forumet?"
Och här är nu frågeställningen...
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 19, 2007 18:53:21 GMT 1
Vi har diskuterat ämnet "off forum"...men inte blandat in... Utdrag från msn....: "om polle är liten nog...kan man kanske fortfarande betrakta de båda andra som sittandes bredvid varandra...eller...slutar man att sitta bredvid varandra...för att något finns emellan...? Luften finns ju också emellan" "mjo...men Polle finns ju" "gör inte luften det?" "men Ragulin som känner Polle borde räkna honom som mer än luft " "hm, finns något beroende på betraktarens kärlek till föremålet i fråga?" "Ragulin pökar Brutus brutalt menar du ?" "har väl inte med MIN fråga att göra? Det handlade ju om existens" "till viss del" "du har inte tagit upp det på forumet?" Och här är nu frågeställningen... Det är ju ett sånt här ämne och frågeställning som intressant och ska inte hållas OFF Forum. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 19, 2007 20:01:37 GMT 1
Bara ett exempel på våra djupa intelleks utsvävningar...
|
|
|
Post by HF on Sept 19, 2007 21:05:20 GMT 1
Förstår ni ingenting?? Polle sitter ju givetvis i knät på båda. En skinka på ragulins vänsterlåt och en skinka på brutus högerlår och en hand på bådas.......knä...
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 19, 2007 21:47:16 GMT 1
Förstår ni ingenting?? Polle sitter ju givetvis i knät på båda. En skinka på ragulins vänsterlåt och en skinka på brutus högerlår och en hand på bådas.......knä... Hm...kan så vara, men då sitter han mer OVANPÅ än emellan...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 19, 2007 22:09:58 GMT 1
Förstår ni ingenting?? Polle sitter ju givetvis i knät på båda. En skinka på ragulins vänsterlåt och en skinka på brutus högerlår och en hand på bådas.......knä... Bör stämma! Hogan bör veta. Brutus sitter ju nedanför honom. (inte allt för långt från Polles högra skinka m.a.o.) ;D
|
|