|
jokes
Jan 27, 2009 0:03:47 GMT 1
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jan 27, 2009 0:03:47 GMT 1
Stackars Patrik Stefan
|
|
|
jokes
Feb 6, 2009 20:44:39 GMT 1
Post by sheriff on Feb 6, 2009 20:44:39 GMT 1
Kan någon hjälpa mig?!
Tjejen var hos tandläkaren idag och drog ut en tand för 1200 kronor!!!
Är det någon som vet om man kan få ROT-avdrag?
|
|
|
jokes
Feb 6, 2009 20:49:20 GMT 1
Post by sheriff on Feb 6, 2009 20:49:20 GMT 1
Har ett bekymmer till.
Är det någon som vet vad det är för vätska i ett vattenpass?
|
|
|
jokes
Feb 15, 2009 10:22:55 GMT 1
Post by Pitbull on Feb 15, 2009 10:22:55 GMT 1
Hemma hos Acke bjöds det på hembränt. Jocke hade tagit sig ett par rejäla groggar och skrålade: - Jag ger mig fan på att du har kokat det här drickat på kondomer och boxhandskar!!! - Hurså? Vadå? Vadåra? - Jaaa, efter dom här groggarna känner jag mig som om jag ville knulla och slåss!
|
|
|
jokes
Feb 15, 2009 10:27:04 GMT 1
Post by Pitbull on Feb 15, 2009 10:27:04 GMT 1
På skylten utan för puben står det: “GRATIS ÖL TILL DEN SOM KLARAR TESTET!” En kille blir nyfiken, så han går in och frågar bartendern vad testet går ut på. “Först måste du svepa en liter Tequila utan att röra en min”, säger bartendern. Han fortsätter: “På bakgården finns det en alligator med en rutten tand, du måste dra ut den med dina bara händer. Och sist av allt: På tredje våningen finns det en kvinna som aldrig har fått orgasm, du måste se till att hon får det.” Killen funderar ett kort tag och säger sedan: “Hur gärna jag än skulle vilja ha gratis öl, så är det inte värt det. Till att börja med måste man vara helt galen för att dricka en liter Tequila, och sen blir det ju bara värre och värre.” Tiden går och efter att killen har druckit ett par stora stark, svamlar han fram: “Va e ren där tequilan?” Han tar flaskan och klunkar i sig hela litern utan att röra en min. Därefter raglar han ut genom bakre utgången och snart hör gästerna en massa stök och bök från bakgården och sen blir det tyst. Då snubblar mannen in i baren igen med kläderna sönderslitna och en massa rivmärken över hela kroppen. “Så där ja”, säger han stolt. “Var är den där kvinnan med den ruttna tanden?”
|
|
|
jokes
Mar 4, 2009 22:31:16 GMT 1
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Mar 4, 2009 22:31:16 GMT 1
TALTEST
Hur tung är tungan en måndagsmorgon? Här går det att värma upp den ! sex laxar i en laxask... släng dig i väggen!!
Tre häxor tittar på tre Swatchklockor. Vilken häxa tittar på vilken Swatchklocka?
Och nu på engelska Three witches watch tree Swatch watchers. Witch witch watch whits Swatch watch?
Och nu för dig som gått fortsättningskursen Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatchklockknappar. Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatchklockknapp?
Och nu på Engelska Three switched witches watch three Swatch watch switches. Witch switched witch watch witch Swatch watch swich?
|
|
|
jokes
Mar 4, 2009 22:59:21 GMT 1
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 4, 2009 22:59:21 GMT 1
Hmm... det framgår inte av texten....
|
|
|
jokes
Mar 5, 2009 11:16:26 GMT 1
Post by rolgy66 on Mar 5, 2009 11:16:26 GMT 1
Har ett bekymmer till.
Rakvatten?
|
|
|
jokes
Mar 14, 2009 12:40:25 GMT 1
Post by time on Mar 14, 2009 12:40:25 GMT 1
Så var det McArthur från Skottland med fru som vunnit 14 milj pund.
De diskuterade hur de skulle hantera detta. Frun funderade och sa sedan - Hur gör vi med tiggarbreven? -Äh fortsätt skicka dem, svarade McArthur
|
|
|
jokes
Mar 29, 2009 23:42:51 GMT 1
Post by Compa on Mar 29, 2009 23:42:51 GMT 1
Så var det McArthur från Skottland med fru som vunnit 14 milj pund. De diskuterade hur de skulle hantera detta. Frun funderade och sa sedan - Hur gör vi med tiggarbreven? -Äh fortsätt skicka dem, svarade McArthur ;D
|
|
|
jokes
Mar 29, 2009 23:48:35 GMT 1
Post by sheriff on Mar 29, 2009 23:48:35 GMT 1
Har ett bekymmer till.
Rakvatten?
|
|
|
jokes
Mar 29, 2009 23:51:17 GMT 1
Post by sheriff on Mar 29, 2009 23:51:17 GMT 1
TALTEST Hur tung är tungan en måndagsmorgon? Här går det att värma upp den ! sex laxar i en laxask... släng dig i väggen!! Tre häxor tittar på tre Swatchklockor. Vilken häxa tittar på vilken Swatchklocka? Och nu på engelska Three witches watch tree Swatch watchers. Witch witch watch whits Swatch watch? Och nu för dig som gått fortsättningskursen Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatchklockknappar. Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatchklockknapp? Och nu på Engelska Three switched witches watch three Swatch watch switches. Witch switched witch watch witch Swatch watch swich? ;D ;D ;D Genial ;D ;D ;D
|
|
|
jokes
Mar 30, 2009 21:25:20 GMT 1
Post by time on Mar 30, 2009 21:25:20 GMT 1
|
|
|
jokes
Oct 24, 2009 13:46:09 GMT 1
Post by den_galna_ryssen on Oct 24, 2009 13:46:09 GMT 1
En ung dam kommer till läkaren för undersökning. Hon får ta av sig på överkroppen och läkaren upptäcker att hon har ett stort A över hela bröstet. - Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Arsenal och har en t-shirt med ett stort A på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi …..hm, så det brukar bli ett avtryck. Nästa dag kommer en annan ung dam. Hon tar av sig och läkaren ser att hon har ett stort T på bröstet. - Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Tottenham och har en t-shirt med ett stort T på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi ……hm, så det brukar bli ett avtryck. Tredje dagen kommer en dam, som har ett stort M framtill. Läkaren börjar förstå sammanhanget och säger: - Har du en pojkvän som håller på Manchester? - Nej, men en flickvän som håller på Watford!!
|
|
|
jokes
Oct 24, 2009 13:57:18 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Oct 24, 2009 13:57:18 GMT 1
En ung dam kommer till läkaren för undersökning. Hon får ta av sig på överkroppen och läkaren upptäcker att hon har ett stort A över hela bröstet. - Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Arsenal och har en t-shirt med ett stort A på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi …..hm, så det brukar bli ett avtryck. Nästa dag kommer en annan ung dam. Hon tar av sig och läkaren ser att hon har ett stort T på bröstet. - Det är min pojkvän, säger hon. Han håller på Tottenham och har en t-shirt med ett stort T på och den tar han aldrig av sig, inte ens när vi ……hm, så det brukar bli ett avtryck. Tredje dagen kommer en dam, som har ett stort M framtill. Läkaren börjar förstå sammanhanget och säger: - Har du en pojkvän som håller på Manchester? - Nej, men en flickvän som håller på Watford!! ;D ;D Varför har Jan Boklöv blivit känd bara för att han uppfann V-stilen i backhoppning? Alla kvinnor vet ju att om man särar på benen vid rätt tillfälle så får man en fördel gentemot konkurrenter.
|
|