|
jokes
Sept 26, 2008 21:49:01 GMT 1
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 26, 2008 21:49:01 GMT 1
Lite på norska !!!
Mamman til Ole oppdaget at hun hadde gått tom for tamponger og sendte Ole på butikken for å kjøpe nye. "Husk å ikke si noen stygge ord!" Sa Mor strengt og Ole sprang avgårde. Mamman syntes det tok lang tid og ringte til butikken og spurte etter Ole. "Ja han er her, men jeg skjønner ikke hva han skal ha." Svarer Butikkmannen. "Hva sier han da?" spør mamman. "Jo han spør etter innvendig isolasjon til pappas hobbyrom."
|
|
|
jokes
Oct 1, 2008 13:21:59 GMT 1
Post by Medgångssupportern on Oct 1, 2008 13:21:59 GMT 1
Tre kvinnor träffas en kväll. En singel, en förlovad och den tredje gift. De bestämmer att de ska pröva hur man bäst förför en man. Samma kväll ska de möta sin man/älskare i en body av svart läder, höga klackskor och så ska de ha välmålade förföriska ögon Dagen efter samlas de igen för att höra hur det har gått... Singeltjejen: Så fort han öppnade dörren och såg mig i läderbodyn o högklackat skrek han som en vilde och vi älskade fyra gånger på raken, direkt på golvet... Den förlovade tjejen: Jag tog på mig bodyn, de högklackade skorna och sminkade mig sexigt, men det kändes lite pinsamt att stå där nästan naken så jag tog på mig en pälskappa som jag hämtade i garderoben. När han kom hem, öppnade jag pälskappan så han kunde se vad jag hade under. Han blev helt tokig och skrek av lycka. Han kysste mig överallt, vi gick till sovrummet och älskade två gånger på raken. Den gifta tjejen: Ja du (med en besviken ton), jag tog också på mig läderbodyn och skorna. Jag sminkade mig mer än vanligt och kände mig snygg. När gubben kom hem, slängde han sig på soffan, tog tv-kontrollern i handen och sa: - Hörru Batman, vad blir det för mat idag Och sen www.youtube.com/watch?v=_TiQCJXpbKg ^^
|
|
|
jokes
Oct 10, 2008 12:54:36 GMT 1
Post by jompa on Oct 10, 2008 12:54:36 GMT 1
En brunett och en blondin var ute på promenad. Plötsligt säger brunetten "titta en död fågel" blondinen tvärstannar och börjar spana upp mot himmelen och säger "var då"
|
|
siri
Nybörjare
|
jokes
Oct 26, 2008 22:00:45 GMT 1
Post by siri on Oct 26, 2008 22:00:45 GMT 1
Den flintskallige mannen kom mellan låren och den blinda damen skände med händerna det kala huvudet och sa: Den kör du in sakta......
|
|
|
jokes
Oct 27, 2008 23:25:28 GMT 1
Post by kraftwerk on Oct 27, 2008 23:25:28 GMT 1
Vilket lag skjuter mest?
HV Skjut i ett
----------------------------------------------------------------------------
Det var en målare som skulle måla ett staket, Det var vittsen... -------------------------------------------------------------------------------
|
|
|
jokes
Oct 27, 2008 23:58:28 GMT 1
Post by kraftwerk on Oct 27, 2008 23:58:28 GMT 1
En fredagshistoria till alla whiskeyälskare.
En svensk och en norrman var på tur i fjällen och hamnade mitt i en snöstorm. Norrmannen förfrös dom ädlare delarna och dom skyndade sig till närmsta hotell för att söka skydd. Väl framme bad svensken oroligt att norrmannen skulle uppsöka läkare för sina frostskador, men norrmannen bara skrattade och sa att han hade ett effektivt knep. Efter ett tag så knackade svensken på norrmannens hotellrum för att se vad det var för knep. Därinne satt norrmannen med snoppen i ett glas whiskey. -Det där kan väl inte fungera utropade svensken bestört. -Läs på flaskan sa norrmannen, Ballen tines
|
|
|
jokes
Nov 12, 2008 15:59:28 GMT 1
Post by HF on Nov 12, 2008 15:59:28 GMT 1
SMART ARSED ANSWERS 2007
The last one is a worthy winner.
6th Place
It was mealtime during a flight on a British Airways plane:
'Would you like dinner?' the flight attendant asked the man seated in the front row.
'What are my choices?' the man asked.
'Yes or no,' she replied.
5th Place
A flight attendant was stationed at the departure gate to check tickets.
As a man approached, she extended her hand for the ticket and he opened his trench coat and flashed her.
Without blinking an eyelid she said, 'Sir, I need to see your ticket not your stub.'
4th Place
A lady was picking through the frozen turkeys at a branch of Sainsbury's but she couldn't find one big enough for her family.
She asked a passing assistant, 'Do these turkeys get any bigger?'
The assistant replied, ' I'm afraid not, they're dead.'
3rd Place
The policeman got out of his car and approached the boy racer he stopped for speeding.
'I've been waiting for you all day,' the bobby said.
The kid replied, 'Yes, well I got here as fast as I could.'
When the policeman finally stopped laughing, he sent the kid on his way without a ticket.
2nd Place
A lorry driver was driving along on a country road. A sign came up that read 'Low Bridge Ahead.' Before he realised it, the bridge was directly ahead and he got stuck under it. Cars are backed up for miles.
Finally, a police car comes up. The policeman got out of his car and walked to the lorry's cab And said to the driver, 'Got stuck, eh?'
The lorry driver said, 'No, I was delivering this bridge and ran out of petrol!'
SMART ARSED ANSWER OF THE YEAR 2007
A teacher at a polytechnic college reminded her pupils of tomorrow's final exam.
'Now listen to me, I won't tolerate any excuses for you not being here tomorrow. I might consider a nuclear attack or a serious personal injury, illness, or a death in your immediate family, but that's it, no other excuses whatsoever!'
A smart-arsed guy at the back of the room raised his hand and asked, 'What would happen if I came in tomorrow suffering from complete and utter sexual exhaustion?'
The entire class was reduced to laughter and s--ing.
When silence was restored, the teacher smiled knowingly at the student, shook her head and sweetly said, 'Well, I suppose you'd have to write with your other hand'.
|
|
|
jokes
Nov 12, 2008 16:46:05 GMT 1
Post by aslog on Nov 12, 2008 16:46:05 GMT 1
|
|
|
jokes
Dec 2, 2008 23:04:34 GMT 1
Post by kraftwerk on Dec 2, 2008 23:04:34 GMT 1
så var det muslimen och norlänningen som satt i bastun.
Muslimen: ser att du också är omskuren
Norrlänningen: I Norrland kallar vi det förslitning
|
|
|
jokes
Dec 5, 2008 9:31:59 GMT 1
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 5, 2008 9:31:59 GMT 1
|
|
|
jokes