Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Apr 5, 2008 14:02:15 GMT 1
Det som oftast hörs ur mina högtalare är kungen av alla kungar EDDIE MEDUZA, men jag lyssnar även på hårdrock pch metal från -70 och -80 talet, Karlskronas stolthet The Bones, allt som har med Martin Westerstrand (LOK, Rallypack, Lillasyster) att göra samt mitt egna band hardon www.roweb.se/hardon/index.htmlJag måste tillägga frugan eftersom hon läser här på forumet ibland...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Apr 5, 2008 16:02:45 GMT 1
|
|
Pip
Ungdomslirare
It?s gonna be j?ttefun
|
Post by Pip on Apr 5, 2008 16:26:12 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 6, 2008 12:59:07 GMT 1
Är lite av en audiofil. Har man bara en bra anläggning kan jag lyssna på det mesta. Då lyssnar jag på ljudet, och inte musiken.
|
|
|
Post by TOMTEN on Apr 9, 2008 11:12:08 GMT 1
Givetvis lyssnar jag mest på julsånger!!
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 9, 2008 12:27:13 GMT 1
Mycket blandat, men GIVETVIS mycket Dire Straits............
K-H-K !!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 9, 2008 12:38:51 GMT 1
Massor med olika saker, men de senaste åren mycket metal...dock inte av det traditionella slaget, utan extremare varianter...death, black. En hel del goth metal också...typ just nu..Epica... Tidigare har det varit punk...new wave...synth... Allt i en salig blandning...delvis även nu... Idag har det blivit Entombed, Sisters of mercy och Epica...
|
|
|
Post by Compa on Apr 9, 2008 13:19:52 GMT 1
Givetvis lyssnar jag mest på julsånger!! Konstigt vore väl annars!!!! ;D
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 22, 2008 9:04:29 GMT 1
Massor med olika saker, men de senaste åren mycket metal...dock inte av det traditionella slaget, utan extremare varianter...death, black. En hel del goth metal också...typ just nu..Epica... Tidigare har det varit punk...new wave...synth... Allt i en salig blandning...delvis även nu... Idag har det blivit Entombed, Sisters of mercy och Epica... Lyssnar du något på Opeth då?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 22, 2008 11:56:53 GMT 1
Massor med olika saker, men de senaste åren mycket metal...dock inte av det traditionella slaget, utan extremare varianter...death, black. En hel del goth metal också...typ just nu..Epica... Tidigare har det varit punk...new wave...synth... Allt i en salig blandning...delvis även nu... Idag har det blivit Entombed, Sisters of mercy och Epica... Lyssnar du något på Opeth då? Jag älskar Opeth! Framför allt skivan, Still Life. Ett mästerverk!
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 22, 2008 12:01:23 GMT 1
Lyssnar du något på Opeth då? Jag älskar Opeth! Framför allt skivan, Still Life. Ett mästerverk! , Serenity painted death är ju så bra!, själv tycker jag nog morningrise albumet är favoriten
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 22, 2008 12:10:19 GMT 1
Massor med olika saker, men de senaste åren mycket metal...dock inte av det traditionella slaget, utan extremare varianter...death, black. En hel del goth metal också...typ just nu..Epica... Tidigare har det varit punk...new wave...synth... Allt i en salig blandning...delvis även nu... Idag har det blivit Entombed, Sisters of mercy och Epica... Lyssnar du något på Opeth då? Jo då...inte mycket, men jag körde Still Life för någon vecka sedan i bilen... Är nog också MIN favvo....introducerade den f ö för JJB... Har tre CD tror jag... Just nu är det doooomigt....Draconian...fantastisk deppmusik... Hehe...en kompis sa en gång att jag skulle stänga av, innan han gick o hängde sig... hehe...varför ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 22, 2008 12:13:59 GMT 1
Trodde att du var mer av en "popkille" callahan, du vet typ Darin osv. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 22, 2008 12:16:53 GMT 1
men faktum är att jag gillar en hel del annat än metal...dock får det ju inte vara HELT hjärndött...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 22, 2008 12:20:52 GMT 1
"popmusik" är det mest hjärndöda man kan lyssna på.
|
|