|
Post by qALLAHAN on May 5, 2008 15:58:31 GMT 1
Avgrundstoner här igen...Limbonic Art..."klassisk" black metal a la Norge...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on May 5, 2008 18:36:52 GMT 1
Lite blandat, KSMB-Asta Kask-Köttgrottorna-Ebba grön mfl.
|
|
|
Post by khathinka on May 6, 2008 10:04:43 GMT 1
Fast det bästa med Trent är hans förmåga att överraska. Typ som han gjorde idag. oohhh.. det hade jag missat! Thx! Lyssnar igenom nya skivan nu.. tycker han spottar ur sig nytt material nu förtiden? (inte för att jag klagar direkt.. )
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 6, 2008 16:16:24 GMT 1
Lite blandat, KSMB-Asta Kask-Köttgrottorna-Ebba grön mfl. BLANDAT? Bara svensk punk från Hedenhös.. (jaja...jag VET att Asta sprattlar...väldigt kul att se dom i staun igen)
|
|
|
Post by aslog on May 6, 2008 19:01:52 GMT 1
Fast det bästa med Trent är hans förmåga att överraska. Typ som han gjorde idag. oohhh.. det hade jag missat! Thx! Lyssnar igenom nya skivan nu.. tycker han spottar ur sig nytt material nu förtiden? (inte för att jag klagar direkt.. ) Tre skivor på ett år är inte illa. Lite skillnad mot förr i tiden då det dröjde fem år mellan varje släpp.
|
|
|
Post by Back to Front on May 6, 2008 20:09:41 GMT 1
Lite blandat, KSMB-Asta Kask-Köttgrottorna-Ebba grön mfl. BLANDAT? Bara svensk punk från Hedenhös.. (jaja...jag VET att Asta sprattlar...väldigt kul att se dom i staun igen) Dock så vet jag att du klagade på dem.......de hade roligt å såg glada ut..SKANDAL!!! Aldrig att du kan se /göra nått utan att hitta nått o klaga på
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 6, 2008 21:13:35 GMT 1
Ska en illröd kommunist komma o säga att det är ok att skratta när man sjunger om skiten i världen...?? Hehe....
|
|
|
Post by khathinka on May 6, 2008 21:30:06 GMT 1
Tre skivor på ett år är inte illa. Lite skillnad mot förr i tiden då det dröjde fem år mellan varje släpp. haha, jaa, ungefär som hans turnerande.. inget alls i sverige nånsin, sen tre ggr på .. hm.. ja, kort tid iaf. Bara att hoppas han kommer hit igen nu snart.
|
|