|
Post by khathinka on Apr 23, 2008 22:38:01 GMT 1
CombiChrist, Nine Inch Nails, Marilyn Manson, Crüxshadows, Wumpscut.. ett par Ruggigt bra band..
|
|
|
Post by Les Paul on Apr 24, 2008 14:37:34 GMT 1
Här är det Uriah Heep som går för fullt... Demons & Wizards Här är det Kristina från Duvemåla, faan vilket ös!
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 25, 2008 10:40:58 GMT 1
Är det bara jag som gillar musikaler? Peter Jöback, vilken goding. Den enda musikalen jag gillar är den morbida versionen av lilla sjöjungfrun, men om jag postar den här så kommer "KHKSupporter" och frågar om jag har barn och gjort min läxa
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 25, 2008 10:59:06 GMT 1
haha....tja...jag hatar musikaler i allmänhet...särskilt filmer som man hela tiden avryter med sång.. har man gjort sin läxa om man lyssnar på ett band som Lobotomy...vilket jag gör nu? ;D
|
|
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 25, 2008 13:02:24 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 25, 2008 16:45:06 GMT 1
Denna tyska "kvinna"...vet i fan...VET man inte detta, så är det ju OMÖJLIGT att fatta... Ärligt talat gillar jag inte hennes "sång"...
|
|
|
Post by aslog on Apr 25, 2008 17:44:34 GMT 1
CombiChrist, Nine Inch Nails, Marilyn Manson, Crüxshadows, Wumpscut.. ett par Ruggigt bra band.. Jag har aldrig varit något stort fan av NIN, men jag måste erkänna Ghosts I-VI är helt fantastiskt jävla bra. Utan tvekan det bästa albumet i år.
|
|
|
Post by pekka on Apr 25, 2008 20:52:17 GMT 1
Fick stora förhoppningar när låten började, lät ju riktigt bra. Men sen började hon ju ..... Nej, då stängde jag ner. tyvärr men som man säger smaken är som baken- delad
|
|
Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Apr 26, 2008 8:01:06 GMT 1
Denna tyska "kvinna"...vet i fan...VET man inte detta, så är det ju OMÖJLIGT att fatta... Ärligt talat gillar jag inte hennes "sång"... Det är inte sång, det är ett demonskrik från helvetet och det är så jävla underbart... ;D
|
|
|
Post by Sudden on Apr 26, 2008 21:23:03 GMT 1
Pink Floyd är något som jag aldrig tröttnar på... Underbart.. Förövrigt är jag nog allätare. Om man kan räkna bort Hiphopp? jazz är väl heller ingen höjdare.
|
|
|
Post by billibutt on Apr 26, 2008 22:40:10 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 26, 2008 22:52:16 GMT 1
DIN adress?
|
|
|
Post by khathinka on Apr 27, 2008 2:59:17 GMT 1
Är det bara jag som gillar musikaler? Peter Jöback, vilken goding. Den enda musikalen jag gillar är den morbida versionen av lilla sjöjungfrun, men om jag postar den här så kommer "KHKSupporter" och frågar om jag har barn och gjort min läxa Är det LFG´s version "Slaughter the world" måhända? Richard är underbar. CombiChrist, Nine Inch Nails, Marilyn Manson, Crüxshadows, Wumpscut.. ett par Ruggigt bra band.. Jag har aldrig varit något stort fan av NIN, men jag måste erkänna Ghosts I-VI är helt fantastiskt jävla bra. Utan tvekan det bästa albumet i år. Njaa.. det är ju inte Dåligt.. men jag gillar de gamla bättre. Pretty Hate Machine och Downward spiral kickar röv med Allt.
|
|
Ungdomslirare
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 27, 2008 9:55:11 GMT 1
Den enda musikalen jag gillar är den morbida versionen av lilla sjöjungfrun, men om jag postar den här så kommer "KHKSupporter" och frågar om jag har barn och gjort min läxa Är det LFG´s version "Slaughter the world" måhända? Richard är underbar. Jag har aldrig varit något stort fan av NIN, men jag måste erkänna Ghosts I-VI är helt fantastiskt jävla bra. Utan tvekan det bästa albumet i år. Njaa.. det är ju inte Dåligt.. men jag gillar de gamla bättre. Pretty Hate Machine och Downward spiral kickar röv med Allt. Jajamän, richard är kung
|
|
|
Post by aslog on May 5, 2008 14:24:23 GMT 1
Jag har aldrig varit något stort fan av NIN, men jag måste erkänna Ghosts I-VI är helt fantastiskt jävla bra. Utan tvekan det bästa albumet i år. Njaa.. det är ju inte Dåligt.. men jag gillar de gamla bättre. Pretty Hate Machine och Downward spiral kickar röv med Allt. Fast det bästa med Trent är hans förmåga att överraska. Typ som han gjorde idag.
|
|