Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 4, 2008 16:32:13 GMT 1
Här satt jag hemma vid datorn och lät dödsmetalen ljuda så underbart ur högtalarna o tänkte, det vore kul o veta vad klacken lyssnar på, När ni inte skriker halsen ur er för KHK dock Själv lyssnar man mest på typ Blackmetal/Deathmetal/Trashmetal Men även lite avvikande från den genren såsom Pearl Jam Aerosmith/AcDC/etc Och även björk!
|
|
|
Post by mace on Apr 4, 2008 18:09:31 GMT 1
Allt inom Hårdrock/ Metal
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Apr 4, 2008 18:18:21 GMT 1
Allätare
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 4, 2008 19:42:29 GMT 1
Det jag tycker om! Blir gärna något inom metal- eller progressiva genrena...
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Apr 4, 2008 22:22:41 GMT 1
Det blir mycke body/EBM men är musiken bra så bryr jag mig inte om vilka intrument som används eller hur snabbt dom spelar.
Så det blir en salig blandning med synthpop, marchmusik, hiphop, visor och metal,
|
|
|
Post by Compa on Apr 4, 2008 23:45:59 GMT 1
AC/DC outstanding
Monster Magnet, Pretty Maids, WASP ( deras nya platta är äckligt bra! )
Det är det som går mest nu...
|
|
|
Post by aslog on Apr 5, 2008 1:55:43 GMT 1
Grundregeln är att jag lyssnar på det som är bra, men eftersom pop är den överlägset bästa musikgenren så blir det mest det. :)
|
|
|
Post by anticonnie on Apr 5, 2008 7:08:15 GMT 1
Hårdrock i största allmänhet! Men mest har det blivit att lyssna på när mina 4 grabbar drar igång ramsor är de lira NHL 08 typ, Till attack kämpa på..... Vi är svarta röda KHK ...... Heja heja khk... ja alla de ramsor som vi skanderat ut på NNÖ
|
|
Johan "darkstrom" Dahlquist
Ungdomslirare
Richard, Chief warlock of the brothers of darkness, Emperor of the black , Lord of the dance
|
Post by Johan "darkstrom" Dahlquist on Apr 5, 2008 9:05:04 GMT 1
Hårdrock i största allmänhet! Men mest har det blivit att lyssna på när mina 4 grabbar drar igång ramsor är de lira NHL 08 typ, Till attack kämpa på..... Vi är svarta röda KHK ...... Heja heja khk... ja alla de ramsor som vi skanderat ut på NNÖ Indoktrinering när det är som bäst ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 5, 2008 9:29:10 GMT 1
Det blir mycket Co*k Sparrer & Flogging Molly.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Apr 5, 2008 9:32:11 GMT 1
Just nu e det mycket Mustasch och bring me everyone
|
|
|
Post by offe1988 on Apr 5, 2008 9:55:48 GMT 1
Lyssnar på allt men de blir lite med Hårdrock, Ac\DC kizz, Iron maiden sånna banden
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 5, 2008 10:28:56 GMT 1
Hårdrock/punk som Metallica, Accept, Asta Kask, KSMB mfl.
|
|
|
Post by HF on Apr 5, 2008 12:20:34 GMT 1
Just nu e det mycket Mustasch och bring me everyone ojo den är grym. Annars blir det Sator, Hardcore Superstars, Hellacopters, Wilmer X, Andrew Strong o GD men jag är inte bly för att lyssna på lite Depeche och liknade på youtube.
|
|
Burt
Björnligan
|
Post by Burt on Apr 5, 2008 13:55:48 GMT 1
Det som oftast hörs ur mina högtalare är kungen av alla kungar EDDIE MEDUZA, men jag lyssnar även på hårdrock pch metal från -70 och -80 talet, Karlskronas stolthet The Bones, allt som har med Martin Westerstrand (LOK, Rallypack, Lillasyster) att göra samt mitt egna band hardon www.roweb.se/hardon/index.html
|
|