|
Post by Sir Ironpants on Nov 13, 2006 20:34:37 GMT 1
Snart dags för BB att ge Lundström en rejäl hyllning.
|
|
|
Post by pirre on Nov 13, 2006 20:45:44 GMT 1
Håller med!
|
|
|
Post by Pitbull on Nov 13, 2006 21:50:12 GMT 1
Bra sagt Latex!
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 13, 2006 22:23:15 GMT 1
Försvara? Hatandet och hånandet är ju en jävligt stor del i hela supporterkulturen. Det är ingen jävla skolavslutning vi går på! Klart att t ex. målvakten påverkas negativt när 100 galningar på ståplats vrålar "sållet", och på så vis bidrar det positivt till KHK. Jag som trodde att heja fram laget var den största delen av supporterkulturen... Lässvårigheter eller spelar du bara dum?
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 14, 2006 0:42:52 GMT 1
Försvara? Hatandet och hånandet är ju en jävligt stor del i hela supporterkulturen. Det är ingen jävla skolavslutning vi går på! Klart att t ex. målvakten påverkas negativt när 100 galningar på ståplats vrålar "sållet", och på så vis bidrar det positivt till KHK. Hmm, är nog beredd att hålla med dig där. Första och sista gången!
|
|
|
Post by Jason on Nov 14, 2006 8:35:09 GMT 1
Jag som trodde att heja fram laget var den största delen av supporterkulturen... Lässvårigheter eller spelar du bara dum? Tog det dig så lång tid att få fram ett svar... och det var allt du lyckades med??? ;D Om man nu ska dra paraleller med fotboll och snacka supporters, oj vilken fin kultur dom har där... Se bara på Hammarby och andra fina klubbar Men visst... vill du skämma ut dig varje gång... fine by me. Men klaga då inte sedan på att KHK´s trackaklack inte är omtyckt.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 15, 2006 12:38:44 GMT 1
Kanske du missade att det där hela var ett skämt.
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 15, 2006 13:40:16 GMT 1
Lässvårigheter eller spelar du bara dum? Tog det dig så lång tid att få fram ett svar... och det var allt du lyckades med??? ;D Om man nu ska dra paraleller med fotboll och snacka supporters, oj vilken fin kultur dom har där... Se bara på Hammarby och andra fina klubbar Men visst... vill du skämma ut dig varje gång... fine by me. Men klaga då inte sedan på att KHK´s trackaklack inte är omtyckt. Driver du med mig människa?! Du ironiserar fotbollens supporterkultur, jämte hockeyns? Tjena människa, vilken jävla sten har du sovit under de senaste 60 åren? Hockeyn har inte ens någon supporterkultur, utan ett amerikansktbajtat cirkusjippo, där pengar och underhållningsvärdet går före sporten och dess passionerade supportrar. Blir bara löjligt när du argumenterar om "Hammarby och andra fina (fotbolls)klubbar". När alla insatta vet att de förmodligen sjunger ut varenda hockeyklack i Sverige även i underläge med 10-0! De är även den klubbens supporterskara som tog hit den supporterkultur som idag råder i Sverige. Men det visste du väl redan? Jag skämmer inte ut mig när jag buar åt en motspelare. Jag skämmer ut mig när jag står i en hockeyklack som inte kan sjunga en mening på 3 ord utan att använda en bankande trumma som överöstar allt vad SÅNG heter! För det andra skiter jag blankt fullständigt om vad andra tycker om klacken jag står i. Den är inte till för att vara omtyckt, den är till för att vara fruktad. Motståndare ska inte njuta av att spela i t ex Rosenholm, de ska stå nervösa i spelargången och känna att det hellre hade vänt tillbaks till omklädningsrummet än att åka ut på isen. En utopi i hockeysammanhang, men du hajjar va? Tänkte väl det.
|
|
|
Post by pirre on Nov 15, 2006 19:20:29 GMT 1
AAAARRRRRRRRHHHHHHHHH!!!!! Nu ligger det till så här!! Jag med ett fåtal personer vill få till det med en supportersektion i KHK som funkar! Men folk lever kvar i det gamla och håller på med att dra en massa jämnförelser med det som var för och supporterkultur från fotboll Jag förstår Jonas att han drog sig tillbaka och att Billibut hoppade av! Man får en massa hånflin å sura miner när man nämner BB!! Jag för en dialog med Ola Johansson om BB och han tycker att det är bra att vi fortsätter att stötta KHK!! Det där med att dricka på hoki övergår mitt förstånd men det är upp till var och en att göra som de vill med detta! Men när det händer det oönskade att någon hamnar i bråk eller ställer till det pga fylla så är det klubben som råkar illa ut och inte personen ifråga! Kommer i det närmsta att försöka få till en samling med de som är och hjärtligt välkomna nya medlemmar! Finns det nu någon/några som vill ansluta sig till BB och hjälpa till att få en klack som stadigt befinner sig på NNÖ?? En det där med att håna ett lag eller en spelare så går det faktiskt att styra upp det hela om man vill! Att tex skrika: 18 fan va dålig du är! är rent patetiskt men att tex skrika sållet till mållisen ser jag som ganska harmlöst! Sluta nu att slå er för bröstet här på forumet och kom istället ut på NNÖ och hjälp till att stötta istället!! Vet att många av er här redan finns på NNÖ men som sagt vi är för få än så länge! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 15, 2006 19:23:55 GMT 1
Tog det dig så lång tid att få fram ett svar... och det var allt du lyckades med??? ;D Om man nu ska dra paraleller med fotboll och snacka supporters, oj vilken fin kultur dom har där... Se bara på Hammarby och andra fina klubbar Men visst... vill du skämma ut dig varje gång... fine by me. Men klaga då inte sedan på att KHK´s trackaklack inte är omtyckt. Driver du med mig människa?! Du ironiserar fotbollens supporterkultur, jämte hockeyns? Tjena människa, vilken jävla sten har du sovit under de senaste 60 åren? Hockeyn har inte ens någon supporterkultur, utan ett amerikansktbajtat cirkusjippo, där pengar och underhållningsvärdet går före sporten och dess passionerade supportrar. Blir bara löjligt när du argumenterar om "Hammarby och andra fina (fotbolls)klubbar". När alla insatta vet att de förmodligen sjunger ut varenda hockeyklack i Sverige även i underläge med 10-0! De är även den klubbens supporterskara som tog hit den supporterkultur som idag råder i Sverige. Men det visste du väl redan? Jag skämmer inte ut mig när jag buar åt en motspelare. Jag skämmer ut mig när jag står i en hockeyklack som inte kan sjunga en mening på 3 ord utan att använda en bankande trumma som överöstar allt vad SÅNG heter! För det andra skiter jag blankt fullständigt om vad andra tycker om klacken jag står i. Den är inte till för att vara omtyckt, den är till för att vara fruktad. Motståndare ska inte njuta av att spela i t ex Rosenholm, de ska stå nervösa i spelargången och känna att det hellre hade vänt tillbaks till omklädningsrummet än att åka ut på isen. En utopi i hockeysammanhang, men du hajjar va? Tänkte väl det. Varför jämför du hockey- och fotbollsklackar? Klart som fan Hammarbys fotbollsklack skulle sjunga ut varenda hockeyklack. DE ÄR JU FLER. Fotbollsklackar är ju generellt större, fotbollsarenor tar mer folk, och fotboll är en större sport. Hockeysupportrar har sitt sätt att agera på läktare och fotbollssupportrar har sitt sätt. Vad fan säger att det ena sättet är bättre än det andra bara för att du tycker fotboll är roligare att gå på? De flesta av oss här tycker hockey är tusen gånger roligare än fjollboll, så och kladda i KAIF:s gästbok istället. De behöver nog dina idéer bättre än vi.
|
|
|
Post by lawless on Nov 15, 2006 20:30:48 GMT 1
AAAARRRRRRRRHHHHHHHHH!!!!! Nu ligger det till så här!! Jag med ett fåtal personer vill få till det med en supportersektion i KHK som funkar! Men folk lever kvar i det gamla och håller på med att dra en massa jämnförelser med det som var för och supporterkultur från fotboll Jag förstår Jonas att han drog sig tillbaka och att Billibut hoppade av! Man får en massa hånflin å sura miner när man nämner BB!! Jag för en dialog med Ola Johansson om BB och han tycker att det är bra att vi fortsätter att stötta KHK!! Det där med att dricka på hoki övergår mitt förstånd men det är upp till var och en att göra som de vill med detta! Men när det händer det oönskade att någon hamnar i bråk eller ställer till det pga fylla så är det klubben som råkar illa ut och inte personen ifråga! Kommer i det närmsta att försöka få till en samling med de som är och hjärtligt välkomna nya medlemmar! Finns det nu någon/några som vill ansluta sig till BB och hjälpa till att få en klack som stadigt befinner sig på NNÖ?? En det där med att håna ett lag eller en spelare så går det faktiskt att styra upp det hela om man vill! Att tex skrika: 18 fan va dålig du är! är rent patetiskt men att tex skrika sållet till mållisen ser jag som ganska harmlöst! Sluta nu att slå er för bröstet här på forumet och kom istället ut på NNÖ och hjälp till att stötta istället!! Vet att många av er här redan finns på NNÖ men som sagt vi är för få än så länge! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Står bakom dig!
|
|
|
Post by pirre on Nov 15, 2006 20:41:07 GMT 1
AAAARRRRRRRRHHHHHHHHH!!!!! Nu ligger det till så här!! Jag med ett fåtal personer vill få till det med en supportersektion i KHK som funkar! Men folk lever kvar i det gamla och håller på med att dra en massa jämnförelser med det som var för och supporterkultur från fotboll Jag förstår Jonas att han drog sig tillbaka och att Billibut hoppade av! Man får en massa hånflin å sura miner när man nämner BB!! Jag för en dialog med Ola Johansson om BB och han tycker att det är bra att vi fortsätter att stötta KHK!! Det där med att dricka på hoki övergår mitt förstånd men det är upp till var och en att göra som de vill med detta! Men när det händer det oönskade att någon hamnar i bråk eller ställer till det pga fylla så är det klubben som råkar illa ut och inte personen ifråga! Kommer i det närmsta att försöka få till en samling med de som är och hjärtligt välkomna nya medlemmar! Finns det nu någon/några som vill ansluta sig till BB och hjälpa till att få en klack som stadigt befinner sig på NNÖ?? En det där med att håna ett lag eller en spelare så går det faktiskt att styra upp det hela om man vill! Att tex skrika: 18 fan va dålig du är! är rent patetiskt men att tex skrika sållet till mållisen ser jag som ganska harmlöst! Sluta nu att slå er för bröstet här på forumet och kom istället ut på NNÖ och hjälp till att stötta istället!! Vet att många av er här redan finns på NNÖ men som sagt vi är för få än så länge! MVH Pierre"Youngblood"Löfgren Står bakom dig! VA???!! puh nu blev jag rädd!! men det var ju ingen bakom mig nu när jag vände mig om ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 15, 2006 20:57:27 GMT 1
VA???!! puh nu blev jag rädd!! men det var ju ingen bakom mig nu när jag vände mig om ;D Är övertygad att du är rätt man att leda BB !
|
|
|
Post by lawless on Nov 15, 2006 22:01:25 GMT 1
Ja akta dig YB....!!
|
|
|
Post by calvinsmalvin on Nov 15, 2006 22:32:06 GMT 1
Det där med att dricka på hoki övergår mitt förstånd men det är upp till var och en att göra som de vill med detta! Men när det händer det oönskade att någon hamnar i bråk eller ställer till det pga fylla så är det klubben som råkar illa ut och inte personen ifråga! En det där med att håna ett lag eller en spelare så går det faktiskt att styra upp det hela om man vill! Att tex skrika: 18 fan va dålig du är! är rent patetiskt men att tex skrika sållet till mållisen ser jag som ganska harmlöst! Pierre"Youngblood"Löfgren Jaha? Ingen här inne påstår något annat?
|
|