|
Post by kraftwerk on Apr 28, 2006 19:12:45 GMT 1
White angels rustar för framtiden klippt fr KRIF Hockey ------Supporterklubben White Angels hade representation på mötet, under guidning av materialare Michell Rohde. Vi ser fram emot deras stöd även nästa säsong, och vi hoppas att vi kan se en föryngring/nyrekrytering inför kommande säsong, så att vi kan få bibehållen stämning i vår kära Kockumhall. ---------------------------- ;D ;D
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on May 1, 2006 17:27:26 GMT 1
Jag tycker att vi för en gångs skull kan försöka hålla oss till ämnet här och inte skriva "onödiga" inlägg som bara går ut på att retas med varandra och dyligt. Detta är en viktig tråd och det kan vara ganska irriterande när man ser att ett ämne har fyra nya sidor, läser igenom dem och inser att inget av inläggen handlar om det ursprungliga ämnet.
Jag tror att vi behöver mer "kul" i BB för att locka folk. Mer TIFO, bland annat. Och nu när vi inte får dricka på matcherna eller på bussen, varför inte försöka hyra nån lokal och dra ihop klackfolket till exenpel efter en match, där vi kan sitta och dricka lite och diskutera matchen och kanske spelarna också kunde tänka sej att komma nån gång?
Jag hoppas att jag och min Groda får större möjligheter att delta i arbetet runt klacken och BB i höst.
Jag vet att det har varit tal om detta tidigare, men att sätta upp "löpsedlar" som gör reklam för BB och KHK i allmänhet i affärer, på skolor och andra offentliga platser.
Hehe vi får ta och tåga i ett långt led genom stan, alla iklädda matchtröjor och kepsar, med varsin fackla i handen och sjunga nån reklamlåt för KHK.
Jag vet även att bajarna har haft tankar på att skriva lite KHK-låtar. Sånna saker hade kanske kunnat funka?
|
|
|
Post by pirre on May 1, 2006 17:29:27 GMT 1
BRA!! Acki du överraskar!!! Ses den20/5
|
|
|
Post by Sardaukar on May 1, 2006 19:53:58 GMT 1
Jag tycker att vi för en gångs skull kan försöka hålla oss till ämnet här och inte skriva "onödiga" inlägg som bara går ut på att retas med varandra och dyligt. Detta är en viktig tråd och det kan vara ganska irriterande när man ser att ett ämne har fyra nya sidor, läser igenom dem och inser att inget av inläggen handlar om det ursprungliga ämnet. Jag tror att vi behöver mer "kul" i BB för att locka folk. Mer TIFO, bland annat. Och nu när vi inte får dricka på matcherna eller på bussen, varför inte försöka hyra nån lokal och dra ihop klackfolket till exenpel efter en match, där vi kan sitta och dricka lite och diskutera matchen och kanske spelarna också kunde tänka sej att komma nån gång? Jag hoppas att jag och min Groda får större möjligheter att delta i arbetet runt klacken och BB i höst. Jag vet att det har varit tal om detta tidigare, men att sätta upp "löpsedlar" som gör reklam för BB och KHK i allmänhet i affärer, på skolor och andra offentliga platser. Hehe vi får ta och tåga i ett långt led genom stan, alla iklädda matchtröjor och kepsar, med varsin fackla i handen och sjunga nån reklamlåt för KHK. Jag vet även att bajarna har haft tankar på att skriva lite KHK-låtar. Sånna saker hade kanske kunnat funka? Amen!
|
|
|
Post by pirre on Aug 24, 2006 12:18:13 GMT 1
Nåå! Har vi kommit nångonstans?? Tycker vi borde ta tag i saken nu!!
|
|
|
Post by fun on Aug 24, 2006 12:32:29 GMT 1
Stämmer det att det nu blir alkoholförbud på bussarna (även i verkligheten) ?
|
|
|
Post by pirre on Aug 24, 2006 12:33:19 GMT 1
Stämmer det att det nu blir alkoholförbud på bussarna (även i verkligheten) ? Ja på BB bussar!! Det finns ju tyvär vissa som inte kan sköta sig!!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 24, 2006 14:46:33 GMT 1
Underbart!!
|
|
|
Post by Sickboy on Aug 24, 2006 22:28:04 GMT 1
Nåå! Har vi kommit nångonstans?? Tycker vi borde ta tag i saken nu!! Säg bara till. Jag är med...
|
|
|
Post by pirre on Aug 25, 2006 5:14:01 GMT 1
Nåå! Har vi kommit nångonstans?? Tycker vi borde ta tag i saken nu!! Säg bara till. Jag är med... Hittar mig i kafeterian på lördag kläd som vanligt............
|
|
|
Post by pirre on Aug 25, 2006 12:11:38 GMT 1
Jag vill att de som har eget företag eller enskilda personer som kan/vill sponsra BB på ett eller annat sett höra av sig till mig under sommaren. Tanken är att vi ska bygga upp BB till en stark och självbärande avdelning i KHK. Vil ni inte gå ut offentligt i forumet till att börja med så skicka ett PM till mig och så får vi se vad vi kan hitta på. Ville bara påminna om detta inlägg!! Ny påminnelse!! Är ganska ensam om att dra lasset själv ekonomiskt
|
|
|
Post by Latex on Aug 25, 2006 18:21:07 GMT 1
|
|
|
Post by pirre on Aug 25, 2006 19:53:54 GMT 1
Ja dessa fotbollsdårar!! Håll dig til senap istället å hoppas inte klättermusen tar dig ;D
|
|
|
Post by Latex on Aug 25, 2006 20:01:44 GMT 1
Senap - snaps å tokiga Latex !
Enade vi stå - stark senap till alla !
Bullens korv å senap till alla !
Nu har jag jobbat in 3 nya ramsor !
|
|
|
Post by pirre on Aug 25, 2006 20:02:42 GMT 1
Senap - snaps å tokiga Latex ! Enade vi stå - stark senap till alla ! Bullens korv å senap till alla ! Nu har jag jobbat in 3 nya ramsor ! STARKT jobbat pg. menar latex!
|
|