|
Post by Latex on Aug 25, 2006 20:14:52 GMT 1
D e humor, d e humor - i år blire sparkcykel å spilld senap ! Bättre med 10 bullens i skogen än 1 bulle i ugnen !
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 25, 2006 23:37:17 GMT 1
Har nya medlemskort kommit för 06/07?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 26, 2006 13:21:46 GMT 1
Jonas skall ha medlemskort för tre år framöver.
|
|
|
Post by Sardaukar on Aug 26, 2006 18:34:25 GMT 1
Okej....nån som vet om han ska till Olofström?
|
|
|
Post by fun on Aug 28, 2006 7:16:40 GMT 1
Ni kunde ju börjat med att i samlat grupp hälsa spelarna välkomna 26 aug
|
|
|
Post by Jonas74 on Sept 1, 2006 10:31:57 GMT 1
Okej....nån som vet om han ska till Olofström? Jo jag ska ner till Olofström men jag kommer inte att ha med medlemskort, pga jag ligger i flytt och kommer inte åt korten för närvarande. Och dels har jag som sagt va INTE tid med allt arbete. Hoppas någon kan ta över en del arbete.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 10, 2006 22:42:46 GMT 1
2 saker
1 Hur gör vi nu för att få ihop en STOR enad klack ....
2 Hjälper gärna till mer än med sidan ....
BB Rockar Fett o kommer att bli ännu FETARE ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 11, 2006 18:47:51 GMT 1
2 saker 1 Hur gör vi nu för att få ihop en STOR enad klack .... 2 Hjälper gärna till mer än med sidan .... BB Rockar Fett o kommer att bli ännu FETARE ;D ;D ;D ;D Har svaret på 1. Inte göra bort sig.
|
|
|
Post by HF on Sept 11, 2006 19:55:32 GMT 1
BB Rockar Fett o kommer att bli ännu FETARE ;D ;D ;D ;D förhoppningsvis snart också på hemmaplan
|
|
|
Post by lawless on Sept 11, 2006 20:37:06 GMT 1
Några tankar bara...
Jag tror att budskapet om hur kul det är att stå i en klack behöver nå ut utanför detta forum, ut på gatorna. BB har nästan enbart kommit ut bland massorna som något dåligt (kanske oförtjänt). Tidningarna skriver enbart om dom negativa sakerna alltså är det det folk vet. Jag tror BB måste synas mer utanför arenan och tidningarnas svarta rubriker. VI är nog många som är så pass intresserade att vi är villiga att arbeta lite för att växa. Den stora röda maskinens lika stora röda, framtida klack finns just nu på gymnasieskolorna i länet... VI måste helt enkelt tvätta bort den negativa stämplen och gå ut och värva medlemmar!!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 11, 2006 21:16:04 GMT 1
Har som förslag att börja med att sätta upp lappar på de ställen på ronnebygatan o triangeln utanför apoteket ... city hallen har en stolpe vi kan invadera .. osv ...
Visst akall vi bli större hemma än borta ... de behöver lika mycket stöd hemma oxå
BB KICKS ASS!!!!!
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 11, 2006 21:18:53 GMT 1
innan börja fylla stan med posters kanske man ska ha en klack på hemma plan för inte en nykommling ställer sig på en tom ståplats
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 11, 2006 21:28:54 GMT 1
innan börja fylla stan med posters kanske man ska ha en klack på hemma plan för inte en nykommling ställer sig på en tom ståplats Rätt tänkt ... som agt .. hur gör vi för att de folk som står på borta matcher skall ställa sig på NNÖ.. såg en del från de som e på borta o tjoar .. börja använda NNÖ.... Kommer att så där på onsdag... ;D ;D
|
|
|
Post by Latex on Sept 11, 2006 21:31:15 GMT 1
Kan börja med en så liten enkel sak - som att folk ger fan i å klagar på BB i alla lägen härinne i detta forum ! Alla vet ändå att dessa varelser som klagar ändå inte tillför ett skit vad gäller klacken, å kommer aldrig att göra det heller - vi vet vilka ni är !!!
Jag kan tycka väldigt mycket ang lantbrevbärare eller inte i mockfjärd - men jag bor inte där å därför anser jag mig inte ha rätt att tycka till om det heller ! TÄNK PÅ DET !!!
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 11, 2006 21:37:31 GMT 1
innan börja fylla stan med posters kanske man ska ha en klack på hemma plan för inte en nykommling ställer sig på en tom ståplats Rätt tänkt ... som agt .. hur gör vi för att de folk som står på borta matcher skall ställa sig på NNÖ.. såg en del från de som e på borta o tjoar .. börja använda NNÖ.... Kommer att så där på onsdag... ;D ;D man kan ju inte tvinga folk att ställa sig ännda rätta är att bara stå hur tomt det än är man måste börja någonstans.
|
|