|
Post by lawless on Sept 11, 2006 21:39:38 GMT 1
Jag tror det löser sig om fler engagerar sig utanför hallen. Det är nog bara en liten del av klacken som finns här på forumet... Info måste nå ut! Det är nått stort på gång, hockeymässigt här i staun! VI måste följa med!
|
|
|
Post by lawless on Sept 11, 2006 21:44:46 GMT 1
Kan börja med en så liten enkel sak - som att folk ger fan i å klagar på BB i alla lägen härinne i detta forum ! Alla vet ändå att dessa varelser som klagar ändå inte tillför ett skit vad gäller klacken, å kommer aldrig att göra det heller - vi vet vilka ni är !!! Jag kan tycka väldigt mycket ang lantbrevbärare eller inte i mockfjärd - men jag bor inte där å därför anser jag mig inte ha rätt att tycka till om det heller ! TÄNK PÅ DET !!! Håller med men BB har fått ett dåligt ryckte o det måste ju bort?? eller ska vi bli som Bajen?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 11, 2006 21:51:13 GMT 1
man kan ju tro det med det grön vita i Kallinge ;D ...BB har ju skött sig nu i 2 matcher .. borta...
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 12, 2006 18:02:12 GMT 1
man kan ju tro det med det grön vita i Kallinge ;D ...BB har ju skött sig nu i 2 matcher .. borta... Ja det är ju väl det...för hemma sköter man ju sig inte
|
|
|
Post by newman on Sept 12, 2006 19:06:34 GMT 1
mer än väl.............
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 12, 2006 19:18:42 GMT 1
Hur?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 13, 2006 22:40:57 GMT 1
Måste framför allt visa att det finns en suporterklubb i arenan... inte sitta utspridda lite här o var.. klacken skall ju vara störst hemma o visa att man ÄGER hallen .... Men Youngblood har kämpat att få folk till Stå o där skall BB finnas med flaggor o allt .. de inkräktare som kommer till TAK skall veta vilka som bestämmer KÄMPA KHK!!!!
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Sept 14, 2006 3:00:45 GMT 1
Japp, alle man till stå! Annars blir Frog och jag tvugna att gå runt hela arenan och lägga ut häftstift på stolarna... och det skulle ta så förbannat lång tid!!
|
|
|
Post by lawless on Sept 14, 2006 20:55:40 GMT 1
Om alla nu e så trötta i benen o inte orkar stå (inkl. jag själv) så kanske det inte vore så dumt att sitta lite närmare varandra...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 14, 2006 21:06:41 GMT 1
Japp, alle man till stå! Annars blir Frog och jag tvugna att gå runt hela arenan och lägga ut häftstift på stolarna... och det skulle ta så förbannat lång tid!! Acki! Räkna in mig så går det lite fortare ... ;D ;D ;D
|
|
|
Post by pirre on Sept 14, 2006 21:15:37 GMT 1
Om alla nu e så trötta i benen o inte orkar stå (inkl. jag själv) så kanske det inte vore så dumt att sitta lite närmare varandra... Kommer arr vara på plats på söndag å då ska det stoss
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 14, 2006 21:17:38 GMT 1
Om alla nu e så trötta i benen o inte orkar stå (inkl. jag själv) så kanske det inte vore så dumt att sitta lite närmare varandra... så länge det inte finns ett ståplats pris kommer folk alltid sitta är ingen dum ide att skapa ett apberg i mitten på någon av sidorna i arenan, själv är jag ganska rastlös i benen och stå hellre men en klack på sittplats skulle vara lockande.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 14, 2006 21:25:11 GMT 1
Om alla nu e så trötta i benen o inte orkar stå (inkl. jag själv) så kanske det inte vore så dumt att sitta lite närmare varandra... så länge det inte finns ett ståplats pris kommer folk alltid sitta är ingen dum ide att skapa ett apberg i mitten på någon av sidorna i arenan, själv är jag ganska rastlös i benen och stå hellre men en klack på sittplats skulle vara lockande. Det är ett förslag att ta upp på nästa BB möte.. men står hellst ;D
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 14, 2006 21:42:45 GMT 1
så länge det inte finns ett ståplats pris kommer folk alltid sitta är ingen dum ide att skapa ett apberg i mitten på någon av sidorna i arenan, själv är jag ganska rastlös i benen och stå hellre men en klack på sittplats skulle vara lockande. Det är ett förslag att ta upp på nästa BB möte.. men står hellst ;D tycker ledningen i BB ska fixa ett möte omgående, som är öppet för alla som vill ha en klack. Tycker en klack bör stå, men jag slå vad om att majoriteten inte vill det, så man kan ju diskutera om vi ska stå eller sitta, om sitta kan vi diskutera var vi ska sitta. Sen kan vi ju diskutera BBs fjantiga alkoholförbud, som jag slå vad om att majoriteten inte vill ha, och när det är hävt kan vi fixa lite suppoterbussar igen, och då kan vi även diskutera hur vi ska hantera de som missköter sig under ressans gång ska behandlas, tro klara och tydliga regler krävs.
|
|
|
Post by HF on Sept 15, 2006 7:16:18 GMT 1
Försöktes det inte med sittplats förra året. Jag tror inte problemet ligger i att sitta eller stå.
|
|