|
Post by pirre on Sept 15, 2006 8:01:18 GMT 1
Försöktes det inte med sittplats förra året. Jag tror inte problemet ligger i att sitta eller stå. Problemet ligger eller snarare i att för många i "klacken" sitter när det är dags för hemmaspel och står när det är dags för bortaspel!! Fler som väljer att stå på NNÖ så kommer vi få den efterlängtade klacken vi sökt länge å väl efter!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 15, 2006 9:31:24 GMT 1
Jag tycker om att stå på idrott...men sikten från de låga ståplatsläktarna är ju bedrövlig!!! Skulle varit stå på en av diagonalerna...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 15, 2006 9:41:27 GMT 1
Jag tycker om att stå på idrott...men sikten från de låga ståplatsläktarna är ju bedrövlig!!! Skulle varit stå på en av diagonalerna... Men du var väl en av de sista att överge stå i wämöhallen?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 15, 2006 9:53:43 GMT 1
Jag tycker om att stå på idrott...men sikten från de låga ståplatsläktarna är ju bedrövlig!!! Skulle varit stå på en av diagonalerna... Men du var väl en av de sista att överge stå i wämöhallen? Hehe..jo...sentimentaliteten...och...var inte t o m det apberget högre??
|
|
|
Post by pirre on Sept 15, 2006 9:58:52 GMT 1
Du får väl ställa dig på Hatten!! ;D
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 15, 2006 9:59:40 GMT 1
De va betydligt högre med bättre sikt.
|
|
|
Post by HF on Sept 15, 2006 10:13:56 GMT 1
Han kan stå i kafeterian bakom klacken så ser han bra.
Jag tror problemet är att folk inte vill stå på ståplats och skrika för där syns man iför släkt, vänner och arbetskamrater. Vi är trots allt svenskar, vi vill inte sticka ut för mycket och vågar inte det utan ett par järn innan för västen. När vi fått det släpper hämningarna. Hade det däremot redan stått 50 pers där så vågar folk gå dit för då syns man inte så mycket. På bortaplan är det en annna sak.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 15, 2006 10:51:31 GMT 1
Liiite dött i cafeterian..... För min del är sikten det största skälet, nästan det enda...jag är ju på hockeyn för att SE den!!! Vinkeln blir också korkad på en kortsida...kan inte bedömma offsider..eller spellinjer över huvud taget.....En sån ståplats är bra för stämningen, men katastrof för en som vill följa med i spelet.... Det ultimata hade varit en ståplats på en långsida!
|
|
|
Post by wilhelmiii on Sept 15, 2006 11:50:48 GMT 1
Att få folk till ståplats är lika lätt som att hålla bort Kicki Danielsson från falukorven, det vill säga ganska svårt. Kom ihåg förra säsongen när folk skrev om att "nästa match då är det stå som gäller", "vi kommer dit" osv osv, men det slutade med att man stod där själv med dom närmst sörjande och "klacken" satt i vanlig ordning bredvid. Så jag tänker inte ställa mig där och krusa nåt mera, utan jag går dit när jag ser att det är över 20 pers.
|
|
|
Post by pirre on Sept 15, 2006 11:57:06 GMT 1
Att få folk till ståplats är lika lätt som att hålla bort Kicki Danielsson från falukorven, det vill säga ganska svårt. Kom ihåg förra säsongen när folk skrev om att "nästa match då är det stå som gäller", "vi kommer dit" osv osv, men det slutade med att man stod där själv med dom närmst sörjande och "klacken" satt i vanlig ordning bredvid. Så jag tänker inte ställa mig där och krusa nåt mera, utan jag går dit när jag ser att det är över 20 pers. Tycker det är synd att du resonerar så Det är tyvärr för många som har samma tankar och tycker(hoppas) att du tänker om och ställer dig hos oss trogna NNÖ!
|
|
|
Post by lawless on Sept 15, 2006 17:52:10 GMT 1
Han kan stå i kafeterian bakom klacken så ser han bra. Jag tror problemet är att folk inte vill stå på ståplats och skrika för där syns man iför släkt, vänner och arbetskamrater. Vi är trots allt svenskar, vi vill inte sticka ut för mycket och vågar inte det utan ett par järn innan för västen. När vi fått det släpper hämningarna. Hade det däremot redan stått 50 pers där så vågar folk gå dit för då syns man inte så mycket. På bortaplan är det en annna sak. Självklart e de så! Jag tänker så iaf... Men om man sitter tillsammans ist så syns det inte lika tydligt vilka som är där. Sätter vi oss då långt upp så hörs vi mer ute på isen och dom som vill stå kan ju få stå på sittplats då.. (kolla www.lakerslakejer.se .. vi har mycket att lära..)
|
|
|
Post by HF on Sept 15, 2006 18:19:33 GMT 1
Han kan stå i kafeterian bakom klacken så ser han bra. Jag tror problemet är att folk inte vill stå på ståplats och skrika för där syns man iför släkt, vänner och arbetskamrater. Vi är trots allt svenskar, vi vill inte sticka ut för mycket och vågar inte det utan ett par järn innan för västen. När vi fått det släpper hämningarna. Hade det däremot redan stått 50 pers där så vågar folk gå dit för då syns man inte så mycket. På bortaplan är det en annna sak. Självklart e de så! Jag tänker så iaf... Men om man sitter tillsammans ist så syns det inte lika tydligt vilka som är där. Sätter vi oss då långt upp så hörs vi mer ute på isen och dom som vill stå kan ju få stå på sittplats då.. (kolla www.lakerslakejer.se .. vi har mycket att lära..) där blev man sugen att stå.
|
|
|
Post by lawless on Sept 15, 2006 18:27:32 GMT 1
Självklart e de så! Jag tänker så iaf... Men om man sitter tillsammans ist så syns det inte lika tydligt vilka som är där. Sätter vi oss då långt upp så hörs vi mer ute på isen och dom som vill stå kan ju få stå på sittplats då.. (kolla www.lakerslakejer.se .. vi har mycket att lära..) där blev man sugen att stå. Kan dom i Växjö så varför inte här...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 15, 2006 18:32:00 GMT 1
Dom e kanon... kan dom kan vi.. KOM IGEN NU BB ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Sept 15, 2006 18:36:54 GMT 1
där blev man sugen att stå. Kan dom i Växjö så varför inte här... du har PM
|
|