|
Post by pirre on Sept 2, 2006 16:22:04 GMT 1
Har en buss på G till denna kväll!! Lämna pm eller ring mig på mobil 0708-377387 om intresse! Anmälan kommer att vara bindande! Det kommer att finnas 52 platser!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 2, 2006 19:42:44 GMT 1
vilka regler gäller på bussen ??
|
|
|
Post by HF on Sept 2, 2006 20:33:40 GMT 1
Har en buss på G till denna kväll!! Lämna pm eller ring mig på mobil 0708-377387 om intresse! Anmälan kommer att vara bindande! Det kommer att finnas 52 platser! Går från busstorget 17:15, märkt 300, stannar på många ställen på vägen till R-by där bussbyte får göras. Från R-by tar man buss 204 klockan 18:08 till Kallinge. Resan enkel kostar 60:- För er som vill åka kommunalt.
|
|
|
Post by pirre on Sept 2, 2006 20:56:01 GMT 1
Har en buss på G till denna kväll!! Lämna pm eller ring mig på mobil 0708-377387 om intresse! Anmälan kommer att vara bindande! Det kommer att finnas 52 platser! Går från busstorget 17:15, märkt 300, stannar på många ställen på vägen till R-by där bussbyte får göras. Från R-by tar man buss 204 klockan 18:08 till Kallinge. Resan enkel kostar 60:- För er som vill åka kommunalt. BRA!! Men hur fan kommer de hem??
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 2, 2006 20:59:05 GMT 1
vilka regler gäller på bussen ?? mycket bra fråga undra jag med
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Sept 2, 2006 21:06:23 GMT 1
Hem kommer man väl alltid, vi har ju ända till söndan på oss innan vi behöver vara hemma till matchen mot Tingsryd.
Nää men seriöst, vad är det som gäller på bussen?
|
|
|
Post by lawless on Sept 2, 2006 21:58:16 GMT 1
Hade det inte varit för allt fylle, runt o i bussarna, som har skapat ett dåligt rykte för BB o klacken så hade nog klacken säkert varirt dubbelt så stor. Är inte syftet med att ha en klack och en suporterklubb att stötta o stödja det lag man brinner för och älskar?? Ju fler somvågar och vill stå och sjunga ju bättre blir klacken och ju bättre blir laget vi alla älskar. Vilket är då viktigast..? Att KHK vinner eller att supa en jävla massa på matcherna o bibehålla det dåliga ryktet så folk inte vågar sig dit? Klart man ska kunna dricka men inte så klubben blir lidande!!!
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Sept 2, 2006 22:14:26 GMT 1
lawless... du är nog i fel tråd.
|
|
|
Post by lawless on Sept 2, 2006 22:22:52 GMT 1
Kanske jag är Acki men det blir aktuellt även här när första frågan är vilka regler det är. Borde inte det sunda förnuftets regler gälla?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 2, 2006 22:31:20 GMT 1
kanske det...eller kanske inte..eftersom det han snackar om är anledningen till att vi är sååååå många som undviker dessa resor...så också denna kanske... Förr åkte jag massor med buss på massor med matcher...tvekade aldrig....men tills det visar sig bli ordning här (började säsongen bra!!!) fortsätter jag tveka... Får se om Pirre kan övertala mig...
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 2, 2006 23:48:57 GMT 1
Med Pirre i rodret kan ingenting gå fel.
|
|
|
Post by pirre on Sept 3, 2006 11:10:41 GMT 1
Bussen kostar 3500:- så................
|
|
|
Post by Latex on Sept 3, 2006 14:32:19 GMT 1
Blir så trött på allt "fylle" snack ! Folk vet vad som gäller numera efter all den turbulens som va förra säsongen ! Låt det bli ett par resor så visar det sig väl om folk har fattat ! Är så trött på å läsa om alla ni som gärna skulle åka med om det inte var för b.l.a b.l.a b.l.a - fan ge folket en chans, istället för att i förebyggande syfte gnälla ! Man blir fan spyfärdig när man läser vissa inlägg som är gjorda av bakåtsträvare - människor som inte kan ge andra en chans ens att bättra sig !
NU KÖR VI !!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2006 14:37:41 GMT 1
Jo då Latex...det var just det jag skrev...visar det sig bli ordning, så ansluter fler!!! Såg ju mycket bra ut i Olofström! Att alla ska vara spik nyktra kan man väl aldrig räkna med!
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 3, 2006 15:21:12 GMT 1
Jo då Latex...det var just det jag skrev...visar det sig bli ordning, så ansluter fler!!! Såg ju mycket bra ut i Olofström! Att alla ska vara spik nyktra kan man väl aldrig räkna med! hjälp till och skapa ordning istället för att sitta på läktarn och gnälla. och om du nu tyckte det va ordning i olofström varför stod du inte i klacken? och är det alkoholförbud på bussen Youngblood?
|
|