|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 3, 2006 17:00:01 GMT 1
Hoppas läktaren i kallinge fylls av BB
|
|
|
Post by wilhelmiii on Sept 3, 2006 17:15:27 GMT 1
Är det endast BB medlemmar som får åka med bussen??
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 3, 2006 17:48:39 GMT 1
Hör med Youngblood
|
|
|
Post by pirre on Sept 3, 2006 18:43:09 GMT 1
Det kommer inte bli alkoholförbud på bussen! Men det fick inte under några som helst omständigheter "grisas" ner i bussen då den skulle iväg direkt efter lämningen i K-na på kvällen! Behöver intresseanmälan senast ONSDAG FM!! Via PM eller 0708-377387
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 3, 2006 19:04:04 GMT 1
Går från busstorget 17:15, märkt 300, stannar på många ställen på vägen till R-by där bussbyte får göras. Från R-by tar man buss 204 klockan 18:08 till Kallinge. Resan enkel kostar 60:- För er som vill åka kommunalt. BRA!! Men hur fan kommer de hem?? Piketbuss eller med hjälp av insatsstyrkan fr Malmö
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 3, 2006 19:08:25 GMT 1
Det kommer inte bli alkoholförbud på bussen! Men det fick inte under några som helst omständigheter "grisas" ner i bussen då den skulle iväg direkt efter lämningen i K-na på kvällen! Behöver intresseanmälan senast ONSDAG FM!! Via PM eller 0708-377387 Så beslutet i BB's styrelse gäller inte längre ? Eftersom jag inte äör med i BB har jag inte med etta att göra. MEN jag tcyker det är märkligt att man klubbar alkoförbud (vilket också KHK's styrelse är informerad om ) och sedan släpper ma det vid första bussresan .... Rätta mig om jag har fel
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 3, 2006 19:09:31 GMT 1
Det kommer inte bli alkoholförbud på bussen! Men det fick inte under några som helst omständigheter "grisas" ner i bussen då den skulle iväg direkt efter lämningen i K-na på kvällen! Behöver intresseanmälan senast ONSDAG FM!! Via PM eller 0708-377387 kom igen nu gott folk nu fyller vi bussen åker ner och stöttar KHK!
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 3, 2006 19:09:59 GMT 1
WORD!!!!!
|
|
|
Post by pirre on Sept 3, 2006 19:11:02 GMT 1
Det kommer inte bli alkoholförbud på bussen! Men det fick inte under några som helst omständigheter "grisas" ner i bussen då den skulle iväg direkt efter lämningen i K-na på kvällen! Behöver intresseanmälan senast ONSDAG FM!! Via PM eller 0708-377387 Så beslutet i BB's styrelse gäller inte längre ? Eftersom jag inte äör med i BB har jag inte med etta att göra. MEN jag tcyker det är märkligt att man klubbar alkoförbud (vilket också KHK's styrelse är informerad om ) och sedan släpper ma det vid första bussresan .... Rätta mig om jag har fel PÅ denna bussresa bestämmer JAG!! å inte BB! Detta är en ren privatbokad buss!
|
|
|
Post by newman on Sept 3, 2006 19:13:32 GMT 1
Gott Pirre......
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 3, 2006 19:18:23 GMT 1
Så beslutet i BB's styrelse gäller inte längre ? Eftersom jag inte äör med i BB har jag inte med etta att göra. MEN jag tcyker det är märkligt att man klubbar alkoförbud (vilket också KHK's styrelse är informerad om ) och sedan släpper ma det vid första bussresan .... Rätta mig om jag har fel PÅ denna bussresa bestämmer JAG!! å inte BB! Detta är en ren privatbokad buss! OKi det missade jag. Du har lagt infon i BB's länk i forumet. Hur definierar du i så fall en resa som BB ansvarar för då?
|
|
|
Post by pirre on Sept 3, 2006 19:20:36 GMT 1
PÅ denna bussresa bestämmer JAG!! å inte BB! Detta är en ren privatbokad buss! OKi det missade jag. Du har lagt infon i BB's länk i forumet. Hur definierar du i så fall en resa som BB ansvarar för då? Va e det du vill? ? Åk me istället för att gnälla så vi får igång rediga bussresor istället!
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 3, 2006 19:24:37 GMT 1
OKi det missade jag. Du har lagt infon i BB's länk i forumet. Hur definierar du i så fall en resa som BB ansvarar för då? Va e det du vill? ? Åk me istället för att gnälla så vi får igång rediga bussresor istället! För mig får ni dricka hur mycket ni vill. Vad jag påpekade var att det togs ett beslut om om alkofritt på bussarna. Det var det jag noterade Är det så att deta beslut har ändats så har nog jag o en del andra missat detta
|
|
|
Post by pirre on Sept 3, 2006 19:32:25 GMT 1
Va e det du vill? ? Åk me istället för att gnälla så vi får igång rediga bussresor istället! För mig får ni dricka hur mycket ni vill. Vad jag påpekade var att det togs ett beslut om om alkofritt på bussarna. Det var det jag noterade Är det så att deta beslut har ändats så har nog jag o en del andra missat detta
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 3, 2006 19:33:25 GMT 1
Va e det du vill? ? Åk me istället för att gnälla så vi får igång rediga bussresor istället! För mig får ni dricka hur mycket ni vill. Vad jag påpekade var att det togs ett beslut om om alkofritt på bussarna. Det var det jag noterade Han sa privat bokat inte i BBs namn och om det nu är så jävla hemsk att tråden ligger lite fel får väl nån admin flytta på den. yongblood gör ett jävligt bra jobb som ger oss möjlighet att åka buss ner och jag hoppas ingen ställer till det för honom och lyder hans minsta vink när vi åker och respektera hans beslut. så att vi kan fortsätta åka buss och ha det trevligt
|
|