|
Post by pirre on Sept 3, 2006 19:40:17 GMT 1
En enda regel gäller! Sköt er annars så åker ni av bussen oavsett var den befinner sig!
|
|
|
Post by lawless on Sept 3, 2006 20:23:16 GMT 1
Mycket bra Pierre!! Kanon att någon tar tag i det!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 3, 2006 20:46:57 GMT 1
Ja..och han står nog för vad han säger....!!!
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 3, 2006 23:15:19 GMT 1
Härligt initiativ av Youngblood!
|
|
|
Post by climber on Sept 3, 2006 23:23:53 GMT 1
Måste verkligen ge Youngblood stort berömm som ta tag i det:=) så jäkla synd att man dessvärre missar denna match:=( jobbar dessvärre till 23.00 har tyvärr inte fått ledigt, och ingen som kunde byta heller Men du ska verkligen ha stort berömmmm för det du gör Youngblood. hoppas det går fler tåg
|
|
|
Post by HF on Sept 4, 2006 13:04:28 GMT 1
För mig får ni dricka hur mycket ni vill. Vad jag påpekade var att det togs ett beslut om om alkofritt på bussarna. Det var det jag noterade Han sa privat bokat inte i BBs namn och om det nu är så jävla hemsk att tråden ligger lite fel får väl nån admin flytta på den. yongblood gör ett jävligt bra jobb som ger oss möjlighet att åka buss ner och jag hoppas ingen ställer till det för honom och lyder hans minsta vink när vi åker och respektera hans beslut. så att vi kan fortsätta åka buss och ha det trevligt Blir du förvånad...
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 4, 2006 13:07:17 GMT 1
Han sa privat bokat inte i BBs namn och om det nu är så jävla hemsk att tråden ligger lite fel får väl nån admin flytta på den. yongblood gör ett jävligt bra jobb som ger oss möjlighet att åka buss ner och jag hoppas ingen ställer till det för honom och lyder hans minsta vink när vi åker och respektera hans beslut. så att vi kan fortsätta åka buss och ha det trevligt Blir du förvånad... bara tröt
|
|
|
Post by newman on Sept 4, 2006 15:28:32 GMT 1
Lär det gå någon taxi bakom?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 4, 2006 15:44:00 GMT 1
Du har väl färdtjänst...
|
|
|
Post by newman on Sept 4, 2006 16:51:12 GMT 1
<det har Ju Du...bb....
|
|
|
Post by Mrfrog on Sept 4, 2006 20:19:35 GMT 1
många som har bokat än så länge?
|
|
|
Post by pirre on Sept 5, 2006 11:50:26 GMT 1
Fick idag ett telesamtal från klubben! OBS!!Ingen alkoholförtärring ombord på bussen varken på dit eller hemresan!
|
|
|
Post by pirre on Sept 5, 2006 12:30:43 GMT 1
PÅ denna bussresa bestämmer JAG!! å inte BB! Detta är en ren privatbokad buss! Som du själv skrev och sedan nu även kommenterade!! Detta har du inte med att göra!!!
|
|
|
Post by fun on Sept 5, 2006 12:39:06 GMT 1
Fick idag ett telesamtal från klubben! OBS!!Ingen alkoholförtärring ombord på bussen varken på dit eller hemresan! De har ännu ej kontaktat mig om vad som gäller i vår bil till Kallinge. Dock ingen som dricker något men ett påpekande fr klubben även här vore ju på plats på denna privatresa
|
|
|
Post by Latex on Sept 5, 2006 14:36:19 GMT 1
Jahapp - då vart det inget med denna resa då med buss ! Får man åka bil istället ! Tur att man inte hann anmäla sig eftersom det var bindande ! Ingen jävel ska säga till mig när jag ska dricka eller inte - jag är inte 12 år å ska på skolresa (som Zlatans agent sa) !
|
|