|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 7, 2006 11:11:21 GMT 1
Hur hittar man till den fallfärdiga arenan? jag har tyvärr inte varit där tidigare
|
|
|
Post by fun on Sept 7, 2006 11:17:50 GMT 1
Hur hittar man till den fallfärdiga arenan? jag har tyvärr inte varit där tidigare Fråga efter Kockum Arena. Annars så syns den över horisonten readan i liserby. Går ej att missa
|
|
|
Post by HF on Sept 7, 2006 12:27:26 GMT 1
av de 90 är dina 70 Då har du glömt alla Hall-inlägg och Sanvikshyllans nej det har jag inte, de står för 20 procent av de 90.
|
|
|
Post by HF on Sept 7, 2006 12:28:56 GMT 1
Hur hittar man till den fallfärdiga arenan? jag har tyvärr inte varit där tidigare inte svära i kyrkan nu.... säg att du ska till kockumhallen eller tarketthallen eller vad den nu heter. Eller har du med det ett par takplåt så kommer folk stå längs vägen och peka.
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 7, 2006 14:29:20 GMT 1
Håller med dig callhan att det kul med era "tramsiga" inlägg men..... Ibland blir det för mycket bara, det är jobbig att gå igenom flera sidor av meningslöst tjabb bara för att något med substans i att läsa. Finns bibliotek. Annars kan du väl prenumerera på fun/hts inlägg för det är väl där substansen finns.
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 7, 2006 14:39:08 GMT 1
Hur hittar man till den fallfärdiga arenan? jag har tyvärr inte varit där tidigare inte svära i kyrkan nu.... säg att du ska till kockumhallen eller tarketthallen eller vad den nu heter. Eller har du med det ett par takplåt så kommer folk stå längs vägen och peka. Den va bra ;D ;D
|
|
|
Post by newman on Sept 7, 2006 17:21:15 GMT 1
mot k. i rondellen efter e22. ta 1 el 2 till vänste efte en 400 meter..... en snygg mack mitt emot...
|
|
|
Post by HF on Sept 7, 2006 18:22:47 GMT 1
Hur hittar man till den fallfärdiga arenan? jag har tyvärr inte varit där tidigare Helt ärligt har du aldrig varit i Kallinge ishall. I morgon kommer du få en halleluja upplevelse i modern arkitektur. Kan vara byggd av Art Vandelay. ;D
|
|
|
Post by newman on Sept 7, 2006 18:33:29 GMT 1
Han har verkligen missat nått nå jag säga..
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 7, 2006 21:42:24 GMT 1
Han har verkligen missat nått nå jag säga.. Hmmm vi får vällan se hur fin den e
|
|