|
Post by qALLAHAN on Sept 6, 2006 22:34:48 GMT 1
Cheers!!! (fan...jag som var törstig redan innan....)
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 6, 2006 22:43:08 GMT 1
Jag lovar att bara dricka EN öl! MrFrog och jag var nämnligen i Tyskland idag och fick tag på ölkannor eller vad det kallas med 5 liter öl. Så jag tar bara EN sån, ok? Ja få man bara dricka 1 så får man leta upp den störata man hitta ju ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 6, 2006 23:25:59 GMT 1
HF : vilket bra sätt å resonera på, du skulle nog inte vara den du är om du levde som du resonerar (inte för jag har en aning om vad du gjort eller vilka brister du har men skenhelig lär du nog inte varit tidigare i ditt liv - tvivlar på att du har varit/är ett helgon) ! Och du - vilket motstånd ? Folk har väl rätt å undra innan dom gör sina val ! Eller vänta nu - jag fick ju inte välja som liten, det gjorde ju mamma, så det är väl lika bra å köra vidare på det spåret å ringa henne å fråga ! En gång är en gång - är alltid ! 7-8 gånger är mer än en gång och en trend.... ring mamma och fråga det brukar jag göra......när inte frun är hemma för då bestämmer hon. Det som har skett kanske inte är nåt för dig som brukar vara med i bajenklacken, men det har ju drabbat oss bajensupportrar med en väldigt minskad chans till sm-guldet. Snart kanske förbundet tar krafttag mot KHK. Det har trots allt skett saker i minst 7-8 matcher på två säsonger vilket än en hel del för många. För dig kanske det är ok men i min värld kan man inte bara trampa på i samma fotspår och tro att allt löser sig. Jag tror absolut inte att du har gjort något för nåt sånt har jag ej sett från din sida. 7-8 gånger är väl ändå att överdriva det hela en aning?
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Sept 7, 2006 0:02:17 GMT 1
Jag lovar att bara dricka EN öl! MrFrog och jag var nämnligen i Tyskland idag och fick tag på ölkannor eller vad det kallas med 5 liter öl. Så jag tar bara EN sån, ok? Sånna öl gillar vi, i varjefall jag
|
|
|
Post by HF on Sept 7, 2006 7:23:43 GMT 1
7-8 gånger är mer än en gång och en trend.... ring mamma och fråga det brukar jag göra......när inte frun är hemma för då bestämmer hon. Det som har skett kanske inte är nåt för dig som brukar vara med i bajenklacken, men det har ju drabbat oss bajensupportrar med en väldigt minskad chans till sm-guldet. Snart kanske förbundet tar krafttag mot KHK. Det har trots allt skett saker i minst 7-8 matcher på två säsonger vilket än en hel del för många. För dig kanske det är ok men i min värld kan man inte bara trampa på i samma fotspår och tro att allt löser sig. Jag tror absolut inte att du har gjort något för nåt sånt har jag ej sett från din sida. 7-8 gånger är väl ändå att överdriva det hela en aning? jaså, Kalmar borta, kalmar hemma, lund borta, glimma borta och lund borta igen, åstorp borta, sölvesborg borta
|
|
|
Post by fun on Sept 7, 2006 8:45:09 GMT 1
Förstår inte hur man rensar i detta forum ? En massa snack om storleken på ölförpackningarna får vara kvar bl.a.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 7, 2006 8:47:36 GMT 1
Hinner inte med allt, håll dig ämnet så tas inte din inlägg bort.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 7, 2006 8:51:49 GMT 1
Förstår inte hur man rensar i detta forum ? En massa snack om storleken på ölförpackningarna får vara kvar bl.a. Får man inte ha lite kul....eller måste allt vara knastertorrt?? Låt forumet vara lite tramsigt...Järnis....
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 7, 2006 8:55:45 GMT 1
Förstår inte hur man rensar i detta forum ? En massa snack om storleken på ölförpackningarna får vara kvar bl.a. Får man inte ha lite kul....eller måste allt vara knastertorrt?? Låt forumet vara lite tramsigt...Järnis.... Så ska det låta, lyssna på experten! ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 7, 2006 8:57:14 GMT 1
Håller med dig callhan att det kul med era "tramsiga" inlägg men.....
Ibland blir det för mycket bara, det är jobbig att gå igenom flera sidor av meningslöst tjabb bara för att något med substans i att läsa.
|
|
|
Post by fun on Sept 7, 2006 8:57:47 GMT 1
Förstår inte hur man rensar i detta forum ? En massa snack om storleken på ölförpackningarna får vara kvar bl.a. Får man inte ha lite kul....eller måste allt vara knastertorrt?? Låt forumet vara lite tramsigt...Järnis.... Jo men varför rensa bort vissa inlägg här då rent godtyckligt ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 7, 2006 9:11:20 GMT 1
Håller med dig callhan att det kul med era "tramsiga" inlägg men..... Ibland blir det för mycket bara, det är jobbig att gå igenom flera sidor av meningslöst tjabb bara för att något med substans i att läsa. Jo...får ju inte gå till överdrift bara för det...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 7, 2006 9:17:20 GMT 1
håller med, med detta gäller väl även totalt meningslös inlägg eller hur callhan?
|
|
|
Post by fun on Sept 7, 2006 9:20:10 GMT 1
håller med, med detta gäller väl även totalt meningslös inlägg eller hur callhan? ska du rensa bort 90% av inläggen ?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 7, 2006 9:20:15 GMT 1
När ett människobarn öppnar sitt inre, sätter sig ned och skriver vad hon tycker känns rätt. Vem är då jag att säga: Det du skriver äro meningslöst?
|
|