|
Post by Mrfrog on Sept 5, 2006 15:21:11 GMT 1
jag har inte missköt mig på någon match när jag druckit och jag fattar inte varför jag ska straffas?!?!?!
och jag hoppas att det nu är okej att avboka när alkholförbud gäller vilket inte var aktuelt när jag bokade.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 5, 2006 15:22:35 GMT 1
suck...
|
|
|
Post by fun on Sept 5, 2006 15:23:31 GMT 1
jag har inte missköt mig på någon match när jag druckit och jag fattar inte varför jag ska straffas?!?!?! och jag hoppas att det nu är okej att avboka när alkholförbud gäller vilket inte var aktuelt när jag bokade. om du bet 10:- extra för avbstälningskydd. Men annars är ju resan bara 30 min. Ni kan väl halsa halva flaskan innan ni kliver på bussen o halva när ni klivit av så är ju problemet löst
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 5, 2006 15:25:00 GMT 1
;D
jo...borde klara 30 min....
|
|
|
Post by climber on Sept 5, 2006 15:33:52 GMT 1
hehe....jaja...jag är inte här för att skaffa ovänner!! Jag förstår också era åsikter om att bestämma över er själva och hoppas bara att det fortsätter som i Olofström! Stämningen på topp TROTS 2-11!! Men callahan (cowboysaren) *ler* vad har hänt med dig? Riktigt bra sagt av dig ju ;D hihihihii
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 5, 2006 15:38:31 GMT 1
hehe....jaja...jag är inte här för att skaffa ovänner!! Jag förstår också era åsikter om att bestämma över er själva och hoppas bara att det fortsätter som i Olofström! Stämningen på topp TROTS 2-11!! Men callahan (cowboysaren) *ler* vad har hänt med dig? Riktigt bra sagt av dig ju ;D hihihihii Känner du mig väl, så vet du att jag är riktigt hyvens.... ;D Kan nog inte hitta någon som är mindre bråkstake egentligen....
|
|
|
Post by fun on Sept 5, 2006 15:39:39 GMT 1
Men callahan (cowboysaren) *ler* vad har hänt med dig? Riktigt bra sagt av dig ju ;D hihihihii Känner du mig väl, så vet du att jag är riktigt hyvens.... ;D Kan nog inte hitta någon som är mindre bråkstake egentligen.... Nu gjorde du en Reinfeldt
|
|
|
Post by climber on Sept 5, 2006 15:48:01 GMT 1
Känner du mig väl, så vet du att jag är riktigt hyvens.... ;D Kan nog inte hitta någon som är mindre bråkstake egentligen....[/quote]
Hahahahahahahaha härligt att man få skratta lite tsssssss:=) tror du är en riktig bråkstake, nog den värrsta har jag hört ;D ;D ;D speciellt när du har druckit alkohol, därav du är så negativ till allt hihihihihi ;D ;D
|
|
|
Post by climber on Sept 5, 2006 15:50:18 GMT 1
Nu gjorde de en Reinfeldt [/quote] Visst gjordes det de:=) och jag skrattar åt det:=) hihihi och du kontrade med en persson hahahah ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 5, 2006 16:05:31 GMT 1
Oj...fråga mina kompisar...jag är såååååå bråkig!!!
Brukar slå ner JJB tre ggr i veckan....sticka kniven i newman då o då....och så skjäl jag Pirres ale....
|
|
|
Post by climber on Sept 5, 2006 16:08:34 GMT 1
Oj...fråga mina kompisar...jag är såååååå bråkig!!! Brukar slå ner JJB tre ggr i veckan....sticka kniven i newman då o då....och så skjäl jag Pirres ale.... Typiskt Cowboysare hihihihhiihi (Vilda Västen hihihi) skärpning Callahan annars kan du ju bli avstäng eller straffad ;D ;D ;D
|
|
|
Post by pILLY on Sept 5, 2006 16:12:37 GMT 1
aj då, helt fel grej
|
|
|
Post by climber on Sept 5, 2006 16:17:31 GMT 1
Ash bajentrams hahahahahahahahahahaha
|
|
|
Post by pILLY on Sept 5, 2006 16:20:59 GMT 1
Ash bajentrams hahahahahahahahahahaha länkade fel grej
|
|
|
Post by climber on Sept 5, 2006 16:26:42 GMT 1
Ash bajentrams hahahahahahahahahahaha länkade fel grej Hahahaha det var ju det jag trodde:=) ;D
|
|