|
Post by pILLY on Sept 5, 2006 16:28:39 GMT 1
länkade fel grej Hahahaha det var ju det jag trodde:=) ;D Jao, Och nu hittar jag inte det klockrena klippet jag skulle länka !
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 5, 2006 16:36:12 GMT 1
Jag sa i en annan tråd
MED FÖRNUFT BEHÖVS INGA FÖRBUD!
Nog om detta.
Angående Garth "Callahan" Brooks, jo, han är en riktig elaking. Senast i går gav han mig en (verbal) snyting.
|
|
|
Post by climber on Sept 5, 2006 16:50:50 GMT 1
Jag sa i en annan tråd MED FÖRNUFT BEHÖVS INGA FÖRBUD! Nog om detta. Angående Garth "Callahan" Brooks, jo, han är en riktig elaking. Senast i går gav han mig en (verbal) snyting. TOKIGA BÖNNNNDER, JA NI ÄR TOKIGA BÖNNNNNNDER, TOKIGA BÖÖÖÖÖNNNNDER:=) *asgarv* ;D ;D ;D ni få ju inte ge han så mycke alkohol ju:=)
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 5, 2006 17:40:33 GMT 1
Här skrivs det... ;D Måste ju påpeka att det är märkligt att klubben ringer och sätter förbud mot alkohol när det är en privat resa det handlar om. Undrar när klubben börjar ringa runt till alla som kör sina egna bilar ner?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 5, 2006 17:54:44 GMT 1
Jag sa i en annan tråd MED FÖRNUFT BEHÖVS INGA FÖRBUD! Nog om detta. Angående Garth "Callahan" Brooks, jo, han är en riktig elaking. Senast i går gav han mig en (verbal) snyting. TOKIGA BÖNNNNDER, JA NI ÄR TOKIGA BÖNNNNNNDER, TOKIGA BÖÖÖÖÖNNNNDER:=) *asgarv* ;D ;D ;D ni få ju inte ge han så mycke alkohol ju:=) Jag är sån här UTAN alkohol...hur dan tror du då jag blir MED??? ;D Och du, Gollum Burnel!!! Passa dig!
|
|
|
Post by climber on Sept 5, 2006 18:01:22 GMT 1
TOKIGA BÖNNNNDER, JA NI ÄR TOKIGA BÖNNNNNNDER, TOKIGA BÖÖÖÖÖNNNNDER:=) *asgarv* ;D ;D ;D ni få ju inte ge han så mycke alkohol ju:=) Jag är sån här UTAN alkohol...hur dan tror du då jag blir MED??? ;D Och du, Gollum Burnel!!! Passa dig! Jasså du är aktiv meddlem av IOGT-NTO? men inte så konstigt kanske som du svinglar med snablen hahahahahaha ;D ;D ;D pang pang lucky luke ;D ;D men oavsett vad så vet du att jag drar snabbare än dig clintan:=)
|
|
|
Post by newman on Sept 5, 2006 19:37:35 GMT 1
Undra om det är Noll % som gäller i ismannen bil ner till Kallinge nu på fredag?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 5, 2006 19:43:10 GMT 1
Undrar NÄR Bussen går o Varifrån
|
|
|
Post by Iceman on Sept 5, 2006 20:05:20 GMT 1
Undra om det är Noll % som gäller i ismannen bil ner till Kallinge nu på fredag? Jepp det är det. Får inte jag får inte du....
|
|
|
Post by newman on Sept 5, 2006 21:03:05 GMT 1
Haha.....båååååååååååååås
|
|
Acki
Ungdomslirare
Enade vi st?, splittrade vi sitta!
|
Post by Acki on Sept 5, 2006 23:43:36 GMT 1
Här skrivs det... ;D Måste ju påpeka att det är märkligt att klubben ringer och sätter förbud mot alkohol när det är en privat resa det handlar om. Undrar när klubben börjar ringa runt till alla som kör sina egna bilar ner? Japp, hedanefter slutar vi svara när det ringer från skyddat eller okänt nummer!!!
|
|
|
Post by pirre on Sept 6, 2006 6:01:06 GMT 1
OK! Så här ligger det till! Det samtal som jag fick från klubben gällde helt enkelt att om det ska bli någon förändring till denna säsong eller om de resor som skall komma blir likadana som de var i våras med alkohol å bråk. Det jag sa var att det kommer inte bli någon alkoholförtäring på bussen ner! Trodde inte att vuxna människor hade sådant behov utan kunde klara sig i 30min utan ta sig en stänkare eller två! Men ack så fel jag fick! Det handlade oxå om att bussen skulle vidare efter avsläpp i K-na och att det inte fanns någon tid att städa bussen och då tog JAG beslutet att det inte fick förekomma "drickande" på bussen! Jag skiter fullständigt om någon vill/kommer att dricka alkohol när man går på hoki bara det inte gjordes i bussen! Tycker bara ni ska tänka på det som varit och att vara aktsamma om klubbens rykte! Nu är det så att BUSSRESAN ÄR INSTÄLLD och att jag kommer inte på några sätt i framtiden försöka fixa en resa till någon bortamatch!! Väl mött i Tarketthallen på fredagkväll! Youngblood!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 6, 2006 8:26:33 GMT 1
Sorgligt Pirre....mycket sorgligt....rent ut sagt skandal, när du tänker fixa något och sprit tydligen är viktigare än en gemensam resa... Jag vet hur mycket du VILL göra för att vi ska få trevligt och inte riskera några mer skandaler...vi får väl ha en tiomannabuss...
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Sept 6, 2006 8:30:39 GMT 1
ja det e mycket sorglit .. Här har han fixat en buss o folk bara skiter i.. förstår Pirre.. Bra idé Call
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 6, 2006 8:33:07 GMT 1
Finns såna möjligheter Pirre? Någon liten buss? Kanske inte viktigt till en så kort resa, men till senare....
|
|