|
Post by pirre on Mar 6, 2006 14:42:51 GMT 1
Håller med dej. En klack bör stå. Men eftersom vi de senaste åren satt i W-H så är det nog att vi blir sittande. Men bara vi hörs så gör det nog inget! Nu vill ja se newman,iceman,callahan.jjb,merry,polle,malte,wise,billibut,mfl komma och stå med oss på NNÖ nu på Tisdag Nå hur blir det nu då ? glömde några HF,peppar,loppan.LP,brutus ja det finns nånga där ute.... Å sen får vi ju inte glöma alla med deltagarkort de ska ju oxå stå på ståplats
|
|
|
Post by Iceman on Mar 6, 2006 14:48:10 GMT 1
Jepp, Newman och jag kommer vara på NNÖ på torsdag.
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 14:49:36 GMT 1
Jepp, Newman och jag kommer vara på NNÖ på torsdag. Å sen en sak till ismannen VA NYKTER ;D
|
|
|
Post by Iceman on Mar 6, 2006 14:53:36 GMT 1
Jepp, Newman och jag kommer vara på NNÖ på torsdag. Å sen en sak till ismannen VA NYKTER ;D Jag har aldrig varit berusad på en hockeymatch !!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 6, 2006 14:56:04 GMT 1
Å sen en sak till ismannen VA NYKTER ;D Jag har aldrig varit berusad på en hockeymatch !! Men det är väl inget att se så arg ut för!
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 14:57:11 GMT 1
Å sen en sak till ismannen VA NYKTER ;D Jag har aldrig varit berusad på en hockeymatch !! Har inte sagt så heller
|
|
|
Post by Jonas74 on Mar 6, 2006 15:17:18 GMT 1
Han är väl lite arg för att han INTE har varit det. ;D
|
|
|
Post by tanstari on Mar 6, 2006 15:26:36 GMT 1
reta nu inte upp ismannen för då börja han med sina hulligan farsoner igen och de vill vi väl ändå inte?
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 15:29:09 GMT 1
reta nu inte upp ismannen för då börja han med sina hulligan farsoner igen och de vill vi väl ändå inte? Vi får väl stoppa han i frysen!
|
|
|
Post by Merry on Mar 6, 2006 18:04:51 GMT 1
pIRRE dina tvåhundra senaste inlägg har varit totalt j-a IQ befriade. Tacka vet jag Iceman han skriver när han har något att säga. Har inte inlägget varit saxat så har det sällan innehållit mer än tre ord. Hoppas att det var värt det för att vara med i 1000-klubben. Jag är iallafall trött på att ta bort alla blåmarkerade inlägg. Skärp dig
|
|
|
Post by tanstari on Mar 6, 2006 18:46:35 GMT 1
reta nu inte upp ismannen för då börja han med sina hulligan farsoner igen och de vill vi väl ändå inte? Vi får väl stoppa han i frysen! är du galen!!!! då växer han sig starkare ;D
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 18:59:05 GMT 1
pIRRE dina tvåhundra senaste inlägg har varit totalt j-a IQ befriade. Tacka vet jag Iceman han skriver när han har något att säga. Har inte inlägget varit saxat så har det sällan innehållit mer än tre ord. Hoppas att det var värt det för att vara med i 1000-klubben. Jag är iallafall trött på att ta bort alla blåmarkerade inlägg. Skärp dig Jag skriver precis när,var,vad jag vill på detta forum. att komma till 1000 inlägg! no problemas har redan gjort det. blåmarkerade? ?? Men är det så att någon som stör sig på mig så får jag väl sluta skriva helt enkelt
|
|
|
Post by HF on Mar 6, 2006 19:30:03 GMT 1
pIRRE dina tvåhundra senaste inlägg har varit totalt j-a IQ befriade. Tacka vet jag Iceman han skriver när han har något att säga. Har inte inlägget varit saxat så har det sällan innehållit mer än tre ord. Hoppas att det var värt det för att vara med i 1000-klubben. Jag är iallafall trött på att ta bort alla blåmarkerade inlägg. Skärp dig Jag skriver precis när,var,vad jag vill på detta forum. att komma till 1000 inlägg! no problemas har redan gjort det. blåmarkerade? ?? Men är det så att någon som stör sig på mig så får jag väl sluta skriva helt enkelt jo det funkade ju bra förra gången
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 7, 2006 1:09:51 GMT 1
Jepp, Newman och jag kommer vara på NNÖ på torsdag. Vad ska ni göra där när resten är i Lund?
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 7, 2006 1:10:37 GMT 1
pIRRE dina tvåhundra senaste inlägg har varit totalt j-a IQ befriade. Tacka vet jag Iceman han skriver när han har något att säga. Har inte inlägget varit saxat så har det sällan innehållit mer än tre ord. Hoppas att det var värt det för att vara med i 1000-klubben. Jag är iallafall trött på att ta bort alla blåmarkerade inlägg. Skärp dig Jag skriver precis när,var,vad jag vill på detta forum. att komma till 1000 inlägg! no problemas har redan gjort det. blåmarkerade? ?? Men är det så att någon som stör sig på mig så får jag väl sluta skriva helt enkelt Ja usch...nu får du allt sakta ner. Börjar bli nervös
|
|