|
Post by Pitbull on Feb 5, 2006 10:18:53 GMT 1
Tror du man inte har försökt att styra upp det? men alla skriver ju att dom ska stå, men sen när man väl kommer till kritan då bangar dom flesta, tycker de är lite dåligt.. Men visst vill alla sitta, så får man väll vänja sig vi det, tycker bara de är synd att vi inte utnytjar en sån fin och stor ståplats som vi har!!
|
|
|
Post by newman on Feb 5, 2006 12:09:00 GMT 1
Håller med dej. En klack bör stå. Men eftersom vi de senaste åren satt i W-H så är det nog att vi blir sittande. Men bara vi hörs så gör det nog inget!
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 5, 2006 17:22:12 GMT 1
Joo iofs, men vadå. Man ska inte vara rädd för något nytt här i Livet, Jag tycker vi ska slå fast på STÅPLATS? ;D
|
|
|
Post by wilhelmiii on Mar 3, 2006 15:17:01 GMT 1
Snackade med några spelare tidigare i veckan och dom tycker självklart vi ska stå på ståplats!
|
|
|
Post by pirre on Mar 3, 2006 15:20:30 GMT 1
Snackade med några spelare tidigare i veckan och dom tycker självklart vi ska stå på ståplats! Trodde det var en självklarhet from Lundmatchen. Hoppas på bra drag på tisdag ;D
|
|
|
Post by tanstari on Mar 3, 2006 15:42:07 GMT 1
ja inte kommer ni se mig på sittplats nått mer
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 3, 2006 22:27:16 GMT 1
ja inte kommer ni se mig på sittplats nått mer WÖRD! Har inte ens provsuttit VARs stolar och kommer inte göra det heller (Alfing får ursäkta men så är det).
|
|
|
Post by HF on Mar 4, 2006 0:09:20 GMT 1
ja inte kommer ni se mig på sittplats nått mer WÖRD! Har inte ens provsuttit VARs stolar och kommer inte göra det heller (Alfing får ursäkta men så är det). det är bra, speakern säger att vi inte ska slita på dom
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 11:39:15 GMT 1
Håller med dej. En klack bör stå. Men eftersom vi de senaste åren satt i W-H så är det nog att vi blir sittande. Men bara vi hörs så gör det nog inget! Nu vill ja se newman,iceman,callahan.jjb,merry,polle,malte,wise,billibut,mfl komma och stå med oss på NNÖ nu på Tisdag
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 6, 2006 11:48:15 GMT 1
Håller med dej. En klack bör stå. Men eftersom vi de senaste åren satt i W-H så är det nog att vi blir sittande. Men bara vi hörs så gör det nog inget! Nu vill ja se newman,iceman,callahan.jjb,merry,polle,malte,wise,billibut,mfl komma och stå med oss på NNÖ nu på Tisdag Jag kan upplysa dig om att jag stod med klacken igår, jag t.o.m. sjöng, skrek och klappade händer. Men vad gjorde du, låg på sofflocket?...
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 12:02:22 GMT 1
Nu vill ja se newman,iceman,callahan.jjb,merry,polle,malte,wise,billibut,mfl komma och stå med oss på NNÖ nu på Tisdag Jag kan upplysa dig om att jag stod med klacken igår, jag t.o.m. sjöng, skrek och klappade händer. Men vad gjorde du, låg på sofflocket?... Gömde mig i källaren långt bort ifrån datorn å vågade inte titta förren det va över ;D
|
|
|
Post by HF on Mar 6, 2006 14:38:13 GMT 1
Nu vill ja se newman,iceman,callahan.jjb,merry,polle,malte,wise,billibut,mfl komma och stå med oss på NNÖ nu på Tisdag Jag kan upplysa dig om att jag stod med klacken igår, jag t.o.m. sjöng, skrek och klappade händer. Men vad gjorde du, låg på sofflocket?... t o m jag var i anslutning till klacken men jag skrev inte så mycket
|
|
|
Post by malte on Mar 6, 2006 14:38:14 GMT 1
Gömde dig källaren? När jag såg dig fikade du med tanten och grann kärringen ;D
|
|
|
Post by pirre on Mar 6, 2006 14:39:40 GMT 1
Gömde dig källaren? När jag såg dig fikade du med tanten och grann kärringen ;D Det var under en paus
|
|
|
Post by Iceman on Mar 6, 2006 14:39:58 GMT 1
Gömde dig källaren? När jag såg dig fikade du med tanten och grann kärringen ;D Haha ;D
|
|