|
Post by qALLAHAN on Sept 22, 2008 10:16:30 GMT 1
Korven var utmärkt!
|
|
|
Post by charlie on Sept 22, 2008 19:59:31 GMT 1
Visst vann vi och visst var väl det bra. Men de hade baske mig inga pommes och ingen cafeteria. Tänker inte åka hit fler gånger. I alla fall inte i september och i alla fall inte i år, men om jag gör det blir det ialla fall inte den 21:e. :-) Jag köpte pommes i Dackehallen Svarsalternativ 1: Var då? Har de bara pommes för sittplatspubliken??? Svarsalternativ 2: Borde inte du börja tänka lite på din fina figur?
|
|
|
Post by charlie on Sept 22, 2008 20:04:12 GMT 1
Det känns som du försöker finna argument för att ge VÅR cafeteria till DIN guldklubb nu!! Det är VI som är KHK, glöm inte det! Hur kan någon glömma det? Kämpar som fan med att dra in kulor till ditt/mitt/vårt KHK. Detta är ett sätt. Glöm inte det.
|
|
|
Post by chilipulver on Sept 22, 2008 20:10:51 GMT 1
Det känns som du försöker finna argument för att ge VÅR cafeteria till DIN guldklubb nu!! Det är VI som är KHK, glöm inte det! Hur kan någon glömma det? Kämpar som fan med att dra in kulor till ditt/mitt/vårt KHK. Detta är ett sätt. Glöm inte det. OK
|
|
|
Post by hoxha on Sept 22, 2008 20:20:58 GMT 1
Vet inte om detta blev en "höna av..." allt jag ville va att det skulle finnas lite hyffsat käk så man kunde slänga pengarn i TAK istället för att ge Pizzerior,Kebab/Hamburgarekiosker kulorna, som det är nu köper jag EN läsk, vill handla/sponsra mer....
Detta handlar inte om att jag inte kan käka innan/efter som en del tror, tycker det är roligare att handla för 80:- än att skänka 40:-!
|
|
|
Post by chilipulver on Sept 22, 2008 20:27:08 GMT 1
Vet inte om detta blev en "höna av..." allt jag ville va att det skulle finnas lite hyffsat käk så man kunde slänga pengarn i TAK istället för att ge Pizzerior,Kebab/Hamburgarekiosker kulorna, som det är nu köper jag EN läsk, vill handla/sponsra mer.... Detta handlar inte om att jag inte kan käka innan/efter som en del tror, tycker det är roligare att handla för 80:- än att skänka 40:-! Väl talat! Det är nog precis så som många upplever det! Så in med en satans stor fritös och ett jättestekbord i hallen! Burgare och pommes till folket! Guldklubben kan käka rysk kaviar och gåslever.
|
|
|
Post by charlie on Sept 22, 2008 20:47:57 GMT 1
Vet inte om detta blev en "höna av..." allt jag ville va att det skulle finnas lite hyffsat käk så man kunde slänga pengarn i TAK istället för att ge Pizzerior,Kebab/Hamburgarekiosker kulorna, som det är nu köper jag EN läsk, vill handla/sponsra mer.... Detta handlar inte om att jag inte kan käka innan/efter som en del tror, tycker det är roligare att handla för 80:- än att skänka 40:-! Om du inte nålat fast själen vid att födan måste bestå av pommes så kan jag glädja dig med ett ökat utbud. Dessutom så kommer du att kunna förboka en måltid innan matchen de gånger du känner för att sätta extra guldkant på tillvaron. Så möjligheten att göra av med pengar ökar drastiskt. Till efterrätt rekommenderar vi enligt senaste arenasnitt popcorn och cola.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 22, 2008 20:52:07 GMT 1
I dackhallen hadde dom ingen Cafeteria cALLAHAN. Dock grillad korv och kan dom så kan väll vi
|
|
|
Post by kex on Sept 22, 2008 21:17:00 GMT 1
De hade väll visst en cafeteria? Dock hade inte vi tillgång till den
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 22, 2008 21:19:46 GMT 1
De hade väll visst en cafeteria? Dock hade inte vi tillgång till den :p Hadde dom? Vart då? Det enda jag såg som möjligtvis kunde vara en cafeteria är en liten ingång med ett fönster ut mot isen, annars så såg jag bara att dom stog och grillade och sålde läsk precis innanför ingången. ;>
|
|
|
Post by hoxha on Sept 22, 2008 21:23:52 GMT 1
Vet inte om detta blev en "höna av..." allt jag ville va att det skulle finnas lite hyffsat käk så man kunde slänga pengarn i TAK istället för att ge Pizzerior,Kebab/Hamburgarekiosker kulorna, som det är nu köper jag EN läsk, vill handla/sponsra mer.... Detta handlar inte om att jag inte kan käka innan/efter som en del tror, tycker det är roligare att handla för 80:- än att skänka 40:-! Om du inte nålat fast själen vid att födan måste bestå av pommes så kan jag glädja dig med ett ökat utbud. Dessutom så kommer du att kunna förboka en måltid innan matchen de gånger du känner för att sätta extra guldkant på tillvaron. Så möjligheten att göra av med pengar ökar drastiskt. Till efterrätt rekommenderar vi enligt senaste arenasnitt popcorn och cola. Count me in!! Om det inte är RC-Cola ala Tingsryd :-)
|
|
nellie
Ungdomslirare
Hockeymamma
|
Post by nellie on Sept 25, 2008 7:03:56 GMT 1
Måste få tillföra att det faktiskt kändes lite fattigt med bara kokt korv i kioskerna igår. :-( Och en nästan tom cafeteria?!
|
|
|
Post by hoxha on Sept 25, 2008 7:19:07 GMT 1
Måste få tillföra att det faktiskt kändes lite fattigt med bara kokt korv i kioskerna igår. :-( Och en nästan tom cafeteria?! Håller med!!! Väldigt glest i cafeterian! Märkte ingen större skillnad mot förra säsongen, lite större utbud på försäljningsborden....... Nu sprang jag inte runt, men var fanns popcornen?
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 25, 2008 7:51:03 GMT 1
Jag köpte pommes i Dackehallen Svarsalternativ 1: Var då? Har de bara pommes för sittplatspubliken??? Svarsalternativ 2: Borde inte du börja tänka lite på din fina figur? 1. på sittplats 2. Jo
|
|
|
Post by TOMTEN on Sept 25, 2008 21:40:31 GMT 1
Rejält odugligt att se en tom cafeteria och frågan är om man inte skulle få ett nytt säsongskort, då valet av plats har blivit efter närhet av service för oss på D (soffpotatisar)!!
|
|