|
Post by Sudden on Oct 11, 2008 23:00:25 GMT 1
Nu har det gått ett par matcher. Är det någon som hört nått om att cafeterian har stängts för allmänheten. Vi är ett fåtal pajsare som är här och skriver. Över 3000 på matcherna och vi är ett 30-40 tal som skriver dynga här på forumet. Så är det nån som hört nått från vänner och bekantar om det nya så är det bra om det kommer fram. Jag själv har pratat med ett antal "nya" supportrar med nya säsongskort. En har sin pojk med sig varje match och han köpte en dricka i cafeterian varje match men nu blev han utkörd med orden har du inget guldkort så blir det ingen dricka. Grabben satt hela matchen torr i strupen och med en farsa som undrade vad i H-VETE pågår här då. Mr C kände att stripsen var viktiga jag har hört mängder med folk som skriker för att man inte kan köpa strips framförallt yngre men det är ju KHK:s framtid så man kanske ska lyssna på vad glinen vill. Självklart ska man ge guldklubben lite tid men blir motståndet stort bör man tänka om. FAN vad det e gott att det finns ett forum där man kan skriva om vad man tycker. DET E VI SOM ÄR KHK........... Får man kritisera?
|
|
|
Post by hoxha on Oct 12, 2008 19:57:49 GMT 1
|
|
|
Post by chilipulver on Oct 13, 2008 8:11:06 GMT 1
så bra, de läser forumet.
|
|
honken
Ungdomslirare
|
Post by honken on Oct 13, 2008 11:50:18 GMT 1
Det såg ju gott ut ;D Nu blev jag hungrig, en buffe är alltid en buffe... Bättre än stripsen va?
|
|
|
Post by oneandonly on Oct 13, 2008 11:53:54 GMT 1
Det har funnits tidigare också, men det har nog inte framkommit så tydligt då.
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 13, 2008 15:47:58 GMT 1
Buffèn och pytten är ju FÖRE matcherna.....
Vad händer i cafeterian under matcherna nu då?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 13, 2008 16:10:15 GMT 1
Buffèn och pytten är ju FÖRE matcherna..... Vad händer i cafeterian under matcherna nu då? Då får du gå till något av stånden som står utplacerade i arenan.
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 13, 2008 16:20:48 GMT 1
Buffèn och pytten är ju FÖRE matcherna..... Vad händer i cafeterian under matcherna nu då? Då får du gå till något av stånden som står utplacerade i arenan. Jag ja, men vad händer i cafeterian under tiden
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 13, 2008 16:24:36 GMT 1
Då får du gå till något av stånden som står utplacerade i arenan. Jag ja, men vad händer i cafeterian under tiden Inte vet jag, gå med i guldklubben så får du veta.
|
|
|
Post by pekka on Oct 13, 2008 18:53:36 GMT 1
139 spänn för en pytt i panna, jo jag tackar
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 13, 2008 19:05:41 GMT 1
Då får du gå till något av stånden som står utplacerade i arenan. Jag ja, men vad händer i cafeterian under tiden Under spelets gång så är det endast personal som jobbar under matcherna som har tillåtelse att vistas där. Under pauserna så serveras det kaffe och kaka till de personer/företag som är medlemmar i Guldklubben.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2008 9:31:50 GMT 1
139 spänn för en pytt i panna, jo jag tackar Måste vara rusning....och man antyder att det är alternativ till det andra?
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 14, 2008 10:14:18 GMT 1
139 spänn för en pytt i panna, jo jag tackar Måste vara rusning....och man antyder att det är alternativ till det andra? Ja ? och är det inte det?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2008 10:20:54 GMT 1
hoppas du skojar...jämföra världens dyraste pytt med en 15-kronors strips? Och dessutom inte under samma tidpunkt...
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 14, 2008 10:29:41 GMT 1
hoppas du skojar...jämföra världens dyraste pytt med en 15-kronors strips? Och dessutom inte under samma tidpunkt... (Enligt uppgift är priset 278:- på Sheraton i Kairo) Trodde du syftade på buffén. Den är ju pytten ett alternativ till. Samtidigt man väl inte jämföra pytten med några strips.
|
|