|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2008 11:04:12 GMT 1
Jag jämför väl för bövelen med pausmaten jag brukar äta!!!! Inte ett restauranbesök på en lyxkrog!!
Detta är ju som att jämföra äpplen och päron! Eller?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 14, 2008 11:12:18 GMT 1
Jag jämför väl för bövelen med pausmaten jag brukar äta!!!! Inte ett restauranbesök på en lyxkrog!! Detta är ju som att jämföra äpplen och päron! Eller? Man måste jämföra äppel och päron, en okulärbesiktning räcker gott och väl... Annars vet du inte vad som är vad. Om jag håller ett päron och ett äpple bakom ryggen så vet du inte i vilken hand jag håller vad, eller hur! Men jag håller med dig, var inte orolig. Till vilket klientel vänder man sig med en 150 kronors pytt? Inte enkel vaktmästare med ett par underhåll att pröjsa i varje fall...
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 14, 2008 12:10:08 GMT 1
Kan säga så här mycket att ett annat utbud i matväg är på att introduceras i/utanför arenan men allt är inte till 100% klart än. Hoppas få det klartecken till matchen mot skövde men det ser tajt ut men det jobbas febrilt på att lösa vissa småsaker.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2008 12:11:59 GMT 1
Låter bra...så ALLA samhällsklasser kan köpa något.. Det snackades popcorn....även om detta kanske inte kan anses som mat...var det sanning i detta?
|
|
|
Post by chilipulver on Oct 14, 2008 14:55:06 GMT 1
Ta dit McDonalds och låt dom sälja KHK målet utanför!
Förr, för jäkligt länge sedan fanns det McDonaldsbudet som körde ut McDonalds mat.
Gör någon variant på det, för KHK är ju ändå inte intresserade av att sälja vanlig hederlig snabbmat till oss i den vanliga hockeypubliken! Dvs sån mat som efterfrågas och brukar säljas vid den typen av event!
|
|
|
Post by chilipulver on Oct 14, 2008 14:56:52 GMT 1
Nu var det länge sen Charlie skrev ett 10.000 ords inlägg i den här tråden om hur viktig guldklubben är för KHK och att alla andra lag gör likadant!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 14, 2008 15:21:41 GMT 1
Gör strips hemma och ta med om det nu är så jävla viktigt att ha det när man kollar på hockey..
|
|
|
Post by chilipulver on Oct 14, 2008 15:43:00 GMT 1
Gör strips hemma och ta med om det nu är så jävla viktigt att ha det när man kollar på hockey.. Har funderat på att ta med en jättefritös och jacka in i någon mörk del av hallen och starta "svartförsäljning" av pommes. Tror det skulle gå riktigt bra!
|
|
|
Post by charlie on Oct 14, 2008 15:59:49 GMT 1
Nu var det länge sen Charlie skrev ett 10.000 ords inlägg i den här tråden om hur viktig guldklubben är för KHK och att alla andra lag gör likadant! Försöker fylla BM med en massa trams just nu. Bl.a kommer ett första span på bloggarna, lite smått Magnusson vs Skarpsvärd. Vad gör man inte för att sänka sin popularitet... På söndag kommer ett inlägg om Guldklubben i BM. Läs det gärna. Kostar som en strips + fem spänn. Man pappret är miljövänligt och kan i fall av nöd ätas utan större biverkningar.
|
|
|
Post by chilipulver on Oct 14, 2008 16:03:45 GMT 1
Gött Charlie!! Den köper vi! Ska bli intressant läsning! Nej, inte äta papper, jag ska sälja strips utanför herrmuggen!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2008 16:05:12 GMT 1
Den i bortre änden vid andra banan? Mest undanskymd?
|
|
|
Post by chilipulver on Oct 14, 2008 16:08:40 GMT 1
Den i bortre änden vid andra banan? Mest undanskymd? Rätt!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2008 16:19:13 GMT 1
I´ll be there..
|
|
|
Post by hockeybockey on Oct 14, 2008 16:41:18 GMT 1
supporter e alltid med i både motgångar o medgångar ... man sitter i bil flera hundra mil om året o följer hockeyn ... räkna det i längden av varje resa kostar så blir det några tusen .. sen när man kommer hem får man inte gå in i caféteria under sina egna hemma matcher o varit runt i andras sketna cafe ,, då kan man inte vara stolt över sitt egna det är väll inte alltid man vill gå ut en dag i december med 10 minus grader o stå i en kö för att köpa en grillad korv, sen kan man inte alltid vara säker på att sponsorer hjälper i en tung period kanske men vi supportrar gör vad vi kan iaf o försöker vara den där extra spelaren även under borta matcherna!!!!!!! men men man kanske tänker fel mvh
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 14, 2008 16:54:18 GMT 1
Ligger mycket i det...vi lägger stora pengar för ett stort intresse. Sponsorer gör det för att få publicitet när det är hett...sedan kan de mycket väl försvinna igen... Du FÅR ju trots allt vara i cafet....om köper världens dyraste pytt...
|
|