|
Post by Les Paul on Sept 11, 2008 19:04:43 GMT 1
Tyckte du Callahan att det var ok att KHK drev med dig inför 800 pers igår? Det predikas till höger och vänster om att man inte ska skriva negativ kritik om enskilda spelare men från klubbens håll var det ok att håna en person ur publiken.....Det är ju inte direkt så att Callahan är osynlig med sin hockeytröja. Men det är ju bra att veta att det är ok att håna spelare bara man sätter ett SMILE bakom meningen.... :-) :-) Tror nog att Callahan är byxad att tänka själv utan att någon annan lägger orden i munnen på honom. Varför denna provokation? Vem provocerar vem? Förmodligen är det en flitig forumbesökare som själv inte tål något som ligger bakom det fula påhoppet på Callahan. En annan sak, får man skriva att domaren har en dålig dag på jobbet. Dom jobbar ju i team.
|
|
|
Post by HF on Sept 11, 2008 20:10:25 GMT 1
Tyckte du Callahan att det var ok att KHK drev med dig inför 800 pers igår? Det predikas till höger och vänster om att man inte ska skriva negativ kritik om enskilda spelare men från klubbens håll var det ok att håna en person ur publiken.....Det är ju inte direkt så att Callahan är osynlig med sin hockeytröja. Men det är ju bra att veta att det är ok att håna spelare bara man sätter ett SMILE bakom meningen.... :-) :-) Tror nog att Callahan är byxad att tänka själv utan att någon annan lägger orden i munnen på honom. Varför denna provokation? Tror nog att Callahan är byxad att tänka själv utan att någon annan lägger orden i munnen på honom. Varför denna provokation?[/quote]Provokation?? Vad menar du? Jag ställde en fråga till Callahan, var det förbjudet...nu var det ju KHK som provocerade om jag inte minns fel...en enskild person ur publiken... Nu tror jag säkert nån gjorde det för att skoja till det lite.
|
|
|
Post by Compa on Sept 11, 2008 20:34:16 GMT 1
Jag finner det fullständigt fantastiskt att så många kan lägga ner så mycket energi på att gnälla om mat på TAK i periodpauserna. ::)När det dessutom får en politisk prägel så att det handlar om fattiga statare kontra feta gulaschbaroner ja då skrattar jag så magen hoppar. ;D Ropa hallelujah, ske guds vilja för att stripsen tas bort. Maken till bukfylleskräp får man väl leta efter. >:(Samma sak med hamburgare och korv för att inte tala om all choklad och övrigt godis som ligger framme i kioskerna och frestar den stackaren som bär på åtskilliga överskottskilon. Frukt frukt frukt så motar vi hjärtinfarkten i grind. Aah...frukter hade inte vart fel alls!!! ;D
|
|
|
Post by charlie on Sept 12, 2008 6:08:20 GMT 1
Vem provocerar vem? Förmodligen är det en flitig forumbesökare som själv inte tål något som ligger bakom det fula påhoppet på Callahan. En annan sak, får man skriva att domaren har en dålig dag på jobbet. Dom jobbar ju i team. Jag tror att det förmodligen var en ökenvandrande smålänning som helt enkelt var trött på allt jäkla gnäll. Och min gissning är lika väl underbyggd som din. Ett tips Les Paul: Du förmodar att det är en flitig forumbesökare. Om du har en gissning så spotta upp den tydligt eller ta reda på fakta. Det finns ingenting jag finner så osmakligt som dessa antydningar; Man påstår något och gömmer sig sedan bakom orden att man ju egentligen aldrig påstått något. Om du tror att det är en flitig forumbesökare med ömma tår så tro lite till: Fram med vem du pekar på - stå rakryggat för det - eller sluta peka alls.
|
|
|
Post by charlie on Sept 12, 2008 6:14:59 GMT 1
Hallå Ekis! Jag såg också hur det skulle "tuttas fyr". Dessa små instick som ska provocera till hets och tjabb. En del höll på så i plugget: De sprang med skvaller och retade upp två som skulle bli ovänner eller slåss, för att sedan själva sitta på säkert avstånd och titta. En del håller på så på en arbetsplats också. Vissa växer liksom aldrig ur den där krösamaja-grejen...
Det var skönt att inte Mr C klev i den fällan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 12, 2008 8:36:56 GMT 1
Självklart är det ett rätt lågt beteende, att hänga ut folk... Precis som HF säger så är det ju inte tillåtet i andra sammanhang...och visst...jag skulle kunna kräva ursäkter osv, men jag är inte av den naturen...jag orkar inte bry mig... Först log jag t o m åt det, för att jag hoppades det skulle stå något positivt...men det innehöll ju ingenting nytt...och jag har fortfarande inga svar...bara att det blir fler av de kiosker jag knappt besökt innan heller....
|
|
|
Post by HF on Sept 12, 2008 8:40:27 GMT 1
Varför inte göra om entrehallen till cafeteria till den vanliga publiken. Kanske blir lite trångt innan match när allt folk ska in men i periodpauserna hade det varit perfekt. Där borde finnas utrymme t o m för en fritös.
|
|
|
Post by HF on Sept 12, 2008 8:53:17 GMT 1
Ville inte alls tutta fyr utan frågade bara callahan vad han tyckte om skämtet från Bävern. Jag själv smålog lite åt det...
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 12, 2008 12:23:56 GMT 1
Jag finner det fullständigt fantastiskt att så många kan lägga ner så mycket energi på att gnälla om mat på TAK i periodpauserna. ::)När det dessutom får en politisk prägel så att det handlar om fattiga statare kontra feta gulaschbaroner ja då skrattar jag så magen hoppar. ;D Ropa hallelujah, ske guds vilja för att stripsen tas bort. Maken till bukfylleskräp får man väl leta efter. >:(Samma sak med hamburgare och korv för att inte tala om all choklad och övrigt godis som ligger framme i kioskerna och frestar den stackaren som bär på åtskilliga överskottskilon. Frukt frukt frukt så motar vi hjärtinfarkten i grind. Aah...frukter hade inte vart fel alls!!! ;D Tomater som kanske passerat bäst före. OBS! (SMILE)
|
|
|
Post by #72 Foppa on Sept 12, 2008 12:33:55 GMT 1
Tomater som kanske passerat bäst före. OBS! (SMILE) Passerade tomater alltså?
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 12, 2008 12:33:57 GMT 1
Vem provocerar vem? Förmodligen är det en flitig forumbesökare som själv inte tål något som ligger bakom det fula påhoppet på Callahan. En annan sak, får man skriva att domaren har en dålig dag på jobbet. Dom jobbar ju i team. Jag tror att det förmodligen var en ökenvandrande smålänning som helt enkelt var trött på allt jäkla gnäll. Och min gissning är lika väl underbyggd som din. Ett tips Les Paul: Du förmodar att det är en flitig forumbesökare. Om du har en gissning så spotta upp den tydligt eller ta reda på fakta. Det finns ingenting jag finner så osmakligt som dessa antydningar; Man påstår något och gömmer sig sedan bakom orden att man ju egentligen aldrig påstått något. Om du tror att det är en flitig forumbesökare med ömma tår så tro lite till: Fram med vem du pekar på - stå rakryggat för det - eller sluta peka alls. DU managern DU! Att det är taget från forumet är ju givet. Nu fick du lite till att gå igång på.
|
|
|
Post by charlie on Sept 12, 2008 14:55:09 GMT 1
DU managern DU! Att det är taget från forumet är ju givet. Nu fick du lite till att gå igång på. Jag förstod nästan det. Nej, jag hade överhuvudtaget ingenting med det att göra och är inte alls inblandad i vad som hamnar på storbilden (sånär som på en del av den reklam som sålts in där). Jag vet att det var menat med värme och känsla och hoppas verkligen att Mr C uppfattade det så. Jag tycker personligen inte att storbilden är ett forum för den typen av "inlägg" och trots att cALLAHAN själv drog på smilbanden så tycker jag att det iså fall är mer tur i oturen. Det hade varit en sak om man kollat med C först. Det tror jag inte gjordes. Manager? Ja, det är väl en storhetstid att minnas... ;D Nu är jag ju faktiskt "manager" åt den gamle storrockaren som idag är framgångsrik säljare och till kollegors förtjusning sjunger röven av de flesta på varje karaoke-bar vi korsar under en kick-off. Så Mr Noon gillade tydligen ledarskapet... (Det här kan man ju få riktigt mycket skit för då han själv surfar omkring härinne)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 12, 2008 18:23:18 GMT 1
Varför fixar vi inget KHK supermarket? För då hade väll Mr C varit i himmelriket, handlar hellre än att kolla på hockey.
Köpa mjölk, ost, smör, bröd och SJÄLVKLART ska det ju finnas pommes!! För utan pommes är ju hela kvällen förstörd, eller?
Förfan väx upp, man kan ju tro att en del posts är skrivna av treåringar.
- Maaammaaaa guuldklubben kommer att få cafeterian... - Men lilla guuubbeen dom betalar ju det mesta för khk så att föreningen ens kan spela såhär högt. - Meeen maaammaaaa jag vill ha mina striiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips och mamma mamma korven smakar inte goooooott!!!! :'( :'( :'( :'( ...
Edit: Förlåt herr JJB, ska aldrig upprepas att jag slinter på mellanslag igen :)
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 12, 2008 21:56:27 GMT 1
Förfan väx upp, man kan ju tro att en del posts är skrivna av tre åringar. Åring? Och tre stycken till på köpet. Jag har inte ens sett en sån, hur ser de ut?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 12, 2008 22:14:00 GMT 1
Förfan väx upp, man kan ju tro att en del posts är skrivna av tre åringar. Åring? Och tre stycken till på köpet. Jag har inte ens sett en sån, hur ser de ut? Oooh förlåt mig så hemskt mycket att jag slant på mellanslag Förändrar dock inget om att vissa gnäller på MATEN, ni är väll där för att kolla på hockey och inte äta?
|
|