|
Post by holdingthestick on Sept 7, 2005 11:44:48 GMT 1
haha ;D själv vill jag se följande första femma nyförvärv,nyförvärv, nyförvärv nyförvärv,nyförvärv kan även tänka mig en liknade andra femma det verkar som jag fått min vilja igenom nu vill jag också se att andra femman blir enligt min önskan ;D och hur ser denna önskan ut ? Speca gärna alla fyra femmorna
|
|
|
Post by HF on Sept 7, 2005 11:50:35 GMT 1
fem nyförvärv... fyra femmor? när spelade ett k-na lag med fyra femmor sist? Snäll upplys mig!
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 7, 2005 13:42:19 GMT 1
fem nyförvärv... fyra femmor? när spelade ett k-na lag med fyra femmor sist? Snäll upplys mig! 5 nyförvärv.? De är ju ändå 7 ! Jah så du tycker att KHK borde värvat 10 man bra nog att bilda första och andra femma ? Appropå 4 femmor så var det nog otroligt länge sen. Men truppen bredare o jämnare nu. Så fullt möjligt om Tobbe vill. Eller kanske åtmonstone tre backpar o fyra femmor !?
|
|
|
Post by HF on Sept 7, 2005 14:49:43 GMT 1
fem nyförvärv... fyra femmor? när spelade ett k-na lag med fyra femmor sist? Snäll upplys mig! 5 nyförvärv.? De är ju ändå 7 ! Jah så du tycker att KHK borde värvat 10 man bra nog att bilda första och andra femma ? Appropå 4 femmor så var det nog otroligt länge sen. Men treuupnnen bredare o jämnare nu. Så fullt möjligt om Tobbe vill. Eller kanske åtmonstone tre backpar o fyra femmor !? 3 back par och 4 femmor...26 utespelare då alltså...inte enligt reglerna va?...
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 7, 2005 15:38:35 GMT 1
5 nyförvärv.? De är ju ändå 7 ! Jah så du tycker att KHK borde värvat 10 man bra nog att bilda första och andra femma ? Appropå 4 femmor så var det nog otroligt länge sen. Men treuupnnen bredare o jämnare nu. Så fullt möjligt om Tobbe vill. Eller kanske åtmonstone tre backpar o fyra femmor !? 3 back par och 4 femmor...26 utespelare då alltså...inte enligt reglerna va?... Självklart menade jag 3 backpar och 4 kedjor, Vilket du säkert förstod !!? Svara på min fråga istället för att spela dum
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 7, 2005 20:49:25 GMT 1
Jag hade rätt förutom Strelert, men det kan ju möjligen bero på att Norberg tillkom efter mitt förslag
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 8, 2005 7:26:17 GMT 1
Jag hade rätt förutom Strelert, men det kan ju möjligen bero på att Norberg tillkom efter mitt förslag Japp du får ta över som tränare 2009
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 8, 2005 7:34:39 GMT 1
Med underlag av träningen i måndags (om de andrahansuppg som jag fått stämmer)
så skulle femmorna kunna se ut så här:
Martin, Åsen
Första:
Jonas N - Oskar - Olof
Koffa - Jimmy
Andra:
Fredrik P - Fredrik C - Kellman
Fuhrman - Stefan F
Tredje:
Linus C - Bobben - Linus S
Hjelm - Macke
Fjärde:
Fredrik O - Filip S - Herman
Jonas A - Filip A
|
|
|
Post by Jonas74 on Sept 8, 2005 10:54:45 GMT 1
Ska Martin vara första målis
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 8, 2005 16:39:31 GMT 1
Ska Martin vara första målis Ingen aning . Boksavsordning .... Men å andra siddan tyckte ju Sarduker att Martin var klart vassare på måndafsträningen. Tror inte att Åsen är självskriven förstemålvakt.
|
|
|
Post by Prästen on Sept 8, 2005 17:41:02 GMT 1
hoppas verkligen inte fredde P spelar med kellman och FC. Såfall får han rycka upp sig ordentligt från förra säsongen.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 8, 2005 17:48:05 GMT 1
- Amen
Håller med dig prällen, Fredde P var en av de spelaren som man hade väntat sig mer av förra säsongen, men nu kommer ju en ny säsong att göra bot på.
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 8, 2005 18:37:14 GMT 1
Ska Martin vara första målis Ingen aning . Boksavsordning .... Men å andra siddan tyckte ju Sarduker att Martin var klart vassare på måndafsträningen. Tror inte att Åsen är självskriven förstemålvakt. Hey!! Dax att börja lära dig stava de stora namnen i forumet kanske?
|
|
|
Post by golvmoppen on Sept 9, 2005 8:28:02 GMT 1
Jag var på måndagsträningen, hts första femma såg riktigt bra ut, röda femman på träningen. Hela den femman har hockey i sig (Såga mig gärna efter bara en titt på träning ). Ska bli kul att följa dom i vinter och hela laget för den delen.
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 15, 2005 11:32:01 GMT 1
Henning slutar
|
|