|
Post by andersson72 on May 5, 2005 20:49:34 GMT 1
Hur anser ni att tobbe ska formera manskapet kommande säsong??
Här har ni min syn på laget.
Första: Olof, Fredrik. C, (Kellman)
(Peter), Stefan
Andra: Linus.S, Oskar, (Linus.C)
Andersén, (Henning)
Tredje: (emil), Fredrik O, (Hermansson)
(Jonas), (Macke)
eventuellt en fjärde formation också.
dom inom parantes är inte klara för klubben
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 5, 2005 23:38:26 GMT 1
Andra-femman ser riktigt vass ut. Men vi hoppas väl på lite mer förstärkning till laget.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 6, 2005 10:12:10 GMT 1
Intressant uppställning A72 om än något tidig ..
Här kommer min:
Åsen (Martin)
Första:
Olof, Fredrik. C, (Kellman)
(Peter), (Nyförvärv)
Andra:
Linus.S, Oskar, (Linus.C)
Andersén, Stefan F
Tredje: (emil), (Filip), (Hermansson)
(Jonas), (Fuhrman)
Fjärde:
(Fredrik P), Fredrik O,( Bobben)
(Svedberg), (Macke)
|
|
|
Post by Sardaukar on May 7, 2005 0:45:41 GMT 1
Ähh....kör med en riktig förstafemma ;D
Olof, Oskar, Strelert
Andersén, nyförvärv (Peter)
|
|
|
Post by holdingthestick on May 7, 2005 7:25:17 GMT 1
Ähh....kör med en riktig förstafemma ;D Olof, Oskar, Strelert Andersén, nyförvärv (Peter) Eller ... Olof, Nyförvärv Oskar Andersén, nyförvärv
|
|
|
Post by Ragulin on May 7, 2005 21:08:27 GMT 1
Sätt in vad ni vill.Jag vill se Sollet i kassen,Brutus som vänster back och hogan focker som power shooter.Callahan som center tank och les paul som ligger på rulle.Höger backen har stötts och blötts men det blev jag själv Ragulin i hård konkurans med Nisse Jonsson.
|
|
|
Post by HF on May 8, 2005 18:34:34 GMT 1
Sätt in vad ni vill.Jag vill se Sollet i kassen,Brutus som vänster back och hogan focker som power shooter.Callahan som center tank och les paul som ligger på rulle.Höger backen har stötts och blötts men det blev jag själv Ragulin i hård konkurans med Nisse Jonsson. haha ;D själv vill jag se följande första femma nyförvärv,nyförvärv, nyförvärv nyförvärv,nyförvärv kan även tänka mig en liknade andra femma
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 8, 2005 18:38:07 GMT 1
Jag håller på din laguppställning Focker !
|
|
|
Post by Sardaukar on May 8, 2005 19:01:30 GMT 1
haha ;D själv vill jag se följande första femma nyförvärv,nyförvärv, nyförvärv nyförvärv,nyförvärv kan även tänka mig en liknade andra femma Just vad jag förelsog
|
|
|
Post by Les Paul on May 8, 2005 22:21:06 GMT 1
haha ;D själv vill jag se följande första femma nyförvärv,nyförvärv, nyförvärv nyförvärv,nyförvärv kan även tänka mig en liknade andra femma Dom femmorna ser ruskit bra ut, ett nyförvärv mellan stolparna också så har vi redan vunnit serien och kvalet
|
|
|
Post by holdingthestick on May 18, 2005 21:36:52 GMT 1
Modified
Åsen (Martin)
Första:
Olof, Fredrik. C, (Kellman)
Stefan F, Fuhrman
Andra:
Linus.S, Oskar, Linus.C
Andersén, (Peter)
Tredje: (emil), (Filip), Hermansson
Macke (Nyförvärv)
Fjärde:
Fredrik P, Fredrik O,( Bobben)
(Svedberg), Jonas
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Jun 7, 2005 15:31:48 GMT 1
tappar peter till krif , inget vidare
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 7, 2005 18:45:32 GMT 1
tappar peter till krif , inget vidare OK får mofifiera pga av detta ..... Modified Åsen ,Martin Första: Olof, Fredrik. C, (Kellman) Stefan F, Fuhrman Andra: Linus.S, Oskar, Linus.C Andersén, (Nyförvärv) Tredje: (emil), (Filip), Hermansson Macke , Hjelm Fjärde: Fredrik P, Fredrik O,( Bobben) Ahnlund, Ulla
|
|
|
Post by holdingthestick on Jun 11, 2005 8:18:28 GMT 1
upptaterng pga nyförvärv OK får mofifiera pga av detta ..... Modified Åsen ,Martin Första: Olof, Fredrik. C, Kellman Stefan F, Fuhrman Andra: Norberg, Oskar, Linus.C Andersén, Jimmy Tredje: Strelert, (Filip), Hermansson Macke , Hjelm Fjärde: Fredrik P, Fredrik O,( Bobben) Ahnlund, Ulla
|
|
|
Post by HF on Sept 7, 2005 11:19:10 GMT 1
Sätt in vad ni vill.Jag vill se Sollet i kassen,Brutus som vänster back och hogan focker som power shooter.Callahan som center tank och les paul som ligger på rulle.Höger backen har stötts och blötts men det blev jag själv Ragulin i hård konkurans med Nisse Jonsson. haha ;D själv vill jag se följande första femma nyförvärv,nyförvärv, nyförvärv nyförvärv,nyförvärv kan även tänka mig en liknade andra femma det verkar som jag fått min vilja igenom nu vill jag också se att andra femman blir enligt min önskan ;D
|
|