|
Post by Lucas Lokatt on Feb 2, 2006 16:28:55 GMT 1
Ingen som har några PP förslag? Det har ju gått trögt på den fronten.........
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 2, 2006 17:52:15 GMT 1
Gamla förstafemman.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 2, 2006 22:29:16 GMT 1
Ingen som har några PP förslag? Det har ju gått trögt på den fronten......... Pavol Koffa H Andersson Clarre Oskar A (Olof)
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Feb 2, 2006 23:34:01 GMT 1
Första PP alternativet:
Stefan Fredriksson (som forward framför mål) Henrik Andersson (som spelfördelare) Olof Pettersson (som skytt och grovarbetare) Jonas Norberg (som skytt) Pavol Valko (som defensiv klippa och skytt)
Andra PP alternativet:
Fredrik Petersson (framför mål) Henrik Andersson (som spelfördelare) Oskar Andersson (som grovarbetare och skytt) Oskar Räiha (som skytt) C Anderssen (som defensiv utpost, även skytt)
Inga andra skall spela PP! Vid skador ersätter Linus Streilert forwards och Erik Hjelm backarna. Henrik Andersson är en kille som älskar mycket istid och jag tycker även att både Oskar Andersson och Olof Petersson kan dublera vid behov.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 3, 2006 22:37:12 GMT 1
Ingen som har några PP förslag? Det har ju gått trögt på den fronten......... Helt obegripligt varför man inte har en speciell PP femma! Detta kan kosta i kvalet...
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 4, 2006 0:31:20 GMT 1
Olof, Oskar A, Norberg
Hjelm, Koffa
|
|
|
Post by HF on Feb 7, 2006 12:26:23 GMT 1
haha ;D själv vill jag se följande första femma nyförvärv,nyförvärv, nyförvärv nyförvärv,nyförvärv kan även tänka mig en liknade andra femma det verkar som jag fått min vilja igenom nu vill jag också se att andra femman blir enligt min önskan ;D kan ej fatta att jag skulle få så mycket rätt....
|
|
|
Post by newman on Feb 7, 2006 18:54:00 GMT 1
blindträff :-)
|
|
|
Post by HF on Oct 8, 2006 16:53:52 GMT 1
Sätt in vad ni vill.Jag vill se Sollet i kassen,Brutus som vänster back och hogan focker som power shooter.Callahan som center tank och les paul som ligger på rulle.Höger backen har stötts och blötts men det blev jag själv Ragulin i hård konkurans med Nisse Jonsson. denna fick du inte se på isen...
|
|