|
Post by Stig af Bussen on Nov 12, 2005 10:39:26 GMT 1
jag ska dit =)
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 25, 2005 21:46:26 GMT 1
Mitt förslag utifrån det ja sett hittills:
Martin (åsen) ----------------------
Hjelm - Jimmy
Jonas N - olof - Oskar A
------------------ Nyförvärv - Koffa
herman - claesson - oskar r --------------------------------------
macke - stefan f
fredrik o - Sandstedt - strelert
-------------------------------------------
kellman - Linus C - fredrik p
|
|
|
Post by youngblood on Nov 25, 2005 22:16:28 GMT 1
Fan HTS det var ju riktigt bra
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 25, 2005 22:26:20 GMT 1
Mitt förslag utifrån det ja sett hittills: Martin (åsen) ---------------------- Hjelm - Jimmy Jonas N - olof - Oskar A ------------------ Nyförvärv - Koffa herman - claesson - oskar r -------------------------------------- macke - stefan f fredrik o - Sandstedt - strelert ------------------------------------------- kellman - Linus C - fredrik p Alternativt byta plats på Fredrik P och Fredrik O.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 25, 2005 22:32:32 GMT 1
eller
Hjelm - Jimmy
Jonas N - olof - Oskar A
herman - claesson - oskar r --------------------------------------
macke - stefan f
fredrik o - Sandstedt - strelert
------------------------------------------- bobben - filip a
kellman - Linus C - fredrik p
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 25, 2005 23:11:26 GMT 1
eller Martin (åsen) ---------------------- Hjelm - Jimmy Jonas N - olof - Oskar A ------------------ Nyförvärv - Koffa herman - claesson - oskar r -------------------------------------- macke - stefan f fredrik o - Sandstedt - strelert ------------------------------------------- bobben - filip a kellman - Linus C - fredrik p Håller med dig! Andra femman ser riktigt vass ut enligt din uttagning. Tycker nog ändå att Linus C ska in i tredje i stället för Sandstedt.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 26, 2005 0:12:00 GMT 1
Det är ju frågan om hur bra form han är i när han kommer tillbaka.
|
|
|
Post by faraway on Dec 3, 2005 11:28:17 GMT 1
Hej! Vilka Junisar är bäst från J-20 nu förtiden?? :S
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 4, 2005 1:05:08 GMT 1
Hej! Vilka Junisar är bäst från J-20 nu förtiden?? :S Välj rätt tråd så får du kanske svar på frågan!
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 4, 2005 22:41:29 GMT 1
Hjelm - Jimmy
Jonas N - olof - Oskar A
herman - Sandstedt - oskar r --------------------------------------
macke - stefan f
fredrik P - fredrik O ?! - strelert
------------------------------------------- bänken
bobben / filip a /daniel / kellman
Långtidsskadede (?) Ahnlund, Fredrik C, Linus C
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Dec 8, 2005 13:22:27 GMT 1
Ultraz har lekt lite med laguppställningen och min slutsats är denna: (Baserad på att Henrik Andersson ansluter och att alla är friska.)
Förstafemman: Oskar Rähia, Olof Pettersson, Oskar Andersson Jimmy Andersson, Chistoffer Andersen Andrafemman: Jonas Nordberg, Henrik Andersson, Andreas Hermansson Erik Hjelm, Stefan Fredriksson Tredjefemman: Linus Streilert, Fredrik Petersson, Fredrik Claesson Philip Andersen, Jonas Ahnlund Fjärdefemman: Filip Sandstedt, Fredrik Olsson, Linus Claesson Daniel Eriksson*(1), Tomas Karlsson*(2)
*(1) Egen produkt som bör få en riktig chans att spela in sig i laget. *(2) Lite osäker på Macke Johanssons spel hittills och Thomas är har en bättre offensiv.
Noterbart: Mats Kellman och Macke Johansson är utanför "ultraz" lag.
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Dec 8, 2005 13:25:43 GMT 1
Glömde Målvakterna:
Förstamålvakt: Martin Svensson Andramålvakt: Mikael Åström
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 8, 2005 15:29:02 GMT 1
Jag tycker att ultraz alternativa laguppställning ser intressant och bra ut. Fast för min del tycker jag att #3 känns stabilare i defensiven än #2. Det kan vara kul att se Bobben ruscha till ibland, han är ju även forward, men bakåt nej, det känns inte tryggt...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 9, 2005 17:02:05 GMT 1
Håller med bakåt är Bobben inget vidare bra, hoppas att Ahnlund snart gör "comeback" så att han får lite matcher i benen innan kvalserien drar igång.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 17:50:31 GMT 1
Ultraz har lekt lite med laguppställningen och min slutsats är denna: (Baserad på att Henrik Andersson ansluter och att alla är friska.) Förstafemman: Oskar Rähia, Olof Pettersson, Oskar Andersson Jimmy Andersson, Chistoffer Andersen Andrafemman: Jonas Nordberg, Henrik Andersson, Andreas Hermansson Erik Hjelm, Stefan Fredriksson Tredjefemman: Linus Streilert, Fredrik Petersson, Fredrik Claesson Philip Andersen, Jonas Ahnlund Fjärdefemman: Filip Sandstedt, Fredrik Olsson, Linus Claesson Daniel Eriksson*(1), Tomas Karlsson*(2) *(1) Egen produkt som bör få en riktig chans att spela in sig i laget. *(2) Lite osäker på Macke Johanssons spel hittills och Thomas är har en bättre offensiv. Noterbart: Mats Kellman och Macke Johansson är utanför "ultraz" lag. Mitt förslag: Förstafemman: Jonas Norberg, Olof Pettersson, Oskar Andersson Jimmy Andersson, Erik Hjelm Andrafemman: Henrik Andersson, Fredrik Claesson, Oskar R Koffa, Pavol Valko Tredjefemman: Linus Streilert, Fredrik Petersson, Linus Claesson Stefan Fredriksson, Markus Johansson Fjärdefemman: Mats Kellman,Filip Sandstedt, Hermansson Daniel Eriksson, Jonas Ahnlund fredrik Olsson,Tomas Karlsson, Filip Andersen Uppdaterad med pavol
|
|