|
Post by Sardaukar on Sept 16, 2005 20:25:16 GMT 1
Gahh...blir ju tokig på dessa spelaravhopp...alltid är det nåt... Vi har väl bara ett spelaravhopp va??? Hoppas det, men man vet ju aldrig. Vet ju inte var HTS har fått sina uppgifter om att Bobben och Filip S. skulle ha tidsbrist.
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 16, 2005 21:35:28 GMT 1
Vi har väl bara ett spelaravhopp va??? Hoppas det, men man vet ju aldrig. Vet ju inte var HTS har fått sina uppgifter om att Bobben och Filip S. skulle ha tidsbrist. Nej det vara bara ett fråga ? eftersom det plockats bort några spelare från truppen (förutom Henning) på hemsidan. Men nu är de tillbaka. Så det var nog bara wm som var inne o rotade i truppen eller också var de och provsplade i Hawks ;D
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 5, 2005 14:53:06 GMT 1
Varför får inte Fredrik "Hannula" Olsson chansen i första kedjan? Vad gör Fredrik Pettersson som är så bra??? Varje gång han får läge skjuter han i bröstmattan på sållet! Nej in med #24 Hannula istället, han e KUNG! Ut med Filip Sandstedt också och in med Andreas Hermansson.
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2005 15:09:00 GMT 1
Varför får inte Fredrik "Hannula" Olsson chansen i första kedjan? Vad gör Fredrik Pettersson som är så bra??? Varje gång han får läge skjuter han i bröstmattan på sållet! Nej in med #24 Hannula istället, han e KUNG! Ut med Filip Sandstedt också och in med Andreas Hermansson. herman var med i sista matchen i stället för philip.
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 6, 2005 0:04:53 GMT 1
Varför får inte Fredrik "Hannula" Olsson chansen i första kedjan? Vad gör Fredrik Pettersson som är så bra??? Varje gång han får läge skjuter han i bröstmattan på sållet! Nej in med #24 Hannula istället, han e KUNG! Ut med Filip Sandstedt också och in med Andreas Hermansson. Kunde inte ha sagt det bättre själv, kasta om lite i F Claezzzzons femma, den ende som är given i laget där är #17!
|
|
|
Post by Stig af Bussen on Nov 6, 2005 19:54:31 GMT 1
Varför får inte Fredrik "Hannula" Olsson chansen i första kedjan? Vad gör Fredrik Pettersson som är så bra??? Varje gång han får läge skjuter han i bröstmattan på sållet! Nej in med #24 Hannula istället, han e KUNG!. Ut med Kellman och in med strelert skulle jag säga . Mats har gjort sitt! Ut med Filip Sandstedt också och in med Andreas Hermansson. Vem ska spela center då?
|
|
|
Post by Hockeyoraklet on Nov 6, 2005 19:59:46 GMT 1
Om det ska bli avancemang till div 2 så måste det tillkomma en del spelare. 1:a femman håller god (kanske tom hög) div 2 klass. 2:a håller hög div 3 klass 3:e håller div 3 klass.
Bänken är tunn.
Men det som behövs är pengar.....
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Nov 7, 2005 1:13:06 GMT 1
Jag förstår inte hur #18 Fredrik Pettersson kan ha en sån given plats i laget. Hans formsvacka har varat en lång tid nu. Länge sen jag såg han göra en bra match. Okej han petade in två baljor idag men för övrigt va det lika lamt som innan från hans sida. Varför inte slänga in #24 Fredrik "Hannula" Olsson istället? Så kanske det blir lite nytt bränsle i kedjan med #17 Claesson och #19 Kellman som inte har kommit igång alls den här säsongen jämfört med tidigare säsonger. Innan denna matchen mot Malmö så hade #24"Hannula" och #18 Pettersson lika många poäng. Jämför istiden hos dom båda. PS. Är det nån som vet varför inte #24 "Hannula" va med i dagens match mot Malmö
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 7, 2005 4:06:42 GMT 1
Jag förstår inte hur #18 Fredrik Pettersson kan ha en sån given plats i laget. Hans formsvacka har varat en lång tid nu. Länge sen jag såg han göra en bra match. Okej han petade in två baljor idag men för övrigt va det lika lamt som innan från hans sida. Varför inte slänga in #24 Fredrik "Hannula" Olsson istället? Så kanske det blir lite nytt bränsle i kedjan med #17 Claesson och #19 Kellman som inte har kommit igång alls den här säsongen jämfört med tidigare säsonger. Innan denna matchen mot Malmö så hade #24"Hannula" och #18 Pettersson lika många poäng. Jämför istiden hos dom båda. PS. Är det nån som vet varför inte #24 "Hannula" va med i dagens match mot Malmö Du är inte lite kär i Fredrik Olsson nu va?
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 7, 2005 11:10:11 GMT 1
PS. Är det nån som vet varför inte #24 "Hannula" va med i dagens match mot Malmö Han var sjuk.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 7, 2005 22:59:58 GMT 1
Om det ska bli avancemang till div 2 så måste det tillkomma en del spelare. 1:a femman håller god (kanske tom hög) div 2 klass. 2:a håller hög div 3 klass 3:e håller div 3 klass. Bänken är tunn. Men det som behövs är pengar..... Om det "säkert" ska bli avancemang till div 2 så behövs en ny BRA BACK. 1:a femman håller låg div1-klass. 2:a håller hög div 3 klass 3:e håller hög div 3 klass. Bänken är tunn. Men det som behövs är mycket publik.....
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Nov 8, 2005 14:03:30 GMT 1
OK, Fredrik Petersson gav mig visst svar på tal 2 mål 1 ass. Man får väl vara lite försiktig hädanefter med kritik mot enskilda spelare. Hoppas inte #24 Fredrik "Hannula" Olsson gör bort sig då när han får chansen, då måste jag vara forumets sämsta KHK kritiker.
Säg OH! AH! HANNULA!, Säg OH! AH! HANNULA!
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 8, 2005 16:38:03 GMT 1
Jag skulle vilja se en ren 4:e femma av juniorer som får komma in när matcherna är avgjorda. Leder man med 5 mål eller mer kan man lika gärna slänga in juniorerna och ge dem istid så de får prova på seriespel. Gör de mål är det + släpper de in en eller ett par puckar ska man ändå inte tappa det.
I längden ger det fler juniorer som blir klara för att ta klivet upp i A-laget samt ger de som kämpar i juniorlaget en morot att fortsätta kämpa för en plats i a-laget.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 8, 2005 19:32:24 GMT 1
Jag skulle vilja se en ren 4:e femma av juniorer som får komma in när matcherna är avgjorda. Leder man med 5 mål eller mer kan man lika gärna slänga in juniorerna och ge dem istid så de får prova på seriespel. Gör de mål är det + släpper de in en eller ett par puckar ska man ändå inte tappa det. I längden ger det fler juniorer som blir klara för att ta klivet upp i A-laget samt ger de som kämpar i juniorlaget en morot att fortsätta kämpa för en plats i a-laget. Tycker jag låter klokt
|
|
|
Post by balken on Nov 12, 2005 10:37:02 GMT 1
J-20 spelar idag kl. 15.40 mot HA 74 i Vodafone Arena. Lite sugen på att gå och titta faktiskt!!!
Någon som ska dit???
|
|