|
Post by gloriel64 on Aug 12, 2010 20:31:27 GMT 1
Efter att ha sett dagens match så undrar man, vart var de?? Nu hade de chans att visa upp sig och hälsa våra nya spelare välkommna. Pinsamt.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Aug 12, 2010 20:46:46 GMT 1
Word. Baby Bugs... utan sittplats hade BB inte varit någonting, se bara på bortamatcherna, vilken stämning det är. Men det är klart, då består ju större delen av klacken av folk som sitter på hemmamatcherna.
|
|
|
Post by gloriel64 on Aug 12, 2010 21:10:14 GMT 1
Vet inte hur de tänkte inför dagen, känns som de har solat sig i KHK:s glansljus ett tag nu, dags att ge tillbaks, som vid sådana här tillställningar?
|
|
|
Post by aloviak on Aug 12, 2010 22:05:22 GMT 1
Word. Baby Bugs... utan sittplats hade BB inte varit någonting, se bara på bortamatcherna, vilken stämning det är. Men det är klart, då består ju större delen av klacken av folk som sitter på hemmamatcherna. Ungefär 80% av BB medlemmar sitter på hemmamatcherna, inför dagens match splittrades klacken redan när vi fick köpa förtur efter landskampen var inte alls meningen att det skulle vara någon klack, vem skulle vi hejat på? till och med jag som aldrig suttit satt idag men det var inget vidare massa spring framför hela tiden
|
|
|
Post by aloviak on Aug 12, 2010 22:09:41 GMT 1
Vet inte hur de tänkte inför dagen, känns som de har solat sig i KHK:s glansljus ett tag nu, dags att ge tillbaks, som vid sådana här tillställningar? du är välkommen att delta i supporter föreningen PM:a mig bara telefon o namn så ringer jag upp. Vi har en nystartad TIFO grupp som behöver flera som vill hjälpa till kommer att ha någon sorts TIFO inför varje match med början 20100919 när allvaret börjar väntar på PM från dig hälsn Jari k.
|
|
|
Post by gloriel64 on Aug 13, 2010 13:58:39 GMT 1
Vet inte hur de tänkte inför dagen, känns som de har solat sig i KHK:s glansljus ett tag nu, dags att ge tillbaks, som vid sådana här tillställningar? du är välkommen att delta i supporter föreningen PM:a mig bara telefon o namn så ringer jag upp. Vi har en nystartad TIFO grupp som behöver flera som vill hjälpa till kommer att ha någon sorts TIFO inför varje match med början 20100919 när allvaret börjar väntar på PM från dig hälsn Jari k. Ahh, okey, jag fattar, får inte skriva något negativt om BB eller ha egna åsikter. Förlåt.
|
|
|
Post by aloviak on Aug 13, 2010 14:24:01 GMT 1
du är välkommen att delta i supporter föreningen PM:a mig bara telefon o namn så ringer jag upp. Vi har en nystartad TIFO grupp som behöver flera som vill hjälpa till kommer att ha någon sorts TIFO inför varje match med början 20100919 när allvaret börjar väntar på PM från dig hälsn Jari k. Ahh, okey, jag fattar, får inte skriva något negativt om BB eller ha egna åsikter. Förlåt. Du behöver varken be om yrsäkt och självklart får du skriva vad du vill de e ju därför vi delvis har ett forum. Däremot gillar jag inte riktigt när du skriver t.ex. Pinsamt när det redan för några veckor sedan stod på BB hemsida att vi inte skulle ha någon klack Du kunde istället ställa en fråga så försöker jag svara så du och alla andra vet hur vi tänker. Och egentligen är det inte BB som bestämmer över klacken den har ett eget liv, man behöver absolut inte vara med i BB för att va med i klacken, däremot försöker BB underlätta för klacken så allt går/blir så bra det kan
|
|
|
Post by aloviak on Aug 13, 2010 14:28:55 GMT 1
du är välkommen att delta i supporter föreningen PM:a mig bara telefon o namn så ringer jag upp. Vi har en nystartad TIFO grupp som behöver flera som vill hjälpa till kommer att ha någon sorts TIFO inför varje match med början 20100919 när allvaret börjar väntar på PM från dig hälsn Jari k. Ahh, okey, jag fattar, får inte skriva något negativt om BB eller ha egna åsikter. Förlåt. Du är fortvarande välkommen om du vill delta i vårt arbete, BM:a bara så hör jag av mig
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Aug 13, 2010 14:42:25 GMT 1
måste inte BB gå ut med en tid och en plats för årsmötet en vecka innan det utsatta datumet för att det ska vara giltigt?
Eller är det bara dåligt skött?
|
|
|
Post by dragkrok on Aug 13, 2010 15:03:24 GMT 1
måste inte BB gå ut med en tid och en plats för årsmötet en vecka innan det utsatta datumet för att det ska vara giltigt? Eller är det bara dåligt skött? Kallelsen finns på BB:s hemsida.......sen kan man ju tycka att man kanske borde lägga en liten blänkare här på forumet också så man får väl göra en liten insats --------------------------------------------------------------------------------------- saxat från blackbugs hemsida: OBS! Årsmötet är kl 18.00 OBS! Tisdagen den 17/8 kl 18.00 i KHKs "nya" kansli. De nya tränarna har lovat att komma efter årsmötet. Vi bjuder på fika! Har ni några frågor ring Pierre Löfgren 0708 377 387.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Aug 13, 2010 21:08:41 GMT 1
måste inte BB gå ut med en tid och en plats för årsmötet en vecka innan det utsatta datumet för att det ska vara giltigt? Eller är det bara dåligt skött? Kallelsen finns på BB:s hemsida.......sen kan man ju tycka att man kanske borde lägga en liten blänkare här på forumet också så man får väl göra en liten insats --------------------------------------------------------------------------------------- saxat från blackbugs hemsida: OBS! Årsmötet är kl 18.00 OBS! Tisdagen den 17/8 kl 18.00 i KHKs "nya" kansli. De nya tränarna har lovat att komma efter årsmötet. Vi bjuder på fika! Har ni några frågor ring Pierre Löfgren 0708 377 387. drt var snabbt marscherat för när jag ställde frågan såg det inte ut så på hemsidan
|
|
|
Post by aloviak on Aug 13, 2010 21:25:47 GMT 1
måste inte BB gå ut med en tid och en plats för årsmötet en vecka innan det utsatta datumet för att det ska vara giltigt? Eller är det bara dåligt skött? varför det har dröjt med tid är för att styrelsen skulle vara säkra på att få dit de nya tränarna till årsmötet. Vet att styrelsen ville ge möjlighet till medlemmarna att ställa lite frågor till Oskar o Kempe
|
|
|
Post by aloviak on Aug 13, 2010 21:30:32 GMT 1
måste inte BB gå ut med en tid och en plats för årsmötet en vecka innan det utsatta datumet för att det ska vara giltigt? Eller är det bara dåligt skött? Kallelsen finns på BB:s hemsida.......sen kan man ju tycka att man kanske borde lägga en liten blänkare här på forumet också så man får väl göra en liten insats --------------------------------------------------------------------------------------- saxat från blackbugs hemsida: OBS! Årsmötet är kl 18.00 OBS! Tisdagen den 17/8 kl 18.00 i KHKs "nya" kansli. De nya tränarna har lovat att komma efter årsmötet. Vi bjuder på fika! Har ni några frågor ring Pierre Löfgren 0708 377 387. Tack för insatsen
|
|
|
Post by khkkrille on Aug 14, 2010 0:24:40 GMT 1
vad har ni för ursäkt idag mot herning då??lite tråkigt att 5 fulla danskar med trumma hördes mest..hmm
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Aug 14, 2010 20:20:07 GMT 1
Kvittar om BB var där eller inte "5 fulla danskar med trumma" överröstar man ändå inte, inte ens med en hel klack. ;D
|
|