|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 9, 2010 15:16:22 GMT 1
precis som det sagts många gånger tidigare häckla får man bara göra om man köpt sittplatsbiljett
|
|
|
Post by HF on Sept 10, 2010 11:57:41 GMT 1
precis som det sagts många gånger tidigare häckla får man bara göra om man köpt sittplatsbiljett Hörde ingen från där jag sitter som häcklade någon gammal khkare.
|
|
|
Post by dragkrok on Sept 10, 2010 13:33:40 GMT 1
precis som det sagts många gånger tidigare häckla får man bara göra om man köpt sittplatsbiljett Visst f*n måste det vara ok att häckla motståndarna, vänta bara till VIK och Andreas Lind kommer på besök. .......MEN....att häckla fd. KHK-spelare som varit med och bidragit till den fantastiska resa vi gjort med klubben, det är fan INTE ok, det är att sänka sig till samma nivå som gröna möglets supportrar brukar hålla till på. Trodde faktiskt vi KHK-supportrar var stoltare än så. Gott att höra att Sune fick applåder när han mer eller mindre bad klacken hålla käften
|
|
|
Post by offe1988 on Sept 10, 2010 13:59:21 GMT 1
Nu vet inte jag hur man ska tolka Brasar i BLT. När han säger att de förmodligen var hans sista match i arenan. Antingen så tror han inte att KRIF kan gå upp eller så kommer han inte spela nästa säsong. Men jag kan säga en sak står Brasar på isen i KRIF tröja i div1 F nästa säsong och vi spelar kvar i serien så kommer jag göra mitt bästa för psyka ut han precis som vi har gjort men alla andra spelare som har ett humör som gör att de kan flippa och tappa fokus.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 10, 2010 17:22:23 GMT 1
helt rätt offe är dom inte med oss är dom emot oss. Ska vi hålla på att hylla alla som passerat khk i sin karriär så fort dom dyker upp i arenan kommer vi inte att hinna heja på dom egna spelarna i fortsättningen. Att Brasar var en viktig del i lagbygget tidigare skriver jag under på men vi står på ståplats för dom som spelar i laget nu. Kan man få en motståndare ur balans som supporter, så kan jag inte fatta att man inte tar den
|
|
|
Post by gloriel64 on Sept 10, 2010 17:56:00 GMT 1
För fan, kritisera inte BB, det får man inte, de har aldrig varit starkare och bättre än nu.
|
|
|
Post by dragkrok on Sept 10, 2010 18:03:04 GMT 1
För fan, kritisera inte BB, det får man inte, de har aldrig varit starkare och bättre än nu. För fan, håll isär BB och klacken, det borde du ha lärt dig nu.
|
|
|
Post by aloviak on Sept 10, 2010 21:44:01 GMT 1
Jävligt tråkigt att man häcklar gamla KHKspelare som Findus och Brasar. Men jag såg TU på läktaren, kanske var dom? Tror inte vi kan skylla på TU När det skreks sollet på findus blev det en missuppfattning YB drog i gång söder, men en del tog det som Sollet o så var det igäng! Vad klacken häcklade mere uppfattade inte jag som stod där, hörde däremot när Sune skrek åt oss. Var väl några ivriga som tog ton själva?
|
|
|
Post by aloviak on Sept 10, 2010 22:09:20 GMT 1
För fan, kritisera inte BB, det får man inte, de har aldrig varit starkare och bättre än nu. HM nu han dragkrogen före mig men är du på jakt efter att kritisera BB så är det OK men gör det på saker vi gör isåfall. Om vi pratar om klacken så är den sårbar, helt rätt det är alldeles för lite folk. vet att det har sålts 16 säsongskort mindre till ståplats villket också visar att det kommer att saknas folk i klacken.
|
|
|
Post by offe1988 on Sept 10, 2010 23:21:34 GMT 1
Då får vi som ska stå där sjunga mer och högre tills de kommer fler =)
|
|
|
Post by Roger on Sept 10, 2010 23:53:54 GMT 1
Men Findus var ju ett såll, inget konstigt med det. Har ni redan glömt OIK hemma, förstörde hela säsongen, inte skall man hyllas för det och absolut inte häcklas men sållet är väl ok. ;D Tror inte vi kan skylla på TU När det skreks sollet på findus blev det en missuppfattning YB drog i gång söder, men en del tog det som Sollet o så var det igäng! Vad klacken häcklade mere uppfattade inte jag som stod där, hörde däremot när Sune skrek åt oss. Var väl några ivriga som tog ton själva? Jag tror inte det är nån tillfällighet Findus hamnade i Kallinge, där får han spela varje match å lära sig klara av publik trycket. Om några år står han hos oss igen det är jag ganska säker på Så kan vara ganska dumt av oss (khk supporters) att häckla en kommande spelare. Sen tycker jag det är bra mycket roligare att höra när klacken hyllar egna spelare å laget än när dem försöker trycka ner motståndare.. bara löjligt.
|
|
|
Post by offe1988 on Sept 10, 2010 23:59:29 GMT 1
Jävligt tråkigt att man häcklar gamla KHKspelare som Findus och Brasar. Men jag såg TU på läktaren, kanske var dom? Jag förstår och respekterar att du tog illa upp för några hörde fel och skrek sollet till Findus även om vi sjöng söder. Men jag tycker detta är intressant för den här diskussionen minns inte jag från div 2 när Martin Svensson var utlånad till KRIF och stod i mål mot oss i serien. Då skrek i stort sett hela ståplatsläktaren sollet till honom. Ingen sa nått. Då var helt okej??? Konstigt tycker jag att man säger till om detta nu. Borde inte vara någon skillnad på findus och Martin i så fall. Sen tycker jag inte psykningen sollet är så farligt. Vi har skrikit till alla målvakter som kommit till arenan och jag tror de flesta kommer fortsätta göra de. Rätt eller fel de är upp till var och en.
|
|
|
Post by HF on Sept 11, 2010 8:28:57 GMT 1
Men Findus var ju ett såll, inget konstigt med det. Har ni redan glömt OIK hemma, förstörde hela säsongen, inte skall man hyllas för det och absolut inte häcklas men sållet är väl ok. ;D Jag tror inte det är nån tillfällighet Findus hamnade i Kallinge, där får han spela varje match å lära sig klara av publik trycket. Om några år står han hos oss igen det är jag ganska säker på Så kan vara ganska dumt av oss (khk supporters) att häckla en kommande spelare. Sen tycker jag det är bra mycket roligare att höra när klacken hyllar egna spelare å laget än när dem försöker trycka ner motståndare.. bara löjligt. Så är det nog, han har inte gjort sitt i KHK.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 11, 2010 9:13:38 GMT 1
Tror att vissa supportrar på forumet är mer upprörda över häcklingen av de gamla KHK spelarna, än vad de själva är. Lovar att om du skulle fråga någon idag ,så skulle de svar att de inte bryr sig, de vet att det tillhör.
Att Findus var eller icke var KHK skulle påverkas av att han häcklades senast är ren BS.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 11, 2010 13:23:35 GMT 1
Jag tror inte det är nån tillfällighet Findus hamnade i Kallinge, där får han spela varje match å lära sig klara av publik trycket. Om några år står han hos oss igen det är jag ganska säker på Så kan vara ganska dumt av oss (khk supporters) att häckla en kommande spelare. Sen tycker jag det är bra mycket roligare att höra när klacken hyllar egna spelare å laget än när dem försöker trycka ner motståndare.. bara löjligt. Så är det nog, han har inte gjort sitt i KHK. Om Findus nu kommer till KHK igen så är jag 99% säker på att han skiter i om vi skrek sollet till honom i en träningsmatch......... Han fattar väl att det är så det går till, tyvärr gör ju inte flera här på forumet det.
|
|