|
Post by HF on Sept 11, 2010 14:26:50 GMT 1
Så är det nog, han har inte gjort sitt i KHK. Om Findus nu kommer till KHK igen så är jag 99% säker på att han skiter i om vi skrek sollet till honom i en träningsmatch......... Han fattar väl att det är så det går till, tyvärr gör ju inte flera här på forumet det. Nu kommenterade jag bara att jag tror han kommer tillbaka, inte att häcklandet skulle ha någon avgörande betydelse.
|
|
|
Post by aloviak on Sept 11, 2010 16:37:05 GMT 1
Då får vi som ska stå där sjunga mer och högre tills de kommer fler =) helt rätt vi har ju inte varvat upp ännu, bara värmt upp lite mellan varven. Tror att vi kommer att få en rolig säsong i klacken i år har varit å målat första tifot till matchen mot GIK i dag
|
|
largo
Ungdomslirare
|
Post by largo on Sept 11, 2010 23:10:10 GMT 1
Ägd av KRIFs klack igår.. vart är allt folk som brukar stå i klacken? hoppas det vänder till serien börjar på allvar! Kanske lite nya ramsor skulle vara på plats? Tips på ramsa.. www.youtube.com/watch?v=wTuQlX2IKBI&feature=relatedbara till att byta ut VLH mot KHK! "Det är vi som är KHK" Tyvker att den är grym!!! Den måste vi köra!! Psykologi i den som stärker både lag & publik.
|
|
largo
Ungdomslirare
|
Post by largo on Sept 12, 2010 10:08:38 GMT 1
|
|
|
Post by icebreaker on Sept 12, 2010 23:17:34 GMT 1
Ägd av KRIFs klack igår.. vart är allt folk som brukar stå i klacken? hoppas det vänder till serien börjar på allvar! Kanske lite nya ramsor skulle vara på plats? Tips på ramsa.. www.youtube.com/watch?v=wTuQlX2IKBI&feature=relatedbara till att byta ut VLH mot KHK! "Det är vi som är KHK" Tyvker att den är grym!!! Den måste vi köra!! Psykologi i den som stärker både lag & publik. Riktigt bra. VLH är riktigt bra på att köra enkla ramsor och få bra tryck. För långa ramsor så blir det segt, luften tar slut och folk är kanske rädda för och sjunga fel / klappa vid fel tillfälle, inte vet jag. Typisk enkel ramsa som ger en skön stämning, svår att ändra till KHK för mig men jag är inte så bra på sånt så... www.youtube.com/watch?v=ANVlmG4yrGY&feature=related
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 13, 2010 10:47:45 GMT 1
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 14, 2010 8:45:18 GMT 1
Behövs det en supporterförening till KHK? Ja det tycker jag helt klart att det behövs, BB har gjort en lång resa och har åkt berg och dalbana men känner att vi är på väg att bli starkare än någonsin. MEN vi behöver bli fler medlemmar och som i sin tur inbringar mer ideer och händer som kan hjälpa till. Många skriker och gnäller vad vi skall göra och inte göra men många av dessa röster är inte medlemmar och det tycker jag är lite konstigt. Kan någon svara mig varför man inte vill stötta supporterföreningen med att bli medlem tex? Vi försöker alltid se till att göra saker för våra medlemmar och samtidigt stötta KHK till 100% Att alla vi här inne stöttar KHK (utom då gäster från andra klubbar naturligtvis) men för att vi i BB ska kunna göra bättre ifrån oss tex bussresor,tifon etc etc så behövs pengar och enklast är då att bli medlem När det gäller tifon så kommer det ske en hel del på läktarhåll detta året och förhoppningsvis så uppskattas det inte bara utav spelarna utan också er i publiken. Men återigen så behöver vi bli fler. Hur man blir medlem finner ni på www.klubben.se/blackbugs
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 14, 2010 9:09:55 GMT 1
Tifo är alltid uppskattat, stort som smått.
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 14, 2010 9:44:28 GMT 1
Tifo är alltid uppskattat, stort som smått. Men tyvärr inte gratis......
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 14, 2010 13:32:15 GMT 1
Behövs det en supporterförening till KHK? Ja det tycker jag helt klart att det behövs, BB har gjort en lång resa och har åkt berg och dalbana men känner att vi är på väg att bli starkare än någonsin. MEN vi behöver bli fler medlemmar och som i sin tur inbringar mer ideer och händer som kan hjälpa till. Många skriker och gnäller vad vi skall göra och inte göra men många av dessa röster är inte medlemmar och det tycker jag är lite konstigt. Kan någon svara mig varför man inte vill stötta supporterföreningen med att bli medlem tex? Vi försöker alltid se till att göra saker för våra medlemmar och samtidigt stötta KHK till 100% Att alla vi här inne stöttar KHK (utom då gäster från andra klubbar naturligtvis) men för att vi i BB ska kunna göra bättre ifrån oss tex bussresor,tifon etc etc så behövs pengar och enklast är då att bli medlem När det gäller tifon så kommer det ske en hel del på läktarhåll detta året och förhoppningsvis så uppskattas det inte bara utav spelarna utan också er i publiken. Men återigen så behöver vi bli fler. Hur man blir medlem finner ni på www.klubben.se/blackbugsJag tror att det är flera som väljer att inte gå med i BB då man känner att delar av styrelsen är självgoda hycklare
|
|
|
Post by anticonnie on Sept 14, 2010 13:56:20 GMT 1
Behövs det en supporterförening till KHK? Ja det tycker jag helt klart att det behövs, BB har gjort en lång resa och har åkt berg och dalbana men känner att vi är på väg att bli starkare än någonsin. MEN vi behöver bli fler medlemmar och som i sin tur inbringar mer ideer och händer som kan hjälpa till. Många skriker och gnäller vad vi skall göra och inte göra men många av dessa röster är inte medlemmar och det tycker jag är lite konstigt. Kan någon svara mig varför man inte vill stötta supporterföreningen med att bli medlem tex? Vi försöker alltid se till att göra saker för våra medlemmar och samtidigt stötta KHK till 100% Att alla vi här inne stöttar KHK (utom då gäster från andra klubbar naturligtvis) men för att vi i BB ska kunna göra bättre ifrån oss tex bussresor,tifon etc etc så behövs pengar och enklast är då att bli medlem När det gäller tifon så kommer det ske en hel del på läktarhåll detta året och förhoppningsvis så uppskattas det inte bara utav spelarna utan också er i publiken. Men återigen så behöver vi bli fler. Hur man blir medlem finner ni på www.klubben.se/blackbugsJag tror att det är flera som väljer att inte gå med i BB då man känner att delar av styrelsen är självgoda hycklare VA?? har vi en politiker bland oss?? å fy fan...
|
|
|
Post by HF on Sept 14, 2010 15:05:44 GMT 1
Behövs det en supporterförening till KHK? Ja det tycker jag helt klart att det behövs, BB har gjort en lång resa och har åkt berg och dalbana men känner att vi är på väg att bli starkare än någonsin. MEN vi behöver bli fler medlemmar och som i sin tur inbringar mer ideer och händer som kan hjälpa till. Många skriker och gnäller vad vi skall göra och inte göra men många av dessa röster är inte medlemmar och det tycker jag är lite konstigt. Kan någon svara mig varför man inte vill stötta supporterföreningen med att bli medlem tex? Vi försöker alltid se till att göra saker för våra medlemmar och samtidigt stötta KHK till 100% Att alla vi här inne stöttar KHK (utom då gäster från andra klubbar naturligtvis) men för att vi i BB ska kunna göra bättre ifrån oss tex bussresor,tifon etc etc så behövs pengar och enklast är då att bli medlem När det gäller tifon så kommer det ske en hel del på läktarhåll detta året och förhoppningsvis så uppskattas det inte bara utav spelarna utan också er i publiken. Men återigen så behöver vi bli fler. Hur man blir medlem finner ni på www.klubben.se/blackbugsJag tror att det är flera som väljer att inte gå med i BB då man känner att delar av styrelsen är självgoda hycklare Är du fortfarande med?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Sept 14, 2010 15:08:49 GMT 1
Jag tror att det är flera som väljer att inte gå med i BB då man känner att delar av styrelsen är självgoda hycklare Är du fortfarande med? haha nej, annars e ju jag en av dom som varit med i flera omgångar folk har ju av någon anledning valt att inte vara med så många gånger. man kan ju undra vad det kan vara för fel
|
|
|
Post by HF on Sept 14, 2010 18:15:07 GMT 1
Är du fortfarande med? haha nej, annars e ju jag en av dom som varit med i flera omgångar folk har ju av någon anledning valt att inte vara med så många gånger. man kan ju undra vad det kan vara för fel ;D
|
|
|
Post by den_galna_ryssen on Feb 14, 2011 23:32:01 GMT 1
Behövs det en supporterförening till KHK? Ja det tycker jag helt klart att det behövs, BB har gjort en lång resa och har åkt berg och dalbana men känner att vi är på väg att bli starkare än någonsin. MEN vi behöver bli fler medlemmar och som i sin tur inbringar mer ideer och händer som kan hjälpa till. Många skriker och gnäller vad vi skall göra och inte göra men många av dessa röster är inte medlemmar och det tycker jag är lite konstigt. Kan någon svara mig varför man inte vill stötta supporterföreningen med att bli medlem tex? Vi försöker alltid se till att göra saker för våra medlemmar och samtidigt stötta KHK till 100% Att alla vi här inne stöttar KHK (utom då gäster från andra klubbar naturligtvis) men för att vi i BB ska kunna göra bättre ifrån oss tex bussresor,tifon etc etc så behövs pengar och enklast är då att bli medlem När det gäller tifon så kommer det ske en hel del på läktarhåll detta året och förhoppningsvis så uppskattas det inte bara utav spelarna utan också er i publiken. Men återigen så behöver vi bli fler. Hur man blir medlem finner ni på www.klubben.se/blackbugsjo det behövs en ny supporterförening men kanske inte roligt för vissa att starta upp en ny supporterkultur jag och en kille starta TRT 2008 men kändes som vi fick svarta blicka mot oss från båda BB medlemmar och vanliga KHK supporters vissa människor fråga oss om vi startade TRT för att leka wannabe huliganer på läktaren så tills slut la vi ner pga vi kände hos inte välkomna på ett och annat vis men nu dra jag ju inte alla över en kant vissa kanske tyckte att det var ingen mening för oss att starta upp en ny supporterförening och vissa tyckte det var roligt att vi ville hjälpa till på ståplatsen men som sagt den tiden är över nu
|
|