|
Post by fun on Jun 1, 2006 7:10:04 GMT 1
Klubben behöver ju inte hälsa folk välkomna till Telenor arena utan man kan ju kalla det för Ishallen. Samma sak i annonserna, inget Telenor, alla vet ju ändå vad matchen spelas. exakt
|
|
|
Post by newman on Jun 1, 2006 19:42:52 GMT 1
gnäll,gnäll,gnäll... i varenda tråd!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jun 1, 2006 20:03:46 GMT 1
gnäll,gnäll,gnäll... i varenda tråd! Jag håller med omatt det gnälls för mycket på Telenor. de har ju precis som alla andra sponsorer rätt att sponsra vadde vill. Men newman du brukar ju gilla gnäll åtminstone så länge det är riktat mot KHK
|
|
|
Post by newman on Jun 1, 2006 20:05:40 GMT 1
Jasså... låter det så nu.. Har inte varit nått gnäll, vad jag vet. men nu är det gnäll om dessa pengar överallt!
|
|
|
Post by kraftwerk on Jun 1, 2006 20:06:54 GMT 1
Jasså... låter det så nu.. Har inte varit nått gnäll, vad jag vet. men nu är det gnäll om dessa pengar överallt! Gör Callahan något annat än gnäller och det brukar du ju gilla ;D
|
|
|
Post by newman on Jun 1, 2006 20:08:32 GMT 1
O man gnäller kritiskt gandskande så är det ok. OM det är befogat dessutom. alla följer inte sin ledare blint.
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 2, 2006 1:36:55 GMT 1
O man gnäller kritiskt gandskande så är det ok. OM det är befogat dessutom. alla följer inte sin ledare blint. Du verkar ju följa din ledare...
|
|
|
Post by newman on Jun 2, 2006 7:09:00 GMT 1
knappast...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jun 2, 2006 10:02:32 GMT 1
Idag skall det klargöras vilka idrottsklubbar/idrottsmän/idrottskvinnor som fick ta del av sponsorpengarna. Någon som sett något ännu?
|
|
|
Post by fun on Jun 2, 2006 10:27:56 GMT 1
|
|
|
Post by sektiong on Jun 2, 2006 10:56:16 GMT 1
Med tanke på KHK:s upplägg med elit2010 och allt drag kring hockeyn så kan man ju faktiskt undra hur i helv% damskytteklubben på Aspö kan få sponsring. Hotade dom med att skjuta skarpt?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Jun 2, 2006 11:25:13 GMT 1
Dom kanske inte sökte så mycket pengar... Samanfattningsvis: KA2 och Magnus Arvidsson, spjutkastare Aspö Skytteförenings damlag Trummenäs Golfklubb och Lars Edvinsson, golfspelare Badmintonklubben Carlskrona och Emelie Lennartsson, badmintonspelare Kajakklubben Eskimå Jag ställer mig mest frågande till om det är rätt att ge moderatbandyspelande sprättar pengar. Dessa rika s.k. "idrottsmän" kan väl för h-e sälja av en merca och sponsra sig själva. SKANDAL!
|
|
|
Post by newman on Jun 2, 2006 11:36:26 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jun 2, 2006 15:03:59 GMT 1
Ren skandal egentilgen.
Kajakklubben Eskimå, vad är det för något ?
|
|
|
Post by chriande on Jun 2, 2006 16:26:08 GMT 1
Alla som fått sponsorbidraget ligger väl i framkant i sina grenar i Sverige. Förhoppningsvis kan de lokala breddidrotterna få en del av kakan till hösten, och framförallt något mer till de idrottsförengar som huserar i och runt Arenan, för enligt ansökningskriterierna skulle ju större delen av sponsorpengarna gå till verksamheterna i och runt Arenan, denna gång blev det ju bara till en klubb, badminton. Att inte Karlskrona HK inte fick något denna gången betyder förhoppningsvis inte att de blir helt utan, för det blir nästan absurt att spela alla hemmamatcher i Telenor Arena med över tusen åskådare eller mer på läktarna utan att ha fått ett öre. Det bästa för de föreningar som inget fick denna gång är att jobba på som vanligt med alla andra företag i och runt Karlskrona, det finns närmare 1000st andra att jobba med.
|
|