|
Post by qALLAHAN on Jun 3, 2006 1:29:10 GMT 1
En tröst är ju faktiskt att alla de "kända" klubbarna...lagidrotterna....blev utan pengar.... Lika för alla, så ingen mening att gnälla.... Handbollen har alltid varit mkt stor i staun....men även de drog nitlott...
|
|
|
Post by HF on Jun 3, 2006 7:52:39 GMT 1
Pengarna bör ju inte användas till nyförvärv utan pengarna är väl till för lokala förmågor. Kaif ville ju ha pengarna till nyförvärv, inte konstigt att de blev utan. Har inga protester mot de som fick pengar denna gången. Lokala förmågor som verkligen satsar på toppen.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 3, 2006 18:25:13 GMT 1
En poäng där....
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 3, 2006 20:56:28 GMT 1
På tal om förmågor...Telenor kan väl sponsra ett hockeygymnasium så stauns yngre förmågor stannar i staun.
|
|
|
Post by Teddybear on Jun 3, 2006 22:05:07 GMT 1
Pengarna bör ju inte användas till nyförvärv utan pengarna är väl till för lokala förmågor. Kaif ville ju ha pengarna till nyförvärv, inte konstigt att de blev utan. Har inga protester mot de som fick pengar denna gången. Lokala förmågor som verkligen satsar på toppen. Ja, men de lär bli ensamma på toppen i så fall, knappast några som kommer att följa dem. Som företag borde det väl vara smartare att sponsra publiksporter?
|
|
|
Post by newman on Jun 3, 2006 22:15:13 GMT 1
Word på denn,nallen
|
|
|
Post by Sardaukar on Jun 3, 2006 23:11:31 GMT 1
Pengarna bör ju inte användas till nyförvärv utan pengarna är väl till för lokala förmågor. Kaif ville ju ha pengarna till nyförvärv, inte konstigt att de blev utan. Har inga protester mot de som fick pengar denna gången. Lokala förmågor som verkligen satsar på toppen. Ja, men de lär bli ensamma på toppen i så fall, knappast några som kommer att följa dem. Som företag borde det väl vara smartare att sponsra publiksporter? Högsta hönsen brukar inte kunna ta så kloka beslut.
|
|
|
Post by fun on Sept 4, 2006 15:17:46 GMT 1
Det är väl så att alla klubbar där ute får ansöka om pengar. De får motivera sina behov. Nån kanske vill anordna en turnering, tennisklubben kanske. Pingisklubben kanske vill ha hit en bra kines för att försöka sig på SM-Guldet, nån, kanske KHK, vill ha pengar till ett nyförvärv. O.s.v. Sen är det väl upp till vodafonarna att bevilja eller neka. Pingis klubben med ett hägrande SM-Guld ligger väl bra till redan nu i en satsning? Ett SM-Guld är trots allt ett SM-Guld även om det "bara" är i pingis. Men visst, pengarna räcker säkert till något nyförvärv åt KHK också, om man ansöker i tid vill säga... tror inte de sponsrar lag som inte håller till på VF arena. Dett är det äldsta av HF's inlägg jag kan se
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 21, 2006 19:35:04 GMT 1
Kollar på Modo-LHC. En stor fet Telenor-logga i mittcirkeln....fy fan.
|
|
|
Post by sektiong on Sept 21, 2006 19:50:06 GMT 1
Kollar på Modo-LHC. En stor fet Telenor-logga i mittcirkeln....fy fan. Krizan har gjort allt rätt efter dom två första! Grym målvakt!
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 21, 2006 20:02:58 GMT 1
Jovars
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 21, 2006 20:05:47 GMT 1
Kollar på Modo-LHC. En stor fet Telenor-logga i mittcirkeln....fy fan. HATA HATA HATA TELENOR. HATA HATA HATA TELENOR. Min första mobil som är på väg att inhandlas (trots att jag är emot sånna nymodigheter) får garanterat telia som leverantör!
|
|
|
Post by newman on Sept 21, 2006 20:22:30 GMT 1
Bra val ,Broder
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 21, 2006 20:23:26 GMT 1
Kollar på Modo-LHC. En stor fet Telenor-logga i mittcirkeln....fy fan. HATA HATA HATA TELENOR. HATA HATA HATA TELENOR. Min första mobil som är på väg att inhandlas (trots att jag är emot sånna nymodigheter) får garanterat telia som leverantör! Inte trodde jag du kunde hata något Men f.ö. får jag väl instämma
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 21, 2006 22:09:33 GMT 1
Jag kan hata mycket, men aldrig någon.
|
|