|
Post by qALLAHAN on Nov 22, 2012 17:18:59 GMT 1
Detta är en ekvation jag också försökt få ihop...allt tyder bara på att motståndarna snarare ökar avståndet!? Det bisarra är ju att vi behöver NHL-spelare av HÖG klass, för att närma oss. Ickelogiken i klubbens agerande ökar för varje dag... Hur många av spelarna som tagits in till HA, är rimligtvis vår nya 19-åring bättre än? Vem närmar vi oss i och med detta? Inte Mora i alla fall...
|
|
|
Post by kaptensvart on Nov 22, 2012 17:23:18 GMT 1
Detta är en ekvation jag också försökt få ihop...allt tyder bara på att motståndarna snarare ökar avståndet!? Det bisarra är ju att vi behöver NHL-spelare av HÖG klass, för att närma oss. Ickelogiken i klubbens agerande ökar för varje dag... Hur många av spelarna som tagits in till HA, är rimligtvis vår nya 19-åring bättre än? Vem närmar vi oss i och med detta? Inte Mora i alla fall... Tror att han kommer att överraska många i morgon kväll kl. 21.30
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 22, 2012 17:29:39 GMT 1
Kanske skulle ge grabben en chans innan det dissas hej vilt.......Själv TROR jag han kan överraska positivt, ung kille som är på väg uppåt i karriären lirat ett knippe elitseriematcher förra säsongen, samt landslagsuppdrag både i fjol och i år.............ärligt, hur många har vi i laget som kan visa upp dessa FÄRSKA meriter?!
|
|
|
Post by Zäta on Nov 22, 2012 18:07:00 GMT 1
En breddspelare till..?
|
|
|
Post by matse on Nov 22, 2012 18:14:24 GMT 1
Sett till meriterna så borde han vara en av sveriges bästa 19åringar. Ska bli intressant att se vad han går för.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 22, 2012 18:37:31 GMT 1
Tror säkert han är bättre än några andra, men frågan var ju hur han står sig mot NHL-spelare...och på vilket sätt vi kommer närmare lag som tar in såna samtidigt...? Hade andra värvat på samma nivå, så är det en annan femma...men hur han ska välta Bofors och höja hela laget, vet jag inte. Men han får gärna göra två strutar första matchen som Asplövens junislån...
|
|
|
Post by jompa on Nov 22, 2012 19:50:54 GMT 1
Vissa nhl-spelare måste lämna landet nu pga skatteskäl, Murray t ex.
|
|
satch
Björnligan
|
Post by satch on Nov 22, 2012 20:09:10 GMT 1
Hur sköts KHK? Med detta lagbygget så sköt väl Kempe oss hela vägen ner till Div.1?
|
|
|
Post by chriande on Nov 22, 2012 20:16:34 GMT 1
Vissa nhl-spelare måste lämna landet nu pga skatteskäl, Murray t ex. Men inga NHL-spelare som lämnar KHK, än va ;D ;D
|
|
|
Post by jompa on Nov 22, 2012 20:58:23 GMT 1
Vissa nhl-spelare måste lämna landet nu pga skatteskäl, Murray t ex. Men inga NHL-spelare som lämnar KHK, än va ;D ;D Nä precis, det är försent, om det inte finns någon gömd i Köpenhamn. ;D
|
|
|
Post by GermanBastard on Nov 23, 2012 10:42:24 GMT 1
En del är för roliga, Värvas det äldre spelare skriks det att de är mätta på att spela och vill ha bra betalt, då ska det vara unga spelare som är på väg upp, hungriga. När det värvas ungt, Ja då är dessa orutinerade och då behöver vi gamla rävar som kan vara ledare på isen. Allt är givetvis rätt båda sorter behövs. Men Gnället behövs inte så fort KHK gör något så ska det göras på ett annat sätt.
Jag är inte nöjd med prestationen så här långt på säsongen, men man behöver inte klaga på precis allt.
|
|
|
Post by time on Nov 23, 2012 12:28:18 GMT 1
En del är för roliga, Värvas det äldre spelare skriks det att de är mätta på att spela och vill ha bra betalt, då ska det vara unga spelare som är på väg upp, hungriga. När det värvas ungt, Ja då är dessa orutinerade och då behöver vi gamla rävar som kan vara ledare på isen. Allt är givetvis rätt båda sorter behövs. Men Gnället behövs inte så fort KHK gör något så ska det göras på ett annat sätt. Jag är inte nöjd med prestationen så här långt på säsongen, men man behöver inte klaga på precis allt. Jo en del behöver det. Bara att sluta bry sig.
|
|
|
Post by chriande on Nov 23, 2012 14:26:15 GMT 1
En del är för roliga, Värvas det äldre spelare skriks det att de är mätta på att spela och vill ha bra betalt, då ska det vara unga spelare som är på väg upp, hungriga. När det värvas ungt, Ja då är dessa orutinerade och då behöver vi gamla rävar som kan vara ledare på isen. Allt är givetvis rätt båda sorter behövs. Men Gnället behövs inte så fort KHK gör något så ska det göras på ett annat sätt. Jag är inte nöjd med prestationen så här långt på säsongen, men man behöver inte klaga på precis allt. Jo en del behöver det. Bara att sluta bry sig. Och en del måste klaga på att andra klagar, kom med något konstruktivt i stället för att klaga på de som klagar. ;D ;D
|
|
|
Post by beaverblogg16 on Nov 23, 2012 14:32:14 GMT 1
Jag tycker vi skall värva bra spelare, sedan vilken ålder de har spelar ingen roll för mig
|
|
|
Post by chriande on Nov 23, 2012 15:08:13 GMT 1
De som spelar hockey i Bofors/Karlskoga har verkligen inga topplöner, eller får de sina inkomster på annat håll.
Martin Sandgrens BIK Karlskoga böter på 2000 kr för 2 matcher innebär att han placerar sig på "Månadslön 5 001 - 10 000 kr = 1 000 kr/för en matchs avstängning"
Kommer ni ihåg; Kent McDonell stängs av fyra matcher varav 1 match omvandlas till böter på 13 000
|
|