|
Post by Sir Ironpants on Jan 10, 2013 15:35:28 GMT 1
Martin Janolhs välkommen till KHK. Hoppas du blir kvar hela säsongen som det är sagt. En bra värvning av Hööken, spelare av hans kvalité finns det inte många i kvalserien = ett steg närmare nytt HA-kontrakt.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 10, 2013 15:54:17 GMT 1
Välkommen!
Klart bättre värvning än Hannes Hyvönen!
|
|
|
Post by adamjivblad on Jan 10, 2013 15:55:43 GMT 1
Hoppas att det blir som förra säsongen när han var utlånad till Norge! Öser in poäng i laget han är utlånad till för att sen komma tillbaks till Leksand och ösa in poäng i KS!
|
|
|
Post by 31an on Jan 10, 2013 16:00:52 GMT 1
Välkommen Martin!
Varför har vi inte plockat hit honom tidigare, varit på marknaden länge!
Grönvitasumos omdöme:
"Janolhs var riktigt jävla bra förra säsongen. I år har jag inte följt Allsvenskan lika intensivt men om han får sin tid i KHK blir det bra."
Och Mrmadhawk på frågan hur bra Janolhs är:
"Jävligt bra. Lätt en förstafemma-spelare i KHK. Ge han bästa omgivning"
|
|
|
Post by kaptensvart on Jan 10, 2013 17:38:27 GMT 1
Välkommen Martin!
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 10, 2013 19:09:28 GMT 1
Fan vad gott!Och rejält oväntat..en trevlig överraskning!
|
|
|
Post by jompa on Jan 10, 2013 19:20:02 GMT 1
Välkommen Martin
|
|
|
Post by kaffe on Jan 10, 2013 19:20:19 GMT 1
Hoppas att det blir som förra säsongen när han var utlånad till Norge! Öser in poäng i laget han är utlånad till för att sen komma tillbaks till Leksand och ösa in poäng i KS! Blir det som du förutspått och ni tar tillbaka honom till kvalserien kommer jag personligen att köra hela vägen till Leksand och fylla din brevlåda med vägsalt!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 10, 2013 19:20:50 GMT 1
Från Skarpsvärds blogg:
"Martin Janolhs inträdde i KHK är lite spektakulär så vida att många ser honom som ett riktigt stjärnskott. Flera som jag pratat med säger att KHK gjort en bra kap här.
Men, vi ska komma ihåg att han är inte tillräckligt bra för att tillföra Leksand något just nu. Annars hade han spelat kvar."
|
|
|
Post by adamjivblad on Jan 10, 2013 19:38:59 GMT 1
Hoppas att det blir som förra säsongen när han var utlånad till Norge! Öser in poäng i laget han är utlånad till för att sen komma tillbaks till Leksand och ösa in poäng i KS! Blir det som du förutspått och ni tar tillbaka honom till kvalserien kommer jag personligen att köra hela vägen till Leksand och fylla din brevlåda med vägsalt! Jag bor inte i Leksand, inte ens nära! Så du får fortsätta att leta efter min postlåda
|
|
|
Post by kaffe on Jan 10, 2013 19:42:40 GMT 1
Blir det som du förutspått och ni tar tillbaka honom till kvalserien kommer jag personligen att köra hela vägen till Leksand och fylla din brevlåda med vägsalt! Jag bor inte i Leksand, inte ens nära! Så du får fortsätta att leta efter min postlåda Det får bli din e-mail-inbox då.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jan 10, 2013 22:05:03 GMT 1
Välkommen Martin!!!
|
|
|
Post by kaffe on Jan 11, 2013 9:33:26 GMT 1
Angående lån och återkallning så finns det en liten intervju på hockeysverige.se www.hockeysverige.se/article/13938880/lamnar-leksand-for-karlskronaDär ställs denna fråga, direkt till Martin då: "Har Leksand chans att ta tillbaka dig under säsongen om man nu åker på en massa skador på forwards? - Jag tror Leksand kan ta tillbaka mig innan transferfönstret stänger den 31 januari. Men efter det är det kört. "
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 11, 2013 10:18:53 GMT 1
OM det stämmer, saknas ju en del skruvar här och där...
|
|
|
Post by Zäta on Jan 11, 2013 10:26:38 GMT 1
OM det stämmer, saknas ju en del skruva här och där... Det är ju helt i linje med övriga värvningar/lån. Hade nästan varit lite roligt faktiskt om han va tvungen att återvända.
|
|