|
Post by krickan on Mar 24, 2013 17:13:34 GMT 1
Det bedyrade ledningen på medlemsmötet att alla pengar finns kvar på banken. Gör de inte det så kommer ingen i ledningen vara kvar efter årsmötet om vi medlemmar agerar på rätt sätt.
I år hade det dessutom inte spelat någon roll hur mycket pengar vi pumpat ut från banken, för Hööks värvningar har ju inte varit direkt lysande.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 24, 2013 17:18:56 GMT 1
Om du inte hade skrivit från din jävla mobli så hade ovanstående inlägg varit läsligt för mig. ;D
|
|
|
Post by sittplats on Mar 24, 2013 17:36:20 GMT 1
KHK:s framtid är väl lite vad vi gör den till ? Vill vi se allsvensk hockey så är det bara att fortsätta titta ,ingen publik/intresse inga pengar inget lag. Inte så svårt tycker jag.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 24, 2013 17:45:47 GMT 1
Håller med till en viss del, för det hjälper ju inte om vi fyller hallen varje match om inte Höök & co. kan bygga ett lag som håller för spel i allsvenskan...?
|
|
|
Post by time on Mar 24, 2013 17:48:12 GMT 1
KHK:s framtid är väl lite vad vi gör den till ? Vill vi se allsvensk hockey så är det bara att fortsätta titta ,ingen publik/intresse inga pengar inget lag. Inte så svårt tycker jag. så är det
|
|
|
Post by krickan on Mar 24, 2013 17:51:28 GMT 1
Om du inte hade skrivit från din jävla mobli så hade ovanstående inlägg varit läsligt för mig. ;D Fattar inte vad du menar O det var inte skrivet från min telefon, Skrev det från surfplattan. ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 24, 2013 17:57:34 GMT 1
Om du inte hade skrivit från din jävla mobli så hade ovanstående inlägg varit läsligt för mig. ;D Fattar inte vad du menar O det var inte skrivet från min telefon, Skrev det från surfplattan. ;D mmm, på min skärm ser dina å, ä , ö ut som kinesiska tecken dvs. mycket konstiga. ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 24, 2013 19:27:01 GMT 1
...... is unwritten.
|
|
nico
Björnligan
Jag ?r inte full,jag ?r glutenallergiker...
|
Post by nico on Apr 6, 2013 0:31:45 GMT 1
Nu när hjärtslagen gått ner till en anständig nivå(under 120 ppm)så vill jag bara bumpa denna tråden.Alla vi som håller på KHK i vått och torrt:Fy fan va gott!!Jag har 2 killar i ungdomslagen och själv varit med på hela resan med säsongskort från 05.Jag tror inte alla riktigt förstår hur viktigt det var att stanna kvar i HA.Vi kommer att sälja lika många säsongskort nästa säsong(Trol fler om det blir några spektakulära värvningar)Vi kommer därigenom att dra in (minst)lika mycket stålar som denna säsong,även i försäljning,50/50 lotteriet och via sponsorer!Det innebär bl.a att KHK:s framtida lirare kan fortsätta åka bältade bussar till bortamatcher och cuper,vilket är helt unikt på denna nivån.Lägg där till att det öppnar möjlighet för alla talangfulla karlskronakillar och tjejer att avancera till elitserierna för sina åldersgrupper!För er som inte har någon kunskap om övriga lag i klubben så vill jag gärna upplysa om att dom allra flesta ungdomslagen legat i topp i sina serier(inkl Småland/Skåne)Glöm aldrig bort betydelsen av en egen ungdoms och juniorverksamhet då detta på sikt innebär att vi kan ha egna produkter i laget!Än en gång:JAAAAAAAAAAAAAAAAA............
|
|
|
Post by PutteA on Apr 6, 2013 2:48:22 GMT 1
Ja, vad säger man efter den dramaturgin. Ett stort grattis och popcorn till alla!! Skönt att ta silly nu!!
|
|
|
Post by Fd sponsor on Apr 6, 2013 9:02:37 GMT 1
Härligt! Känna skönt i både hjärta och hjärna att Karlskrona har ett representationslag i Sveriges bästa andraliga.
Vi som stått bakom föreningen Karlskrona hockeyklubb i vått och torrt är idag mycket glada att vi inte vikt ned oss eller dragit in stöd till föreningen.
Säsongen för A-laget är underkänd men då platsen är bibehållen är fiaskot inte ett faktum. För föreningen har det varit en framgång att möta Djurgården, Malmö, Örebro och Leksand och få en erfarenhet man inte kan försöka skaffa på annat håll än i verkligheten. Så nästa säsong kommer vi sponsorer återigen kunna stoltsera med att vara en del av detta.
|
|
|
Post by rolgy66 on Apr 6, 2013 12:34:03 GMT 1
Nu när hjärtslagen gått ner till en anständig nivå(under 120 ppm) haha... antar att du menar bpm, ppm (parts per million) brukar man mäta fenolhalten i rökig whisky med ...men jag förstår vad du menar.
|
|
|
Post by oikforever on Apr 6, 2013 13:51:06 GMT 1
Alltså ni kan ju vara hur glada som helst men faktum kvarstår att det är en skandal att ni får spela i allsvenskan nästa år. Ni var toksämst, faktiskt det sämsta lag som någonsin spelat i allsvenskan. Detta trots att ni hade fantastiska förutsättningar i form av intresse och ekonomi. Jag har hört att ni rullat på en budget på ca 30 miljoner. Det innebär en miljon spänn per poäng! Och ändånmåste ni bli räddade av amatör lagen Piteå, vita hästen och Huddinge. Ni borde fan skämmas och lämna er plats till ett lag som förtjänar den. Snacka om inkompetent ledning och spelare. Men visst inkompetens är ju tydligen inte ett brott så lycka till nästa år. Det är ju roligt för hockey sverige att ha något att skratta åt. Och ni kan kanske slå ert eget rekord och komma upp i två miljoner per poäng nästa år, det hade väl varit kul.
|
|
|
Post by rolgy66 on Apr 6, 2013 13:59:44 GMT 1
Skandal? Spelade vi oss inte kvar menar du? KHK är inte första laget som går upp med hjälp av andra lag, knappast det sista heller. Jag förstår att det smärtar, men upp med hakan.
|
|
friden
Ungdomslirare
R?tta virket!
|
Post by friden on Apr 6, 2013 14:03:16 GMT 1
Alltså ni kan ju vara hur glada som helst men faktum kvarstår att det är en skandal att ni får spela i allsvenskan nästa år. Ni var toksämst, faktiskt det sämsta lag som någonsin spelat i allsvenskan. Detta trots att ni hade fantastiska förutsättningar i form av intresse och ekonomi. Jag har hört att ni rullat på en budget på ca 30 miljoner. Det innebär en miljon spänn per poäng! Och ändånmåste ni bli räddade av amatör lagen Piteå, vita hästen och Huddinge. Ni borde fan skämmas och lämna er plats till ett lag som förtjänar den. Snacka om inkompetent ledning och spelare. Men visst inkompetens är ju tydligen inte ett brott så lycka till nästa år. Det är ju roligt för hockey sverige att ha något att skratta åt. Och ni kan kanske slå ert eget rekord och komma upp i två miljoner per poäng nästa år, det hade väl varit kul. Ha ha, en byfåne från Olofström ska inte prata ekonomi! Beklagar att KHK spelade sig kvar, men ni hittar nog något annat lag att köra enkronan mot i höst, om ni inte gått i konkurs innan.
|
|