|
Post by time on Jun 4, 2018 7:06:01 GMT 1
Då väntar vi på en rutinerad back och ev en 13e fw
|
|
|
Post by Zäta on Jun 4, 2018 8:57:30 GMT 1
Har jag förstått det rätt om det bara är Norbe som skrivit ett avtal på två år och resten på endast ett? Vad är orsaken till detta? Är Larsson tveksam till om spelarna håller, eller har det inte gått att binda upp dom längre?
|
|
|
Post by Zäta on Jun 11, 2018 6:59:42 GMT 1
Lundberg ryktas till Björklöven enligt Mrmadhawk.
|
|
|
Post by noll1 on Jun 13, 2018 9:59:31 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Jun 19, 2018 9:17:06 GMT 1
Om så blir fallet kommer vi att ha sex transatlanter i truppen inför kommande säsong. Totalt 8 utländska spelare.
|
|
|
Post by Sverker on Jun 19, 2018 15:35:40 GMT 1
Sista Silly på torsdag. Är det som så att inga vill ha Cruseman och Larsson, så de blir kvar hos oss?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 19, 2018 19:20:32 GMT 1
Larsson kan ju inte ta några anbud pga skallen. O Cruse har ju spelat så lite under säsongen, att han knappast haft några ögon på sig..
|
|
|
Post by Zäta on Jun 20, 2018 12:19:57 GMT 1
Larsson kan ju inte ta några anbud pga skallen. O Cruse har ju spelat så lite under säsongen, att han knappast haft några ögon på sig.. Cruseman va väl aktuell till Finland? Larsson lär nog inte stressa med skallen. Jag tippar att dom sista platserna fylls upp med dom nämnda transorna.
|
|
|
Post by time on Jun 21, 2018 8:26:47 GMT 1
Larsson kan ju inte ta några anbud pga skallen. O Cruse har ju spelat så lite under säsongen, att han knappast haft några ögon på sig.. Cruseman va väl aktuell till Finland? Larsson lär nog inte stressa med skallen. Jag tippar att dom sista platserna fylls upp med dom nämnda transorna. Jag med i alla fall backen.
|
|
|
Post by khkmarcus on Jun 25, 2018 12:55:58 GMT 1
Bobbo till DIF
|
|
|
Post by Zäta on Jun 25, 2018 13:36:17 GMT 1
Då blev det SHL ändå. Förmodligen ett bra val för hans karriär. Har ju varit klart att han ska lämna. Men herregud vilken back det vore att ha i Allsvenskan.
|
|
|
Post by Zäta on Jul 3, 2018 9:52:49 GMT 1
Austin Farley bryter kontraktet och går till Luleå. Folk häpnad på sociala medier. Hur är det möjligt osv osv. Det händer väl varje år att spelare lämnar för högre serier? Då bli det för Patric att leta spets på nytt i sommartid.
|
|
|
Post by Sverker on Jul 3, 2018 13:40:01 GMT 1
Synd för jag tror det var vår bästa forwardsvärvning! SHL lagen kan ta HA spelare fram till 15 juli. Bara man inte lägger dessa pengar på Cruseman!
|
|
|
Post by Zäta on Jul 4, 2018 10:24:13 GMT 1
Tror med han va tänkt som vårt "säkraste" kort. Dessutom verkar han varit en bidragande faktor till att en utav dom andra transorna skrev på.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jul 5, 2018 9:00:02 GMT 1
Jag häpnar mest över systemet...igen. Spelarna kan göra precis vad de vill. Hur kan så sena "stölder" vara tillåtet? Äckliga SHL tänker som vanligt bara på sitt. Luleå skadar ju oss kan man säga. De hade för helvete chansen att ta honom tidigare, men istället blev han klar för oss...trodde jag. Och den andra killen, som såg fram emot att återförenas med gamla polaren? Vill han ens komma nu?
|
|