|
Post by noll1 on May 25, 2018 22:12:42 GMT 1
Jag fick höra något helt otroligt idag ang Kellman och guter Guter skrev tydligen på för Timrå mellan match 4 & 5 Kellman va tydligen inte heller sjuk dom matcher han missade utan vägrade spela . Nu är detta rykten så jag vet ingenting om sanningshalten idetta , men skulle det vara sant så är det helt sjukt Detta låter lite väl mycket som viskleken så jag tror inte på det även om det kan ett korn av sanning i det.
|
|
|
Post by Sverker on May 25, 2018 22:45:09 GMT 1
Jag fick höra något helt otroligt idag ang Kellman och guter Guter skrev tydligen på för Timrå mellan match 4 & 5 Kellman va tydligen inte heller sjuk dom matcher han missade utan vägrade spela . Nu är detta rykten så jag vet ingenting om sanningshalten idetta , men skulle det vara sant så är det helt sjukt Skitsnack och inget annat! Hade vi varit kvar i SHL, hade Kellman varit kvar. Guter hade gått till AIK även om vi varit kvar. Du har väl också hört att vi hade diskussion med en Timrå spelare efter match 6?
|
|
|
Post by khkmarcus on May 26, 2018 8:05:20 GMT 1
Jag fick höra något helt otroligt idag ang Kellman och guter Guter skrev tydligen på för Timrå mellan match 4 & 5 Kellman va tydligen inte heller sjuk dom matcher han missade utan vägrade spela . Nu är detta rykten så jag vet ingenting om sanningshalten idetta , men skulle det vara sant så är det helt sjukt Skitsnack och inget annat! Hade vi varit kvar i SHL, hade Kellman varit kvar. Guter hade gått till AIK även om vi varit kvar. Du har väl också hört att vi hade diskussion med en Timrå spelare efter match 6? Som jag sa så är detta ingen fakta utan bara vad jag hört sägas Hoppas verkligen att det är påhittat , Vidare så skall Brynäs varit och dragit i Kellman redan vid jul , enl ryckte
|
|
|
Post by Zäta on May 29, 2018 7:40:46 GMT 1
Jönsson till AIK. Va väl inte så många som trodde att han skulle bli kvar i och för sig.
|
|
|
Post by khkmarcus on May 29, 2018 11:37:16 GMT 1
Synd , hade verkligen sett honom kvar , men att bli undan skuffad som han blev i kvalet så är det inget annat att vänta , Det va ju inte direkt målvaktsproblem vi led av i SHL utan kanske lite annat ,
|
|
|
Post by Sverker on May 29, 2018 14:01:28 GMT 1
Bara Bobo kvar att hoppas på från SHL laget.
|
|
|
Post by jompa on May 29, 2018 19:59:04 GMT 1
Niklas Johansson ryktas tillbaka hit enligt madhawk!
|
|
|
Post by Sverker on May 29, 2018 20:22:45 GMT 1
Rykte, Niclas Johansson från IOK! Då var det bekräftat.😀
|
|
|
Post by Zäta on May 30, 2018 8:34:04 GMT 1
Tänkt att "erätta" Kellman misstänker jag. Vi har kickat honom en gång. Men han har fin blick för spelet och kommer säkert att bidra med en del finess.
|
|
|
Post by Sverker on May 30, 2018 13:28:14 GMT 1
Lundberg blir tydligen kvar. Då är det inte många fw platser kvar till spetsforwards.
|
|
|
Post by khkmarcus on May 30, 2018 17:40:46 GMT 1
Lundberg blir tydligen kvar. Då är det inte många fw platser kvar till spetsforwards. Det va som f*n , Jag läste någonstans för någon vecka sedan att det inte blir någon fortsättning , men det gör inte mig något
|
|
|
Post by time on May 31, 2018 17:01:01 GMT 1
Tänkt att "erätta" Kellman misstänker jag. Vi har kickat honom en gång. Men han har fin blick för spelet och kommer säkert att bidra med en del finess. Han har utvecklats sen dess. Minns att jag tyckte att det var ett gränsfall när han fick följa med upp i HA. Riktigt vass på att styra PP nu för tiden.
|
|
|
Post by time on May 31, 2018 17:07:24 GMT 1
Lundberg blir tydligen kvar. Då är det inte många fw platser kvar till spetsforwards. OK. PL tidigare sagt han skulle starta med 12 fw. Men det blir tydligen 13. Blir det Lundberg också är jag nöjd.
|
|
|
Post by Zäta on May 31, 2018 21:34:28 GMT 1
Tänkt att "erätta" Kellman misstänker jag. Vi har kickat honom en gång. Men han har fin blick för spelet och kommer säkert att bidra med en del finess. Han har utvecklats sen dess. Minns att jag tyckte att det var ett gränsfall när han fick följa med upp i HA. Riktigt vass på att styra PP nu för tiden. Av det jag såg vari han en rimlig Center förra säsongen. Det är en ok center med hyfsad spelförståelse, tveksam till om jag tycker han är en bättre hockeyspelare nu än sist han va i khk. Men nu är han här och jag hoppas han levererar. Ska han leda första linan?
|
|
|
Post by time on Jun 1, 2018 17:18:47 GMT 1
Han har utvecklats sen dess. Minns att jag tyckte att det var ett gränsfall när han fick följa med upp i HA. Riktigt vass på att styra PP nu för tiden. Av det jag såg vari han en rimlig Center förra säsongen. Det är en ok center med hyfsad spelförståelse, tveksam till om jag tycker han är en bättre hockeyspelare nu än sist han va i khk. Men nu är han här och jag hoppas han levererar. Ska han leda första linan? 2a center är han väl tänkt som
|
|