|
Post by BrunkarBörje on May 3, 2018 15:56:56 GMT 1
Förmodligen. Vad var nyttan av att skriva det här då? Det gav ju ingen direkt info
|
|
|
Post by matse on May 3, 2018 21:12:28 GMT 1
Jag tycker årets silly är ovanligt intressant. De namnen som presenterats verkar lovande och de som ryktas hit känns rätt. Känns dock märkligt att så gott som hela fjolårets lag försvinner. Man brukar ju ha kvar en stomme, även om man åker ur.
|
|
|
Post by Zäta on May 3, 2018 21:49:35 GMT 1
Förmodligen. Vad var nyttan av att skriva det här då? Det gav ju ingen direkt info Vad är nyttan i att spekulera i någonting alls ? Detta är som bekant en sillytråd. I hans påstående säger han ju att ingen utom möjligen Jönsson blir kvar. Det hör väl silly till? Om det stämmer eller inte är ju svårt att avgöra. Precis som att det är svårt att avgöra om det du påstår är sant eller inte.
|
|
|
Post by BrunkarBörje on May 4, 2018 6:48:25 GMT 1
Jag tänkte mer på det du skrev om att en annan volontär sa till honom. Gällande Jönsson var det sillysnack.
|
|
|
Post by Zäta on May 4, 2018 8:51:19 GMT 1
Det skrev jag för att i min värld såg jag det som att två personer fått samma information. Vilken möjligen kunde ge det han skrev en viss tyngd. Ex vad det gäller Paulsson och övriga.
|
|
kult
Björnligan
|
Post by kult on May 4, 2018 9:23:45 GMT 1
Föreningen gör nog vad dom kan med de medel de har.
|
|
|
Post by Zäta on May 4, 2018 22:07:46 GMT 1
Föreningen gör nog vad dom kan med de medel de har. Ja, annars kan man ju lägga ner verksamheten. Jag har aldrig tvivlat på att föreningen gör vad man kan. Men god vilja räknas inte i elitidrott. Det finns inga guldstjärnor. Det är resultat som räknas. Bara resultat. Resultat, resultat och resultat.
|
|
|
Post by Zäta on May 14, 2018 13:32:43 GMT 1
Cruseman känner på känslan i Finland enligt Mrmadhawk.
|
|
|
Post by Mr Hockey on May 14, 2018 13:41:08 GMT 1
Cruseman känner på känslan i Finland enligt Mrmadhawk. Enligt Sverker får dom betala ca 20.000:-/månaden i så fall. Tillåt mig tvivla. Jag tror han får nååågot bättre betalt.
|
|
|
Post by time on May 14, 2018 16:31:47 GMT 1
Cruseman känner på känslan i Finland enligt Mrmadhawk. Enligt Sverker får dom betala ca 20.000:-/månaden i så fall. Tillåt mig tvivla. Jag tror han får nååågot bättre betalt. Typ minst 50t
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 14, 2018 16:40:03 GMT 1
Han visade åter i kvalet, vilken bra allsvensk spelare han är. Så hygglig allsvensk lön ska han väl ha
|
|
|
Post by Zäta on May 14, 2018 21:59:22 GMT 1
Han visade åter i kvalet, vilken bra allsvensk spelare han är. Så hygglig allsvensk lön ska han väl ha Då finns det andra klubbar att vända sig till. Men jag håller med att på allsvensk nivå kan han leverera.
|
|
|
Post by Sverker on May 15, 2018 10:14:19 GMT 1
Cruseman känner på känslan i Finland enligt Mrmadhawk. Enligt Sverker får dom betala ca 20.000:-/månaden i så fall. Tillåt mig tvivla. Jag tror han får nååågot bättre betalt. Dom får betala hur mycket dom vill. Det jag sagt är att om han ska vara kvar hos oss tycker jag inte han är värd mer än 20000 kr/mån. Om han går, är det iaf ingen spelare jag kommer att sakna.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 15, 2018 14:38:40 GMT 1
Var det någon som försökte mer i kvalet? Som åter var sitt jobbiga gamla jag?
|
|
|
Post by khkmarcus on May 25, 2018 20:58:52 GMT 1
Jag fick höra något helt otroligt idag ang Kellman och guter Guter skrev tydligen på för Timrå mellan match 4 & 5 Kellman va tydligen inte heller sjuk dom matcher han missade utan vägrade spela . Nu är detta rykten så jag vet ingenting om sanningshalten idetta , men skulle det vara sant så är det helt sjukt
|
|